Kirkonkylän kylänraitti pilataan pyörätiellä . Jos se pyörätie loppuisi tuohon Emolahden risteykseen niin homma olisi ok, mutta jos pyörätie tehdään kirkkoon asti on kylänraitti pilattu.
Kirkonkylän pyörätie
29
435
Vastaukset
- Anonyymi
Pertsana, nyt kävi jännä juttu. Minä jo unohdin että pitääkö sitä pyörätietä kannattaa vai vastustaa🤣
- Anonyymi
Jos tällähetkellä kirkonkylällä on paljon lapsia. Hyvä, mikä lienee paljon? Liikenne Kirkonkylällä , onko se paljon. Tuossa joku kertoo kannattavansa kevyenliikenteen väylää Väentuvalle, olen samaa mieltä. Kun KK:n raitti säretään kirkonkylä menettää sen, mikä vuosia vuosikymmeniä, myös museoviraston kirjoissa, on kylänraitti, joka on suojelussa.
Toivoa sopii. että Museovirasto näkee asian historiallisessa mielessä. Kirkonkylä menettää
paikallisen historiallisen merkityksensä.
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Syrjäkylällä asuvana olen aloittajan kanssa samaa mieltä
- Anonyymi
Pakko se on tehdä, kun persut anoivat ja saivat 50 miljoonaa joululahjarahaa vaalmenestykseen.
- Anonyymi
Vain idiootti hiihtää kirkonkylän raitilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain idiootti hiihtää kirkonkylän raitilla!
Persuille luonnollista toimintaa.
- Anonyymi
Pyhäsalmi vaskikello väli on villi länsi ilman kevytväylää
- Anonyymi
Kirkonkylänraitti on tärkeämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkonkylänraitti on tärkeämpi.
Onko joku väittänyt muuta
- Anonyymi
Tuolla tieosuudella on tullut ikäviä asioita. En tiedä kuinka moni on menehtynyt mutta kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tieosuudella on tullut ikäviä asioita. En tiedä kuinka moni on menehtynyt mutta kuitenkin
Siis Pyhäsalmi-vaskikello tieosuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Pyhäsalmi-vaskikello tieosuus
Jo 70-luvulla tuli pahaa jälkeä rattijuopon törmäillessä.
- Anonyymi
Duunarit joutavat kävellä vaikka ojienpohjia myöten töihin,autoa niillä ei kohta olekkaan varaa pitää mikä on hyvä juttu eikä myöskään fillaria,kun saksimme niiltä viimeisetkin rahat.Eikä haittaa jos jäävät jonkun PERSUn tai KOKOOMUS ystävämme auton alle kävellessään koska ovat Rumia ja Hyödyttömiä ja helposti korvattavissa uusilla oriilla. Terv:PERSU
- Anonyymi
ORJILLA SIIS😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ORJILLA SIIS😇
Persu paljasti älykkyysosamääränsä.
- Anonyymi
Tarkoitin terveisin KEPU
- Anonyymi
Pyhäjärvinen persuvaltuutettu: Työväki on roskasakkia. Tämä kannattaa muistaa kevään vaaleissa.
- Anonyymi
Humalapäissään ajelee aika moni
- Anonyymi
Melko pitkälti 1 mielisairas joukossa eikä mitään muita
- Anonyymi
Mihin siinä edes sopii pyörätie
- Anonyymi
Niin AATTELEPPA ITE, kuten Jope Ruonansuu laulussaan laulaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin AATTELEPPA ITE, kuten Jope Ruonansuu laulussaan laulaa..
En osaa aatella oon keskustalainen vittuilen vain.
- Anonyymi
Vittuilu puhdistaa suun paremmin kuin pepsotentti
- Anonyymi
Mutta Mäntti-Kaisan pyörästä on kumi puhki.
- Anonyymi
Pääseekö toverit puolukkaan?
- Anonyymi
mitä vittua se sulle kuuluu jos et kirkolla asu että tuleeko pyörä tie vai ei perkele
- Anonyymi
Melko pitkälti tarkoittaa sitä että se on niin erikoista
- Anonyymi
Vastusta kaikkea mitä olen kannattanut pyörätietä ja kulttuuritaloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802