Kuka opettaisi auraajille kääntämään auraa

Anonyymi-ap

Vuosi toisensa jälkeen ollut tilanne se, että traktori työntää tien lumet pihalle. Taloja edellytetään kyllä hoitamaan pihan ja kulku käytävän lumet, ja niin on tehty. Myös tien puolelta kolattu traktorille vinkiksi. Vaan sitten kuitenkin auraa ei käännetä ja pitkältä matkalta työnnetään tien lumet pihan tukkeeksi. Sitten selitellään ja ymmärretään, että kuskeja on vähän, töitä on paljon, urakat laskettu tiukoiksi. Mutta tosiasiahan on se, että ei vaan töitään tee kunnolla. Joku kansanedustaja sanoi, että kyllä Kouvolassa nämä asiat hoidetaan hyvin. Kyllä, mutta paikallisesti. Olen asunut muuallakin, ja kyllä auraaja on osannut auraa kääntää.

7

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vali vali,mene itse auraamaan niin ehkä aukeaa sinullekkin sillä auran kääntämisellä ei ole suurtakaan merkitystä kun työnnät sitä lumimassa edelläsi ja juurikaan mihinkään et saa läjittää

• Anonyymi

Nyt kannattaisi olla ihan vaan tyytyväinen jos tie on yleensä jo aurattu!

• Anonyymi

Näkyy olevan ihan Kuusankoskelaista typeryyttä valittaa aurauksesta kun lunta tullut 40 senttiä vuorokauden aikana.

• Anonyymi

Onnetonta toimintaa ei voi muuta sanoa. No pidetäänpä sitten ensiviikolla 5 päivää rästiin jääneitä sairaslomia .

• Anonyymi

Mene salille jos ei ruis riitä ranteessa. Voisi vähentyä tuo ison miehen itkuisuuskin, kun saisit estrogeenituotantosi vähemmäksi.

• Anonyymi

Kyllä nyt kaikki muuttuu paremmaksi kun Suoleen itkee asiasta.

• Anonyymi

Eihän näillä nykyisin ole edes ruistaranteissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      98
      4224
    2. 78
      3487
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3094
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2556
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2366
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      210
      2176
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2091
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      880
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      84
      839
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      786
    Aihe