Mikä minä olen kun en ole

Anonyymi-ap

XX eli nainen enkä XY eli mies vaan olen XXY eli olenko molempia? Kuka tietää vastata ?

12

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse käytän XYZ shampoota.

• Anonyymi

Olet mielenvikainen joka on takertunut nykyiseen woke kulttuuriin munaskuita myöten.

• Anonyymi

Aivopestykkö, hui...

• Anonyymi

Kätilö tsekkaa sukupuolen syntyessä. Jos sulla normaalit vanhemmat, kertoivat sukupuoles syntymäs jälkeen Koko Suvulle. Eli, He tietää. Kysy sieltä😉

• Anonyymi

Otan osaa muuta en voi!

• Anonyymi

Helppo tarkastaa!

1. Mee peilin eteen.
      2. Avaa vyö.
      3. Vedä ylläsi olevia vaatekappaleita ½-metriä alaspäin.
      4. Katso mitä peilistä näkyy.
      5. Jos näkyy penis*, olet mies.
      6. Jos ei näy penistä* olet nainen.

S'oon noin helppo tsekata.

(*penis on saman näköinen kuin mulkku mutta paljon pienempi)

• Mikäli nyt aloittajalla tosissaan on tällainen huoli, niin kromosomihäiriöitä on monenlaisia, XXL on yksi niistä. Tällaiset miehet ovat yleensä hedelmättömiä, vähäkarvaisia, mahdollisia kehityshäiriöitä genitaaleissa, rintojen kasvua jne.

Oikeaa tietoa löytyy kyllä verkosta, mutta ihan muualta kuin tältä palstalta.

• Anonyymi

Aivan , ei tosiaan tältä palstalta ...

• Anonyymi

Miehellä on vähintään yksi Y-koromosomi. Naisella ei lainkaan.

• Anonyymi

Käänny kansanedustaja Päivi Räsäsen (kd) puoleen. Räsäsellä on kirjallista tietoa sukupuolista mukaanlukien kirjaimet x ja y.

• Anonyymi

Putin otti käyttöön geometriasta tunnetun Z-dimension.

• Olet kehitysvammainen ihminen. Sinulla on sukupuolisen kehityksen häiriö. Semmoista tapahtuu. Luonto ei ole erehtymätön. Muistaakseni Downin syndrooma eli mongolismi on samantapainen kromosomihäiriö kehityksessä. Downin syndrooma aiheuttaa erilaisen kehitysvamman kuin se, mikä on sinua kohdannut. Sinun kromosomivammasi ei haittaa älyllisiä toimintojasi, ne ovat normaalit. Et ole vajaaälyinen - jos käyttää tätä vanhaa raakaa ilmaisua. Sukupuolisen kehityksen vamma on kuitenkin arkaluontoinen juttu sekin kun seksi on niin yliarvostettua kuin se näinä aikoina on. Joskus keskiajalla oli toisin. Silloin seksi oli syntiä. Munkkeja ja nunnia arvostettiin.

Pahoittelen jos oikeasti olet XXY ja vastaukseni loukkaa sinua. Tarkoitukseni ei ole loukata. Olen vain semmoinen ihminen, jolle totuus niin tärkeä, että se pitää tunnustaa vaikka se olisi raakakin. Jos totuutta kaunistellaan, piilotellaan tai vääristellään niin sillä on aina pahemmat seuraukset kuin karun totuuden tunnustamisella ja hyväksymisellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe