Tunnen narskun, mies, joka on epävakaa, arvaamaton ja tekee tyhmiä ratkaisuja elämässään. On tyhjä ja väkipakolla säntää elämässä eteenpäin ilman järkeä ja tunnetta. Hulluus vie. Narskulla on paljon naispuolisia kavereita, hyväksikäytettäviä hölmöjä. Nyt olen sattuman kaupalla tutustunut yhteen nrkun naispuolisen kaveriin joka on hoitoalalla sairaanhoitaja. En voi uskoa kuinka epämiellyttävä ja tyly tämä nainen on sairaalassa asiakkaille, välinpitämätön paskainen vaikka on perheellinen äiti. Ehkä narsku hakee yhtä jäätävä ihmisiä kaverikseen kuin itse on. Narskun oma elämä on epävakaata, mahtaako tajuta että kaikki mihin koskee muuttuu paskaksi? Voi olla jo psykopatian piirteitä narskussa, siinä sitä rymistetään eteenpäin tuhosta ja uhriluvusta välittämättä.
Narskun kaveripiiri
Anonyymi-ap
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Narsistinaapuri on pahaa juttu sekin. Jouduimme täysien sekopäiden uhriksi. Muutto pois oli ainoa mikä auttoi. Vieläkin näen painajaisia. Narsisti pystyy valehtelemaan loputtomasti. Kääntää mustan valkoiseksi ja liittoutuu samanlaisten hullujen kanssa kuin itsekin on. Jos kertoisin koko tarinan moni ei uskoisi todeksi.
- Anonyymi
Näinhän se on. Narskun elämä on usein teennäistä, yhtä kulissia ja showta. Pitää esittää kun oikeassa elämässä kaikki on päinvastoin. Suhteessa kauhea alistaja. Mitä kauemmas häipyy sen parempi. Toivottavasti ei enää ole sun naapuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728