Kannattaa ilmoittaa huijareista viranomaisille. Sunnuntailisän maksamatta jättäminen sisältää useita rikoksia.
https://www.tyosuojelu.fi/harmaa-talous/anna-vihje
Sunnuntailisän maksamatta jättäminen on rikos
8
393
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa antaa potkut sellaiselle työntekijälle ( orjalle, rengille) joka vaatii sunnuntaipalkan.
- Anonyymi
Kannattaa antaa potkut sellaiselle työntekijälle joka ei aja sunnuntaisin!
- Anonyymi
Aloittaja ja ensimmäinen kommentoija ovat trolleja, koska heidän kirjoituksissaan ei ole mitään älliä. Jos täällä on joku ylläpitäjä kannattaa moiset poistaa täältä, koska moisilla hömpillä ei ole mitään totuusperää.
- Anonyymi
Totuus sattui pojuun.
- Anonyymi
Pian alkaa taas tuplaprovisio juoksemaan. Minä olen rehellisellä isännällä työssä, enkä jollakin pikkunilkillä.
- Anonyymi
Ei rikollisella kannata olla työssä, se voi varastaa palkkasi lisäksi muutakin sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rikollisella kannata olla työssä, se voi varastaa palkkasi lisäksi muutakin sinulta.
Ehkä se raiskaa sinut myös.
- Anonyymi
Huomenna taas tuplaprovisiolla on mukava olla työssä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17858
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63681- 11672
- 38579
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..69577