Vanhukset pelkää hoitolaitoksia eikä halua edes mennä niihin kidutettavaksi!
Kuolee mieluumin kotio ilman hoitoa. Just oli 72 vuotias pistetty kotio
litra nestettä keuhkoissa toki sai antibiootti kuurin matkaan.
Siinä näkee mikä on edessä jokaisella.
Kaukomaalaisia vaan tilalle tekeen töitä mitä ei oo.
Jos viina ja terva ei auta niin se on vanhukselle menoa mitä vahuksia suotta hoitaa .
6
296
Vastaukset
- Anonyymi
Saattohoitosuunnitelma ajaa hoitosuunnitelman ohi Orpon uudessa mallissa.
Turha hoitaa jos ei enää pysty töissä käymään.
Nyhän on tulossa vaalit niin onko Kokoomus enää ehdokaslistalla? - Anonyymi
Tänne trokataan ihan tonteille asti meille vanhuksille ja sun muuta.
- Anonyymi
Ei valtioon ole luottaminen.
Oma kivääri käyttöön, sitten kun on sen aika.
Ei kenenkään eikä minkään armoille pidä ryhtyä.
Takuuna omatoimisuudelle on oma kivääri ja yksi laukaus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valtioon ole luottaminen.
Oma kivääri käyttöön, sitten kun on sen aika.
Ei kenenkään eikä minkään armoille pidä ryhtyä.
Takuuna omatoimisuudelle on oma kivääri ja yksi laukaus!Vielä en niin epätoivoinen ole,mutta käsivarret kananlihalla odotan minkä sortin "kannustusloukkuja" meitä entisiä nuoria varten on suunniteltu ja suunnitellaan. Olen 77v flikanhupakko, joka on joutunut hyvinvointi yhteiskunnan kouluttamaksi ja kierrättämäksi terveyskeskuksen vuodeosastolla toiselle. Kun rääkki loppuu, ei ole tästä mummusta jäljellä kuin unelmat, toteutumattomat odotukset, mutta pirun sitkeä luonne on ja pysyy. Kannattelee kun itse ei meinaa jaksaa. OLLAAN YHDESSSÄ VAHVOJA.
- Anonyymi
Ei viitti enää terveyskeskuksesta varta turhaan lääkäriä.
Pakolliset reseptit oon vielä uusinut mutta muuta en enää sieltä
tarvi. Kuolee kotio ja se on siinä.
Kun vaan pystyy otaan tarpeeks lääkkeitä illalla niin on viimmenen uni.
Haista paska Orpo! - Anonyymi
Toi naapurin mikko taitaa olla aikamoinen peräkammarin poika. Mies on 30-vuotias, mutta vieläkin elelee äidin pottumuusseilla ja töistä tai vaimosta ei tietoakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517263Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425092HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1552159
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331873- 221674
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091597mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111447Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E131359