Äitiä tarviin

Anonyymi-ap

Hei löytyykö naista joka haluaisi hoivata aikuista vauva poikaa tottelisin sinua voitaisiin sopia myös kaikista mitä haluamme tehdä tissiä kyllä haluan imeä ikäsi ja kokosi sivuseikka voit kirjoittaa sähköpostia os [email protected] olen 48 v mies

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En lukenut kuin otsikon. Mutta kysyn, että onko täläisiä ihmisiä oikesti jotka haluaa näin outoja juttuja? Ihan oikeassti! Kyllä minäkin 10v iässä olin kusessa seksuaalisesti jopa 25v vanhempaan naiseen jne. mutta kasvoin aikuiseksi. Nyt olen yli 50v ja se ketä nyt haluaisin eniten on minua reilut viisi v. vanhempi. Itsellä skaala häneen on punaisella, mutta hänellä tuskin edes valkoinen. Mä ymmärrän jos esim. 40v nainen heittää läoänderiä 15 pojalle, mutta tuskin oikeasti sen enempää!

• Anonyymi

Täällä vielä AP syliä tarvitsen paljon

• Anonyymi

Sää mää ja bää se taas kertoo tietävänsä. Mutta mitä sitä se ei kerro.

• Anonyymi

Hähähää Mitäs tiedät.

• Anonyymi

Sillälailla urpo spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillälailla urpo spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe