Minulla on useita asiakkaita, jotka ovat velkaa 100€-1400€. Jokaiselle on lähetetty huomautus ja karhukirje, nyt pitää saada roti tähän hommaan, Mikä perintäfirma on tehokkain, en aio antaa näille loisille, tavarani maksamatta pitäville tippaakaan periksi. Sellainen joka pistää hemmetin isot perintäkulut, että varmasti tietää se joka ei ole maksanut, että nyt tulee paha paikka jos ei maksa. Nyt loppu pinna huijareiden paapomisessa.
Mikä on tehokkain perintätoimisto?
Anonyymi-ap
3
280
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne toimistot muuta tee kun laittaa kirjeen. Onko asiakkaat yksityisiä vai yrityksiä? Onko saatavissa riitaa? Oletko soitellut perään? Hae yritys konkurssiin laskun takia. Yksityisen voit laittaa oikeudelliseen perintään. Se on paras.
- Anonyymi
Raimo TEEHOO Tienhaara ja Dynamiitti.
Saat velan takaisin paljon nopeammin kuin Creditvisor tai vastaava pulju. - Anonyymi
Sellainen perintätoimisto, joka noudattaa kuluttajaperinnässä hyvää perintätapaa.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tietoa-ja-ohjeita-yrityksille/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/hyva-perintatapa-kuluttajaperinnassa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491