Haluaisin sivistyneempää seuraa mutta en kelpaa mihinkään

Anonyymi-ap

Minulla ei ole ystäviä koska en kestä niitä minun luokkani eli duunareiden juttuja.
Kaikki keskustelu kääntyy aina p*lluun ja p*nemiseen ja muuhun sellaiseen.
En ole heitä parempi mutta en vain kestä enää niitä juttuja. Olen saanut kuulla niitä jo ihan pienestä saakka jopa äitini suusta.
Kun töihin tulee uusi työntekijä niin hän on aina siivo suustaan mutta kun tulemme tutuiksi niin alkaa samat jutut.

Haluaisin olla lukupiireissä ja käydä teattereissa jne. ja saada sivistyneempää seuraa mutta en koe olevani tarpeeksi hyvä näihin koska olen vain amis ja fyysisen työn tekijä, eli alinta luokkaa.
Yritin aikuisena lukiota sivistääkseni itseäni mutta lopetin sen kesken. Minun yläasteen päättötodistukseen jäi komeilemaan lukuaineista keskiarvo 6,5 joten mistään älykkäästä kaverista siis ei ole kyse.

Pitääkö tässä vain tyytyä kahteen vaihtoehtoon, joko sietää härskejä juttuja tai sitten olla koko loppuikä yksin?

2

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sivistyneet kaverit eivät asu oppikirjoissa, mene lukupiireihin ja kirja-haasteisiin. Niitä pitäisi löytymän kirjastoista ja neteistä. Käy teatterissa, vain siellä tapaa ihmisiä jotka tykkäävät teatterista jne jne.

Se että ihmisellä olisi vaikka oppimisvaikeus, ei estä sitä, etteikö hänellä voi olla kiinnostusta johonkin muuhun kuin härskeihin vitseihin.

• Anonyymi

Suosittelen kansalaisopistojen kursseja. Ei ole pääsyvaatimuksia, aiheita on laidasta laitaan, kädentaitojuttuja, liikuntatunteja, kieliä, yleissivistäviä luentoja jne. Tapaat muita samanhenkisiä ja opit vaikka espanjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe