Millainen työpaikka? Onko henkilöstöpolitiikka kunnossa, entä esimiehet, millainen johtamiskulttuuri?
K-Marketit Kuopio
15
600
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä työpaikka! Henkilöstöpolitiikka erinomaista, esimiehet esimerkillisiä, johtamiskulttuuri erikoisen kannustavaa!
- Anonyymi
On oikeesti "erikoisen" kannustava. Hyviä sketsien aiheita.
- Anonyymi
Voisitko lupautua kokemusasiantuntijakseni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko lupautua kokemusasiantuntijakseni?
Oletko miettinyt miksi sinulla on paha-olo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi sinulla on paha-olo?
Voisiko se johtua lauantaina Carlsonin nurkalla syömästäni joulupuurosta?
- Anonyymi
Pahin paikka maailmassa.
- Anonyymi
Pakotetaanko pukeutumaan plussapalloksi?
- Anonyymi
Kieltäytyisit jyrkästi esiintymästä täällä FB -sivuilla, ei kauppias pysty enää sinua entisenä työntekijänä pakottamaan tänne kirjoitteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltäytyisit jyrkästi esiintymästä täällä FB -sivuilla, ei kauppias pysty enää sinua entisenä työntekijänä pakottamaan tänne kirjoitteluun.
Asioista kuuluu puhua.
- Anonyymi
Kauppias puhuu asioista "sovitusti" vaikka ne on yksin päättänyt, tosi raukkamaista.
- Anonyymi
Erittäin hyvä.Kokemusta
- Anonyymi
Ei kukaan mitään hyvää voi rehellisesti tästä kauppiaasta sanoa. Aikoinaan jotkut jalkapallokisat oli menossa tää sano " en voi ymmärtää miten kukaan kehtaa noin alytöntä juoksemista katsoo", ei menny ku muutama kuukausi ja jossain lehdessä hehkutti kiinnostustaan jalkapalloon.
- Anonyymi
Takki kääntyy tuulen mukaan.
- Anonyymi
Jos on epävakaa. psykopaatti, narsisti, omahyväinen, empatiakyvytön paskiainen, on varmasti ikävä elämä näillä ominaisuuksilla.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495129Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48944
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808