Mutta, suomalaiset eivät yleensä tykkää, jos hymyilee liikaa.
Ja kateellisuus Sitan kauneudesta vei pisteitä myös. Miehet taas eivät kestäneet, että pieni ja siro nainen voittaa miehetkin, eli miehiltäkään ei tullut ääniä.
Minulta saat kaiken mahdollisen ihailun ja arvostuksen kaikilla osa-alueilla.
Sita oli ylivoimainen SELVIYTYJÄ ! Joten voitto meni väärälle henkilölle.
Tuntuu pahalta Sitan puolesta. Joukossa tyhmyys tiivistyy, kiusaamiseksikin voi laskea , että kaikki, yhtä lukuun ottamatta, äänestivät Millua voittajaksi. Kumpikin finalisteista pelasi ( valehteli) aivan yhtä paljon, eli sekään ei ratkaissut, kumpi voittaa.
Saisitte hävetä tuomaristo !
Sita oli Selviytyjien selvästi taitavin, kaunein, ystävällisin, ja paras vartalo !! Mutta...
Anonyymi-ap
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
Sita olisi mielestäni ansainnut voiton, hän kun voitti monta kilpailua. Sitkas ja näppärä nainen. Milla olisi jo pudonnut ellei Sita pelastanut häntä amuletillaan. Annappas Milla puolet voittorahoista Sitalle koska hän mahdollisti kisasi jatkumisen.
- Anonyymi
Selviytyjät ei ole kauneuskisa. Paras juonittelija voittaa, Hyvin kisoissa pärjänneet äänestetään pois. Voittaja pärjäsi kisoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421851- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681