Ei kiinnosta poliitikot ja tukijat ja haukkujat
Politikka vaalit
Kaupungin valtuusto ja hallitus
Mitkään juhlat tapahtumat tilaisuudet festarit Warkaus sali museot teatteri eräkauppa elokuvat, vapaat naiset kaupungin musiikkielämä
Olen päättänyt keskittyä omaan elämään ja musiikkiin omaa tekemiseen
Ei kiinnosta kuunnella eikä katsella
Muiden ihmisten asioita elämää
Näin on
Enää ei tarvitse valittaa haukkua levittää valetta syytellä koska ei kiinnosta ei kuulu mulle
Et saa mitenkään muuttamaan sitä päätöstä
Ja ei kuule vituta masenna
Mene hermo
Eikä ole kade
Varkaus ei kiinnosta ei kuulu mulle
Anonyymi-ap
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhus viitta kintaalla minun puheelle
Olkoon yksin
Ja sama juttu kaupungin- Anonyymi
Sinä et määrää yhtään mitään
Olen hiljaa
Ja siinäpä selität ja esittelet
Ei kiinnosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et määrää yhtään mitään
Olen hiljaa
Ja siinäpä selität ja esittelet
Ei kiinnostaTollaset kuvittelee että kun ollaan valtuustossa ja vaikka missä voi syyttää ilman todisteita ja luullaan että tulee sen ehdolla kunnallisvaaleissa paskat tule
Eikä tule mukaan mihinkään
- Anonyymi
oliko tissari töhröttäny kirjastonkin seinän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218331Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391611- 3771339
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2781285- 61275
- 661217
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958