Verovaroja jaettiin runsaalla kädellä kansanedustajien omille yhdistyksille katsokaa listaa. Eikö tämä ole korruptiota. Varsinkin ruotsinkieliset yhdistykset oli hyvin edustettuina. Samoin kristillisten ihmeyhdustyksille ja Israelin yhdistykselle. Miksi tiedotusvälineet eivät tähän puutu. Kansalaiset eivät ole näistä tietoisia.
Jaettiin miljoonien joulahjarahat omille yhdistyksille
14
129
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä sanotaan demokraattiseksi vallankäytöksi. Näin teki myös edellinen Marin johtama hallitus, ai niin sitä lasketa koska ollaan viherpunavasemmiston kannattajia. Aikoinaan rahaa sai myös Kepulaisen ministerin mökille vievä tie ja erään Rkp ministerin kotikunnan siltahanke.
- Anonyymi
Tässä ei ole kyse hallituksista, vaan yleisellä tasolla, onko nykyistä joululahjakäytäntöä syytä muuttaa.
Voidaan toki keskustella, että kansanedustajalle on oikein lahjoittaa verorahoja 200 000 euroa isän tai puolison säätiöön tai oman tienpätkän kunnostamiseen.
Onko se kansan edustamista vai lähipiirin tukemista verovaroin?
- Anonyymi
Kai se kansa tietää kenelle on äänestyskopissa mandaatin antanut,,,,, vasureita se ei tietenkään koske.
- Anonyymi
Ääripersulla pätkii taas pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääripersulla pätkii taas pahasti.
Kannatan kylläkin Vasemmistoliittoa ja me jaettiin rahaa ihan samalla tavalla.
- Anonyymi
KUKA ON VALVOJANA RAHAN JAOSSA ETTEI VAAN LOPU KESKEN.
- Anonyymi
Pistivät herran ketkut rahat tiepohjiin ja ampumaratoihin ja jättivät köyhät nuolemaan näppejään. Sinne män köyhien joulu.
https://yle.fi/a/74-20130266 - Anonyymi
Kyseisestä joulurahasta ei ollut itsellä mitään tietoa , ennen kuin Purra
otti asian esille , kyseistä rahaa on jaettu varmaan jo useita vuosia , ja silloin
on olleet kaikki "vanhat" puolueet vallassa , mihin silloin kyseiset rahat on
menneet , varmaan joka vuosi Suomi Neuvostoliitto seuralle. - Anonyymi
Mauri pekkarisen silta joko on maksettu valtion varoista HÄH
- Anonyymi
30 vuotta vallankahvassa roikkunut kokoomus on tuhonnut koko maan!
- Anonyymi
Kerro, minä vuosina tarkalleen.
- Anonyymi
Puolueet viimeisen 30 vuoden aikana hallituksissa:
SDP: 10 hallituksen vallan kahvassa
KOK: 9 hallituksen vallan kahvassa
KESK: 7 hallituksen vallan kahvassa
PS: 2 hallituksen vallan kahvassa.
30 vuotta eniten vallankahvassa roikkunut on tuhonnut koko maan!
- Anonyymi
Mistä niillä jäi ylimääräisiä miljoonia joulurahoiks?velaks jakovat tieten ja köyhät makksaa ja itkee!
- Anonyymi
Aallon jyräys tekee vaan rahaa https://www.hs.fi/visio/art-2000010852503.html
Älkää ymmärtäkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916