Miksi en saa olla sellainen kuin olen?

Anonyymi-ap

Miksi en saa uskoa Jeesukseen? Miksi ateistit yrittävät muuttaa minut ateistiksi vastoin luontoani? Miksi he toivovat kuolemaani?

29

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taas olen ateisti koska en usko Jumalaa olevan olemassa mutta ryhmä on päättänyt että olen lattialla sätkivä hellari. En siitä välitä tyydyn ryhmän päätökseen.

• Anonyymi

No se sun uskoontulo ei sit kestänytkään kuin muutamia päiviä.

• Anonyymi

Totta kai saat uskoa mihin olet päättänyt uskoa. Vaikka sitten valheisiin.
      Se on sinun asiasi.

Mukka jos ja kun alat valehtelmaan muille, niin silloin se ei ole enää sinun asiasi, vaan myös kaikkien heidän joille valehtelet.

Ymmärsitkö?

• Millaisia valheita olet havainnut ?

• Jos et selitä, mistä olen sinulle muka valehdellut, en ota viestiäsi vakavasti.

• VarmaTieto kirjoitti:

Jos et selitä, mistä olen sinulle muka valehdellut, en ota viestiäsi vakavasti.

Ei kuitenkaan hätää kun vaikutat avuttomalta puolustamaan kantaasi niin VarmaTieto antaa neuvon. Ilmoittakaa ylläpidolle viesteistäni ja pyytäkää minun bannausta. Jo tässä pientä lepoa kaipaakin kun en muuten pääse tästä eroon.
        Jumalan siunausta

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

En nyt äkkiä keksi mikä minulle olisi merkityksettömämpää kuin se mitä sinä "otat vakavasti" tai et, koska sinä copy-paste-pellenä et ole millään tavalla vakavasti otettavissa.

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt äkkiä keksi mikä minulle olisi merkityksettömämpää kuin se mitä sinä "otat vakavasti" tai et, koska sinä copy-paste-pellenä et ole millään tavalla vakavasti otettavissa.

Onko se sinulle ongelma minulle ei ole ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kyselet näin. Kirjoitusvirhe viestissäsi oli kaiken muun skeidan lisäksi.

""Mukka jos ja kun alat valehtelmaan muille, niin silloin se ei ole enää sinun asiasi, vaan myös kaikkien heidän joille valehtelet.""

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Kuka sinulle on mitään puhunut? Hän vastasi aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinulle on mitään puhunut? Hän vastasi aloittajalle.

”Hän vastasi aloittajalle.”

Varmakakkiainen on aloittaja. Sama toimintatapa kuin palstan vanhalla hellaritrollilla G4G:llä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Hän vastasi aloittajalle.”

Varmakakkiainen on aloittaja. Sama toimintatapa kuin palstan vanhalla hellaritrollilla G4G:llä.

Kun tämä Varmatieto esiintyi palstalla ensimmäisiä kertoja, niin hänen tekstinsä olivat myös identtisiä "rajapinta" juttuja kuin G4G persoonalla. Täsmälleen samat väärinymmärrykset ateismista kummallakin.

Mutta taas Varmatieto on tehnyt teismi aloituksen. Hän välillä unohtaa mitä hahmoa esittää tällä tavalla. Aivan kuten G4G unohteli.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun tämä Varmatieto esiintyi palstalla ensimmäisiä kertoja, niin hänen tekstinsä olivat myös identtisiä "rajapinta" juttuja kuin G4G persoonalla. Täsmälleen samat väärinymmärrykset ateismista kummallakin.

Mutta taas Varmatieto on tehnyt teismi aloituksen. Hän välillä unohtaa mitä hahmoa esittää tällä tavalla. Aivan kuten G4G unohteli.

Tunnustan olet oikeassa. Voit lopettaa koska ketään ei kiinnosta kuka olen. Jatkan kirjoittelua kuten tähänkin saakka.
        Sopiiko sinulle?

• Anonyymi

Miksi ateisti sitten valehtelee ja yrittää syöttää niitä totena uskovaiselle?

• Anonyymi

Satujen kuten jumalsaatujen totena pitäminen on täysin oma asiasi. Älä vaan sorru uskovaisten yleiseen tapaan, että yritetään väittää omaa keksittyä jumalaa kaikkien jumalaksi. Kunhan ymmärrät, että jumalasi on vain sinun ja kaltaistesi täysin oma keksintö etkä yritä tuputtaa sitä muille, on kaikki hyvin.

Pelkäätkö kuolemaa? Eikö se olekaan iloinen asia, jossa pääset ihailemasi jumalan luokse pois tästä saatanan vallassa olevasta maailmasta? Mitä pikemmin kuolet, olet sitä onnekkaampi.

• Anonyymi

Kannattaisi edes kerran lukea mitä siellä Raamatussa sanotaan, niin ei tarvitse höpöttää niin kamalasti Raamatun sanaa vastaan!

• Anonyymi

olet holhouksen alainen jos uskot aku ankkaan !!!

• Anonyymi

Ihmistekoinen aku ankka on olemassa

• Anonyymi

Jos mies sanoo olevansa nainen, niin pitääkö vahvistaa sitä harhaa ja myöntää hänen olevan oikeassa?

Jos joku uskoo Jeesukseen, niin...

• Anonyymi

Vain ateistimies kuvittelee olevansa nainen

• Anonyymi

Kyllä kaikki saavat uskoa kaikenlaiseen huuhaahan, kunhan pitävät sen omana tietonaan eivätkä yritä tuputtaa sitä toisille. Eivät uskikset saa oikeaa ateistia kääntymään.

Ei kukaan yritä muuttaa sinua ateistiksi vastoin harhautunutta luontoasi.

Eikä kukaan ole toivonut kuolemaasi. Eri asia, jos tse sitä toivot.

Sitä taas en ymmärrä, miksi uskovaiset yleensä tuppautuvat ateismi-palstalle, jos eivät halua, että heille nauretaan (tai "saavat turpaansa").

• Anonyymi

Uskovaiset eivät tuputa mitään, he toteuttavat lähetyskäskyä, ei muuta.
        Joka ottaa sen vastaan on ihmisen oma asia

• Anonyymi

Jeesukseen uskominen on kamalaa ajan haaskausta. Tokihan olisi suotavaa, että sinäkin suuntaisit harrastuksesi johonkin järkeviin lajeihin kuten esimerkiksi kuntoiluun. Raamattua lukemalla mieli ja keho rapautuvat. Suolistokin kiittää liikunnasta mojovalla kaasupurkauksella kuten VarmaTekoälykääpiölläkin on asiasta kokemusta.

• Anonyymi

Karta ateisteja, he ovat pelleporukkaa!

• Anonyymi

Tarkoitit varmaan uskiksia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit varmaan uskiksia...

EN tarkoittanut, nimenomaan ateisteja!

• Anonyymi

Kristinopin vihaajat ovat Luziferin käskyläisiä. Tämä näkymätön ovela ja vääryyden viisas soluttautuja, käyttää mieleltään negatiivisia mieliä hyväkseen, tehdäkseen pahaa ja näin todistaakseen olleensa oikeassa ja hyvä Jumalamme väärässä. Jopa Jeesuksen sovitustyötä Golgatalla se panee käskyläisensä pilkkaamaan, vaikka Jeesus toi heidätkin kelvollisiksi Taivaan Isällemme, jos he kääntyvät ja katuvat parannusta tehden. He vääntävät hyvän Isämme sadistiksi, kääntäen paholaisen teot Hyvän Isämme teoiksi. Taivaan Isämme, haluaa ikuisiksi kumppaneikseen omasta vapaasta tahdostaan haluavia lapsia. Pakotetut kristityt ovat kelvottomia. Näemme kaikki, että tämä nykyinen aika on armonaikaa, jolloin valitsemme itse, missä vietämme ikuisuuden. Armollisesti tulee vielä tuhatvuotinen valtakunta, jossa vielä kerran on mahdollista pelastautua Isämme syliin. Profeetta kertoo, että sielläkin, lihalliset ihmiset kääntyvät paholaisen puolelle ja marssivat irti päästetyn paholaisen johdolla, Jeesusta vastaan, tappaakseen Hänet lopullisesti. Mutta he tuhoutuvat Jeesuksen henkäyksellä ja samalla tuhoutuu loppukin piilossa ollut paha lopullisesti maailmasta. Ateistit palvoat tahallaan tiedostaen paholaista, tai tiedostamattaan. Eli heilläkin on oma jumala.

• Anonyymi

Sellaiset voimafantasiat siellä.

• Anonyymi

Menit asian ytimeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      66
      5341
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      132
      4165
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1722
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1395
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1107
    6. 47
      1092
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      120
      917
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      43
      762
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      693
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      38
      652
    Aihe