Kun nauhoittaa juoppokämåän meininkiä, saa yhtä autenttista luontonauhaa kuin äänittäessä siepon ja kurkien soidinääniä.
Joku Pieree, pascoo, yksi fistaa ja toinen örisee, joku hörppii kiljua. Kaiken tämän toimittaa teille Kela Gold, olkaa hyvä.
Asd
Kiimaäänien sinfonia
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Siis miten toimittaa? Tuottaako ja myykö Kela näitä nauhoituksia? Olisin kiinnostunut sontaseppo äänitehosteista, joita voisin käyttää osana omia taideteoksia, jos se vain on sallittua.
- Anonyymi
Jos ASD aikoo tehdä dokumentin meistä sontasepoista, eikö se vaadi suostumuksen? Minä annan kyllä nyt heti kättelyssä suostumuksen yhteisen hyvän nimissä, taistelussa Viinapirua vastaan.
- Anonyymi
On täysi ihme, että pystymme pitäämään yllä hyvinvointiyhteiskuntaa ottaen huomioon sen, kuinka alkoholi hallitsee kantasuomalaisten elämää.
Annan kyllä mielelläni haastattelun, jos tästä aletaan dokumenttia väsäämään. - Anonyymi
Itse olen sontataiteilija ja olisin arvokas lisä filmiin, mutta osallistun vain jos Herra Kylmäkäsikin lupautuu siihen.
- Anonyymi
Varmasti olet tervetullut. En puhu mistään edesmenneen Keijon tuotannosta, vaan ylipäätään, mitä tulee dokumenttien tekemiseen.
- Anonyymi
Kuulin huhun, että 1hoitsu laittaa ärhäkän steroidiruiskun sontasepoille ja pukee kumikäsineet käteen samalla kuin sontis saa elämänsä stondiksen. Tämän jälkeen napsakalla ranneliikkeellä napsauttaa sen poikki kuin porkkanan. Liinavaateosaston oven eristeet vaimentavat huudon jotta ihmisiä ei häirittäisi ja veronmaksajan lompakon taakka helpottuu taas kerran.
Päätteeksi paksut siivut viskiä, siis hoitsulle, ei potilaalle tietenkään.
Uusi raittiuselämä selibaatissa odottaa.
Asd- Anonyymi
En usko että tällä ruiskeella olisi mitään tehoa kylmiksen täysin puutuneeseen tattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että tällä ruiskeella olisi mitään tehoa kylmiksen täysin puutuneeseen tattiin.
Totta. Silti Kylmiksen eutanasiahakemus hylättiin Hollannissa. Ne ei ilmeisesti ota potilaita ulkomailta kovin mielellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818