Kiimaäänien sinfonia

Anonyymi-ap

Kun nauhoittaa juoppokämåän meininkiä, saa yhtä autenttista luontonauhaa kuin äänittäessä siepon ja kurkien soidinääniä.

Joku Pieree, pascoo, yksi fistaa ja toinen örisee, joku hörppii kiljua. Kaiken tämän toimittaa teille Kela Gold, olkaa hyvä.

Asd

8

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis miten toimittaa? Tuottaako ja myykö Kela näitä nauhoituksia? Olisin kiinnostunut sontaseppo äänitehosteista, joita voisin käyttää osana omia taideteoksia, jos se vain on sallittua.

• Anonyymi

Jos ASD aikoo tehdä dokumentin meistä sontasepoista, eikö se vaadi suostumuksen? Minä annan kyllä nyt heti kättelyssä suostumuksen yhteisen hyvän nimissä, taistelussa Viinapirua vastaan.

• Anonyymi

On täysi ihme, että pystymme pitäämään yllä hyvinvointiyhteiskuntaa ottaen huomioon sen, kuinka alkoholi hallitsee kantasuomalaisten elämää.

Annan kyllä mielelläni haastattelun, jos tästä aletaan dokumenttia väsäämään.

• Anonyymi

Itse olen sontataiteilija ja olisin arvokas lisä filmiin, mutta osallistun vain jos Herra Kylmäkäsikin lupautuu siihen.

• Anonyymi

Varmasti olet tervetullut. En puhu mistään edesmenneen Keijon tuotannosta, vaan ylipäätään, mitä tulee dokumenttien tekemiseen.

• Anonyymi

Kuulin huhun, että 1hoitsu laittaa ärhäkän steroidiruiskun sontasepoille ja pukee kumikäsineet käteen samalla kuin sontis saa elämänsä stondiksen. Tämän jälkeen napsakalla ranneliikkeellä napsauttaa sen poikki kuin porkkanan. Liinavaateosaston oven eristeet vaimentavat huudon jotta ihmisiä ei häirittäisi ja veronmaksajan lompakon taakka helpottuu taas kerran.

Päätteeksi paksut siivut viskiä, siis hoitsulle, ei potilaalle tietenkään.

Uusi raittiuselämä selibaatissa odottaa.

Asd

• Anonyymi

En usko että tällä ruiskeella olisi mitään tehoa kylmiksen täysin puutuneeseen tattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että tällä ruiskeella olisi mitään tehoa kylmiksen täysin puutuneeseen tattiin.

Totta. Silti Kylmiksen eutanasiahakemus hylättiin Hollannissa. Ne ei ilmeisesti ota potilaita ulkomailta kovin mielellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      555
      7305
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      329
      2755
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2045
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1254
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1213
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1149
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1016
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1002
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      981
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      852
    Aihe