- Hallitus toteuttaa käytännön ja teorian hyviksi todettuja linjoja.
- Oppositio ei kiitä, mutta tulevat sukupolvet kiittävät. Politiikkaan kuuluu kärjistäminen, mutta uhkailu puhumattakaan väkivallasta, ei kuulu.
Purran mukaan henkilöön käyminen on ala-arvoista.
Väärästä ilmiannosta on säädetty rikoslain 6 §:ssa, jonka mukaan siinä on annettu vääriä tietoja viranomaiselle ja se on johtanut rikosoikeudelliseen seuraamukseen virheellisin perustein. Väärästä ilmiannosta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kolme vuotta.
Näin on perussuomalaiset
30
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa olla hiljaa Purrankin
Mikkelin poliisin päätös esitutkintalaki että ei saa selville nimeä pitää olla Helsingin käräjäoikeus päätös ei voida yksilöidä ketä Vesaa täällä kirjoituksissa tarkoitetaan- Anonyymi
Poliisin määräys ei saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille Riikka Purralle pääministeri Orpolle
8.4.24
Niin että kannattaa olla Hiljaa Purran - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisin määräys ei saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille Riikka Purralle pääministeri Orpolle
8.4.24
Niin että kannattaa olla Hiljaa PurranEt voi tulla puhumaan mitään mistään asioista kokoomus ja perussuomalaiset myös Riikka Purra ja Orpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tulla puhumaan mitään mistään asioista kokoomus ja perussuomalaiset myös Riikka Purra ja Orpo
Turha selitellä hakea huomiota edes Riikka Purran en kuulu oppositioon
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä en saa olla ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha selitellä hakea huomiota edes Riikka Purran en kuulu oppositioon
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä en saa olla ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissaSiinäpä kärvisteleet viisi vuotta
Laiton Uhkaus syyteoikeus on viisi vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä kärvisteleet viisi vuotta
Laiton Uhkaus syyteoikeus on viisi vuottaEt mahda mitään vaikka ei ole nostettu syytteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et mahda mitään vaikka ei ole nostettu syytteitä
Tässä pelissä pallo on mulla
Te saitte punaisen kortin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä pelissä pallo on mulla
Te saitte punaisen kortinPoliisi tukki teidän turvan kokoomus ja perussuomalaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi tukki teidän turvan kokoomus ja perussuomalaiset
Ei auta itku markkinoilla eikä vaaleissa eduskunnassa
Varkaudessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta itku markkinoilla eikä vaaleissa eduskunnassa
VarkaudessaJos et usko poliisin määräystä
Oma vika
Minä uskon olen hiljaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et usko poliisin määräystä
Oma vika
Minä uskon olen hiljaaMinä tukkisin Riikka Purran turvan eduskunnassa soittaisin poliisin paikalle
- Anonyymi
Deep Purple soi kuulokkeissa ja vitut teistä kokoomus ja perussuomalaiset ja haukkujat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Deep Purple soi kuulokkeissa ja vitut teistä kokoomus ja perussuomalaiset ja haukkujat
Elämä on lumisateessa ei sinun naamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on lumisateessa ei sinun naamassa
Riikka Purran turha puhua Uhkailusta
Oma puolue syyttää ilman todisteita uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purran turha puhua Uhkailusta
Oma puolue syyttää ilman todisteita uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheitaMinun äitini nukkuu päiväunet
Minä olen bussissa
Että hyvin hakkaa äitiä - Anonyymi
Luulosairas poliitikot Riikka Purraa myöten
- Anonyymi
Etsi ovimattosi muualta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8.4.24
Niin että kannattaa olla Hiljaa PurranPurra-Putinia ei kukaan suosi, kun hampaat irvessä lataa älyttömyyksiä vahatusta naamastaan.
Ei ole ihme,jos maailma miehet vetää lättyyn.
Sitten toisten pitäisi kerätä euroja lapsiperheille.
Purra-Putinililta puolet palkasta pois alkuun. niin eiköhän muuttuisi kielenkäyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tukkisin Riikka Purran turvan eduskunnassa soittaisin poliisin paikalle
samma här.
- Anonyymi
haverisella saattaa olla ne alkoholin aiheuttamat isontuneet korvansylkirauhaset
vai mitkä ne on - Anonyymi
räjäyttäkää riikka purran ja orvon suku haudat joulu aattona niin muista sivat mitä paskaa tekevät omanmaan kansalaisille jotka asuvat ulkomailla
- Anonyymi
vp tissari
sanoi räntilä ei osaa soittaa - Anonyymi
haverisella saattaa olla ne alkoholin aiheuttamat isontuneet korvansylkirauhaset
räntilä haukkui tissarin anuskitaransoiton
- Anonyymi
ei osaa soittaa mt tapaus
- Anonyymi
räntilä sabotoi tissarin sukuseuran juhliin kitaransoiton valmistautumisen
- Anonyymi
eipä onnistu
- Anonyymi
räntilä haukkui tissarin kitaransoiton
- Anonyymi
PerusSuomalaisten kannatus laskee vauhdilla ja syy on Purra-Putinin >15,7%,
SDP---24,3%, eroa 8,6, kannattaako persujen viedä silmätkin päästä ihmisiltä, no ei kannattais, jos äly olisi tallella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758