Jos olet ollut julkisen alan töissä ennen vuotta 2005, kertynyttä eläkettäsi on voitu vähentää yhteensovituksen takia.
Kertynyttä eläkettäsi vähennetään, jos olet syntynyt ennen vuotta 1960, julkisen alan palvelussuhteesi on alkanut ennen vuotta 1993, jäät vanhuuseläkkeelle ennen 65 vuoden ikää ja julkinen palvelussuhteesi on päättynyt jo aiemmin.
Julkisen puolen eläkkeet myös laskee 2025 alusta koskee aijjai
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on syntynyt ennen vuotta, niin on vähintään 65 vuotias eikä voi enää jäädä eläkkeelle ennen 65 vuoden ikää.
- Anonyymi
On vielä kaksi viikkoa aikaa, jos on syntynyt 16 päivän joulukuuta jälkeen 1959.
Tosin eläkepäätöstä ei ehdi saada sinä aikana, mutta jos ehtisi, niin sitten teoriassa voisi vaikuttaa.
Tosi tärkeä asia. Koskettaa varmaan monia 🤡🤡🤡
- Anonyymi
Valtion virka miehille tulee kalliiksi joutuu maksu mieheksi VEROILLE Mitä ovat olleet laatimassa
- Anonyymi
Eläkkeeni nousee bruttona v.2025 19€ yhdeksäntoista euroa nettona.
Töihin menin 16 ikäisenä, kokotyön ohessa opiskelin, opiskelin myös kokoaikaisesti lainarahalla. Matalapalkka-alalla eli hoitajana 35 vuotta, sairasus pakotti eläkkeelle,
1446.86€/kk käteen, ei naurata.
Haistakaa💩💩
Silmälaseja en pysty uusimaan(olis pakko), matkustella ei mihinkään ym paskaa.
Masentuuhan tässä, hautaa odotan. Kukahan arkun ostaa
Rikkaiden suuret eläkkeet nousee satasia, epäoikeus on maan tapa. Nostettais kaikille sama määrä egejä, joko 19 tai 300- Anonyymi
En haista koska mikään tuosta ei ole minun vikani tai minun valintani.
On typerää haistatella täysin viattomille ihmisille.
Vaikuttaa siltä, että ihastuttava luonteesi on ainakin osasyllinen asemaasi.
- Anonyymi
Kokoomus vie Suomen Konkkaan ei ole miljardi tuloja tulossa tehtaat mitä on luvattu on haudattu aikoja sitten valheet ei johda mihinkään
- Anonyymi
Metsiä ei enää ole paljoa mitä myydä Hal lituksen käännyttävä kerjäämään Metsä yhtiöiltä 20 MRD Tunnu missään UPM Stora tileissä tasataan ns kulutus veroil
- AnonyymiUUSI
10 000 e Eläkkeest N reilut nipsaukset lisä vero 1200 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 991353
- 541174
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.241028Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928