Yle tavoitti Halla-ahon vielä sunnuntai-iltana kommentoimaan asiaa.
Pidättekö tekoa tuomittavana?
– Sanoin jo ensimmäisessä asiaan liittyvässä haastattelussa lauantaiaamuna, että kaikissa tapauksissa katuväkivalta on sietämätöntä. Lisäksi olen sen jälkeen todennut, että Kiuruun kohdistunut teko on vakava rikos riippumatta sen motiiveista. Onko tässä nyt jotain epäselvää?
Mistä syystä johtuen ette ole kuitenkaan pitänyt tekoa tuomittavana?
– Jos minä sanon, että se on vakava ja sietämätön rikos, niin kuulostaako se sinun mielestäsi hyväksynnältä?
Ei kuulosta, mutta toki asiaa ovat nyt useammat poliitikotkin ihmetelleet, että kun ette ole tekoa kuitenkaan suoranaisesti tuominnut, vaikka olette todennut sen olevan vakava rikos. Mistä tämmöinen johtuu?
– Miten niin en ole tuominnut, jos olen todennut, että se on vakava rikos ja sietämätön. Mikä siinä on epäselvää ja mitä et ymmärrä siinä?
Eli se on tavallaan tarkoittanut sitä, että tuomitsette teon?
– Eikö se kuulosta sinusta siltä?
https://yle.fi/a/74-20131553
ULEn politiikan toimittajissa yksinkertaisia ja riitaa hakevia vassareita
Anonyymi-ap
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Ylen ideologiaosasto toimii myös virka-ajan ulkopuolella
- Anonyymi
On sinänsä suorastaan vähän hassua ja koomista, että kun tapahtuu jotakin ikävää, politiikan nokkamiehet kiirehtivät "tuomitsemaan" sen. Ikään kuin asia ei olisi itsestään selvä ilman mitään tuomitsemistakin.
Tuomitsijat voisivat aivan yhtä hyvin pitää suunsa supussa, tai avata sen korkeintaan, jos yllättäen hyväksyisivät kyseisen teon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174