Minusta tälläiset autoilijat pitäisi poistaa liikenteestä väliaikasesti tai kokonaan ,tarpeeton vaaran aiheittamista ja liikenne turvallisuuden vaarantamista .Monet ovat sanoneet tullut vastaa tälläinen autoilija heidän kohdalleen ,mutta ilmoitus kynnys on liian korkea ja turha näitä ei saada kiinni ennenkuin jotakin sattuu .Sitten vasta alkaa jotakin tapahtua.
Tänä vuonna jo 10 autoilijaa tullut pitkillä valoilla vastaa lähivaloille laittaa vilkuteltu pane
8
78
Vastaukset
- Anonyymi
Koita nyt olla sekoamatta valosta.
- Anonyymi
Niinhän noi ajelee. Itse olen jo kymmeniä vuosia sitten keskittänyt katseen tiehen ja enempi oikeaan reunaan.
En ole edes yrittänyt lukea minkä merkkisen umpiot ja lisävalot kelläkin on kun ajaa pitkillä vastaan.
Ja kyllä. Ihan samalla mitalla annan takaisin ja vielä muutamalle seuraavallekin- Anonyymi
Kyinka pieni sielu pitää olla, että tulee "kostosta" onnelliseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyinka pieni sielu pitää olla, että tulee "kostosta" onnelliseksi.
Paha asennevamma ainakin on sellaisilla ihmisillä. Toisen moka ei oikeuta itseään rikkomaan lakeja ja sääntöjä.
- Anonyymi
Kuunvalossa, lumisella tiellä ajellut ilman kaukovaloja. Siitäkin jotkut suuttuu eikä vaihda lyhyille tai täräyttää pitkät konepellin kohdalla.
- AnonyymiUUSI
Taas "pilkkuvirhepoika" kirjoittelee hauskoja juttuja.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ja olen huomannut,että katsastus miehet ei välitä nykyään muuta,kunhan ne palaa. Tiellä näkee,että hyvinkin usealla näyttää lyhyet puunlatvoihin melkein, kuljettajan silmiin kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Tarkaa kirjanpitoa on poju pitänyt ja ajanut todella vähän maanteillä jos vuodessa on tullut vain 10 autoa vastaan pitkillä valoilla.
No oikeasti taitaa pojulla olla vähän tylsää ja Suoli antaa mahdollisuuden kuluttaa aikaa ja kirjoitella asioita jotka helpottaa ahdistusta tai lisää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949