En kosta, mutta sanon että se sattui todella syvälle sydämeen.
Teitte minulle inhottavasti
20
321
Vastaukset
- Anonyymi
Itkettää vieläkin....😢
- Anonyymi
En ole tehnyt muuta, kuin ikävöinyt ja kaivannut sinua. Anteeksi, että rakastuin sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt muuta, kuin ikävöinyt ja kaivannut sinua. Anteeksi, että rakastuin sinuun.
Älä pyydä anteeksi rakkauttasi.
- Anonyymi
Mikä se isoa miestä aina niin kollotuttaa
- Anonyymi
Voimia! Hienoa, ettet kosta. Se ketä on hyvä, on aina voittaja. Jos kostaisit, et olisi lopulta sen kummempi kuin ilkeästi toimivatkaan. Nyt olet voittaja. Sinä pärjäät!
- Anonyymi
Minä nimenomaan en meinaa pärjätä enkä ole erityisen hyväkään. Enemmän pahan puolelle kallistun. Ehkä he tekivät niin koska olen sairas. En tule koskaan tietämään syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nimenomaan en meinaa pärjätä enkä ole erityisen hyväkään. Enemmän pahan puolelle kallistun. Ehkä he tekivät niin koska olen sairas. En tule koskaan tietämään syytä.
Kertoisitko kiltti vähän itsestäsi kun kuulostat niin tutulta. Tahtoisin tietää että hän jota mietin nyt olisi kunnossa ja että mitä on tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko kiltti vähän itsestäsi kun kuulostat niin tutulta. Tahtoisin tietää että hän jota mietin nyt olisi kunnossa ja että mitä on tapahtunut.
En ole ikinä kunnossa. Minulla on elinikäinen sairaus. On tapahtunut ikävä asia minun kannalta, mutta he olivat vain iloisia ja nauttivat keskenään. Ei kiinnosta enää olla tekemisissä. Pitäkööt hauskaa keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä kunnossa. Minulla on elinikäinen sairaus. On tapahtunut ikävä asia minun kannalta, mutta he olivat vain iloisia ja nauttivat keskenään. Ei kiinnosta enää olla tekemisissä. Pitäkööt hauskaa keskenään.
Hänelläkin on noin terveyden kanssa. Voisitkohan olla hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelläkin on noin terveyden kanssa. Voisitkohan olla hän?
Ei voi.
- Anonyymi
Emme ole missään tekemisissä keskenämme ja tuskin tulemme olemaankaan. Ei tämä ollut mikään koordinoitu juttu.
- Anonyymi
Joo eipä varmaan. Ajattelepa omalle kohdallesi samanlainen juttu. Kykenetkö empatiaan, psykopaatti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eipä varmaan. Ajattelepa omalle kohdallesi samanlainen juttu. Kykenetkö empatiaan, psykopaatti?
Mistä päättelet, etten tunne empatiaa? En ole ilakoinut asialla. Tunteita ei voi käskeä. Säälistäkö pitäisi alkaa vaikka molemmilla ei ole tunteita?
- Anonyymi
Ovatko nämä bottien aloituksia? Kuka kuvittelee, että nämä menevät oikeille henkilöille??
- Anonyymi
Ei ole, vaan ihan oikean ihmisen aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, vaan ihan oikean ihmisen aloitus.
Juuri näin. Ehkä tässä kuitenkin ap esitää kaikkia rooleja ja rakentaa narratiiviä, jossa vahvuus on heikkoutta ja heikkous vahvuutta.
- Anonyymi
Aika moni näissä guben aloituksissa käy tekemässä näitä toksisia tunnistamisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ehkä tässä kuitenkin ap esitää kaikkia rooleja ja rakentaa narratiiviä, jossa vahvuus on heikkoutta ja heikkous vahvuutta.
Huomaa kyllä palstaäijä että sinulla on addlktip tähän netin joutsenlampibalettiisi ja larppaat tunteita laidasta laitaan🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä mitään roolia esitä.
- Anonyymi
En myönnä mitään kun ei se mieskään myönnä. Mennään näin sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521