Alemmissa yhteiskuntaluokissa meidät vaiennetaan alkoholilla. Sumennetaan ajatuksen juoksu totaalisesti ja tuhotaan koko persoona. Näin he hallitsevat meitä luusereita, joilla olisi rakentavaa sanottavaa ja eikä pelkästään viinan voimalla.
Meidän täytyy nousta eliittiä vastaan
21
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kun jäät kiinni itsemurhayrityksestä, heräät suljetulla osastolla. Tajuat, että se on täynnä sekopäitä, mutta joukosta löytyi myös eräs tyyppi joka tiesi, mistä puhuu.
- Anonyymi
Sieltä ei nykypäivänä enää karata. En tiedä, miten Kylmis sen teki, mutta enää ei onnistu.
- Anonyymi
Olen varma, että Kylmis vihaa eliittiä, koska on joutunut lapsuudessaan koulukiusatuksi niiden toimesta, koska ei ole päällään viimeisimpiä muotivaatteita ja silleen.
-Faktaa vakioista - Anonyymi
Kun viaton lapsi syntyy eliitti-perheeseen, tulisiko se välittömästi tuomita vain sen takia, koska alkaa kiusata jotain vìtun köyhää kylmistä ala-asteella?
- Anonyymi
Ei todellakaan pitäisi tuomita ihmistä, joka hakkaa ja nöyryyttää Kylmistä. Kysymys on nyt periaatteesta. Meitä ali-ihmisiä kun on muitakin, kuin pelkkä Kylmis ja me ei sallita tätä kohtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan pitäisi tuomita ihmistä, joka hakkaa ja nöyryyttää Kylmistä. Kysymys on nyt periaatteesta. Meitä ali-ihmisiä kun on muitakin, kuin pelkkä Kylmis ja me ei sallita tätä kohtelua.
Täytyy muistaa, että meillä sossurotilla on aivan samanlaiset tunteet, kuin teillä eliitillä.
- Anonyymi
Kylmis oli 80-luvulla isopäinen ja silmälasipäinen finnipää, jota kaikki potki liikuntatunnilla. Opettajakin nauroi, että kerrankin panostatte liikuntaan.
Ajat olivat erit. Kylmis ei edes ole homoseksuaali, mutta näytti vain siltä.- Anonyymi
Joku veti sitä perseeseen samalla, kun epätoivoissaan hapuili silmälasejaan päähänsä, että mitä vìttua oikein tapahtuu?
- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä, että Kylmis vastustaa suvaitsevaisuutta, joka pitää sisällään myöskin sen, että vaikka olet finnipäinen isopää silmälaisesi, olet silti saman arvoinen.
Itsehän se saatana kärsi siitä!- Anonyymi
Kylmis oli varma, ettei edes itse Mike Tyson olisi kyennyt hakata sitä tajuttomaksi. Niin paljon sitä isopäätä finneineen hakattiin. Oppi juoksemaan karkuun, jolloin sai vain entistä enemmän turpaan yläasteella. Ei se Kylmistä silti hidastanut.
- Anonyymi
Vaikka Kylmis tappoi itsensä, silti meillä muilla koulukiusatuilla on mahdollisuus tehdä jotain merkittävää elämässä!
- AnonyymiUUSI
This.
- AnonyymiUUSI
Aloitus kuulostaa vihapuheelta. Ei sellaiselle ole sijaa sivistysvaltiossa. Emme voi sallia mitään radikaaleja toimenpiteitä, muutenhan se sivistys lakkaisi olemasta.
-Yksi teoria - AnonyymiUUSI
Huomasitteko miten paksu niska pygmillä oli, ihan kuin nyrkkeilijöillä.
Kevyet mullat Kylmikselle.
Kuka ruokkii sorsat nyt?- AnonyymiUUSI
LOL Kylmis oli kynäniska.
- AnonyymiUUSI
Sisällissotaa pukkaa taas.
- AnonyymiUUSI
Väitätkö, että tällä palstalla on vain yksi ihminen, joka taistelee sisäisten demoniensa kanssa?
- AnonyymiUUSI
Pääsiäispäivä on Jeesuksen ylösnousemisen juhla. Jeesuksen haudalle tulleet naiset huomasivat, että hauta on tyhjä. Kristinuskossa uskotaan, että Jeesus sovitti ihmisten synnit kuolemallaan, voitti kuoleman ja nousi ylös taivaisiin ja että pelastus tuli näin kaikkien kristittyjen osaksi.
Kylmis on tehnyt tämän ihmeen useammin kuin Jesse.- AnonyymiUUSI
Säästä nuo kertomukset AA-kokoukseen. Täältä et vastausta saa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säästä nuo kertomukset AA-kokoukseen. Täältä et vastausta saa.
Juurihan vastasit!
Pitääkö se huhu paikkansa, että jos vastaa Kylmiksen viestiin, munat alkavat mätänemään ja tippuu lopulta pois?
- AnonyymiUUSI
Joo-o. Sitä voi tosiaan olla juomatta. Jos kaikki vaan raitistuis, sehän olis kivaa. Mutta niinpä se on tainnut mennä maailmassa että jos ei viinaa saa kaupasta, sitä tehdään itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892