Missä tilanteissa deittailua, tapailua tai parisuhdetta ajatellen? Miesten mielipide
Mies ottaa rahaa naiselta?
91
599
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan riippuu ihmisestä, yleensä Terve suhde on kahden kauppa, jolloin kulut jaetaan. Sellainen yleensä toimii.
- Anonyymi
Kaikki kulut jaetaan? Myös naisten kampaaja, pedikyyri, kasvohoito?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kulut jaetaan? Myös naisten kampaaja, pedikyyri, kasvohoito?
Asumis ym.kulut tarkoitetaan, toki joku voi halutessaan osallistua niihinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asumis ym.kulut tarkoitetaan, toki joku voi halutessaan osallistua niihinkin.
Käytännössä naisella voi mennä silloin enemmän rahaa suhteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä naisella voi mennä silloin enemmän rahaa suhteeseen
Se on naisen oma valinta jos hän haluaa käydä laittautumassa. Minä tykkään hänestä luonnollisen näköisenä. Hän tekee rahoillaan mitä haluaa. Minä ostan omilla rahoilla mitä haluan. Normaalit yhteiset kulut puoliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on naisen oma valinta jos hän haluaa käydä laittautumassa. Minä tykkään hänestä luonnollisen näköisenä. Hän tekee rahoillaan mitä haluaa. Minä ostan omilla rahoilla mitä haluan. Normaalit yhteiset kulut puoliksi.
Ja mitä sä tarjoat naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hyöty naisella on silloin sinusta? Miksi naisen kannattaisi valita juuri sut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se on naisen oma valinta jos..."
Hygieniatuotteet, naisellisuuden ylläpitäminen maksaa rahaa. Se ei ole oma valinta että vuotaa verta joka kuukausi. Tämän lisäksi nainen synnyttää ja on pois työelämästä. Ei palkkaa. Pienempi eläke.
Kaiken tuon lisäksi mies pyytää puolittamaan kaikki laskut????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokerointi maksaa joka kuukausi noin satasen... kuitenkin tykkäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun pitäisi hänelle tarjota mitään? Molemmat elättää itsensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua maksullista seuralaista itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hyöty naisella on silloin sinusta? Miksi naisen kannattaisi valita juuri sut?
En halua naista jonka tarkoitusperät on tuollaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se on naisen oma valinta jos..."
Hygieniatuotteet, naisellisuuden ylläpitäminen maksaa rahaa. Se ei ole oma valinta että vuotaa verta joka kuukausi. Tämän lisäksi nainen synnyttää ja on pois työelämästä. Ei palkkaa. Pienempi eläke.
Kaiken tuon lisäksi mies pyytää puolittamaan kaikki laskut?????Huhhhu miten typeriä naiset on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhhu miten typeriä naiset on!
Sanoisin päinvastoin fiksuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten pitäisi olla yhdessä jos et voi tarjota hänelle mitään 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua maksullista seuralaista itselleni.
Puhuu mies jolla ei ole rahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu mies jolla ei ole rahaa
Normaalisti kun halutaan yhteen motiivina on rakkaus. Mutta sinä et olekaan normaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalisti kun halutaan yhteen motiivina on rakkaus. Mutta sinä et olekaan normaali.
Ööö tunnetko historiaa yhtään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ei ole normaalia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja miks pitää mitään jakaa miks ei vaan kummalkin omat rahat? omat asunnot ihan parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli. Sun ei tarvitse tarjota yhtään mitään ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jorrmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jorrmaa.
Luuletko että tuo on vain se mitä nainen aviomieheltä haluaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että tuo on vain se mitä nainen aviomieheltä haluaa?
Näin täysin sivusta totean, että uskomattoman moni nainen haluaa. Sellaisia naisia on pilvin pimein, jotka ovat parisuhteessaan munan/hyvän seksin takia. Muutoin se kumppani koetaan jopa riesaksi ja taakaksi, muuta parisuhdetta siedetään sen tuoman hyvän seksin takia. Tavallaan sen jopa ymmärtää, sillä naisen kannalta hyvä seksi on asia, jota on vaikeampi löytää, kuin ok parisuhdetta. Jos se on siis itselle tärkeä juttu, niin sitten on valmis sietämään veemäisempääkin parisuhdetta munaa saadakseen. Toisille se sopiva kompensaatio voi sitten olla raha. Itse en sietäisi veemäistä parisuhdetta kummankaan noista vuoksi. Oma apu on mielestäni noissa molemmissa parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde.
- Anonyymi
Jos mies pyytää naiselta rahaa se syö viimeisenkin intohimon. Piste.
- Anonyymi
Sama pätee toisinpäin! Yleensä 90% tapauksista nainen on suhteessa se lokki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä menee intohimo jos hän tarjoaa naiselle 🤣😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä nyt vähän mitä nainen suhteeseen tuo ja mitä sä lokkaat siltä naiselta
- Anonyymi
Jos naisella on liikaa rahaa niin tottakai voin auttaa sen kuluttamisessa. Ettei jää valtiolle lopulta.
- Anonyymi
Maskuliininen mies ei edes sano noin..sivusta
- Anonyymi
tuosta rahasta puheen ollen, en hoida. Ei ole minun juttuni enkä tee teille töitä ja hoida noita juttuja. Ja en ole toiminnassanne mukana.
- Anonyymi
Mutta jatketaan vaikka en hoida niitä, maksan ne kyllä.
- Anonyymi
Ja ätmi ottaa pataan naiselta, maailma on tällainen
- Anonyymi
Siinä olis kyllä oma symboliikkansa
- Anonyymi
Jos mies pyytää rahaa naiselta tai pyytää puolittamaan laskun, kokisin olevani aika feminiininen mies
- Anonyymi
Kyllä herrasmiehet neitiä jelppaa tarvittaessa taloudellisestikin ja hakee työpaikalta kotiin. Eikä se edes herätä kateutta.
- Anonyymi
Mulle sopii talonmiehen paikka varakkaan kauniin naisen luona. Voin tehdä kotihommia ja palvella naista monissa tarpeissa rahaa ja rakkautta vastaan.
- Anonyymi
Olisit silloin kuin äidin pikkupoika.
- Anonyymi
Et sä osaa tehdä
- Anonyymi
Köyhä mies ottaa rahaa
- Anonyymi
En halua että mies maksaa minun menojani.
Ei ole hän mitenkään velvollinen elättämään, kumpikin omilla rahoillaan, tai vuorotellen tasapuolisesti kumminkin.
Koska en ole miehen omaisuutta, ei ole minun elättäminenkään silloin hänen tehtävänsä.
On tietysti paljon naisia joille se on jotenkin oudosti miehen velvollisuus, eri asia jos mies jostain mielenhäiriöstä niin haluaa tehdä 😏 onhan tietenkin näitä feminiinisiä miehiä, joo joo tyyppejä, tossuja.. heille varmaan onni ja autuus että nainen käyttää hyväkseen.
Toivottavasti se liitto kestää vielä senkin jälkeen kun/ jos rahatilanne huononee ja tulee työttömyyttä, sairautta ym. jolloin onkin naisen vuoro elättää.- Anonyymi
Kiitos! Ei lisättävää. 👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Oletko oikeasti sitä mieltä että feminiininen mies maksaa ja tarjoaa naiselle? Feminiininen mies ei tee niin. Maskuliininen mies haluaa tarjota, nainen ei pyydä mitään, vaan mies haluaa tarjota.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti sitä mieltä että feminiininen mies maksaa ja tarjoaa naiselle? Feminiininen mies ei tee niin. Maskuliininen mies haluaa tarjota, nainen ei pyydä mitään, vaan mies haluaa tarjota.
Feminiininen mies tuo on hauskaa sana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemukseni mukaan tuolla ei ole yhtään mitään tekoa feminiinisyyden ja maskuliinisuuden kanssa. Tunnen "feminiiniseksi" käytökseltään määriteltäviä miehiä, joille on tärkeää miehenä maksaa kaikki. Tunnen myös hyvin maskuliinisia miehiä, jotka lokkeilevat minkä ehtivät ja pystyvät.
- Anonyymi
Jos molemmilla on tuloja, niin on luonnollista, että myös yhteisiä menoja jaetaan. Minusta olisi tosi outoa ajatella, että toisen tulot ovat hänen omiaan ja toisen tulot ovat yhteiset. En myöskään henkilökohtaisesti tunne ketään, joka ajattelisi noin. Erikoistilanne tilanne tietysti on sellainen, jossa tuloero on suuri ja toinen on vaikkapa kotona ja saa vaikka pelkän kotihoidontuen. Jos toisen tulot ovat vain joitain satasia, niin kyllä ne yleensä ovat hänen oman mielensä mukaan käytettäviä rahoja. Tosin moni käyttää tuollaisen pienen tulon perheen ja lasten kuluihin, eikä niinkään itseensä.
Ihan oma lukunsa on sitten se, että miten ja missä suhteessa yhteisiin kuluihin osallistutaan. Itse ajattelen, että yhteisiin kuluihin osallistuminen menee tulojen suhteessa ja enemmän tienaava maksaa enemmän. Yleensö kuitenkin enemmän tienava myös hyvin pitkälti määrittelee sitä elintasoa, on tottunut korkeampaan elintasoon ja haluaa hintavampia asioita. Minusta olisi asiatonta olettaa toisen osallistuvan itselleen kohtuuttoman kalliin elintason rahoittamiseen tavalla, joka rasittaa hänen talouttan kohtuuttomasti. En pidä sitä reiluna. Tiedän kuitenkin hyvin monen aattelevan, että kulut pitää aina jakaa tasan puoliksi.
Sen sijaan, jos tässä nyt puhutaan yleisesti rahan pyytämisestä, niin se on minusta hieman outoa. Jos minä vaikka kutsun jonkun syömään kanssani, niin kyllä minä sen syömisen maksan. Pidän outona ensiksi kutsua (tai vaikka tarjota autokyytiä) ja alkaa sitten jälkikäteen vaatia rahaa. Kyllä mahdollinen maksu pitää käydä etukäteen ilmi, ennen kun toinen tekee mitään päätöstä.- Anonyymi
Kiitos. Ei lisättävää! 👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Ei lisättävää! 👍🏻👍🏻👍🏻
Taidat olla aika köyhä ja feminiininen mies.
- Anonyymi
Alhaisella itsetunnolla omaavat miehet kykenee haukkumaan naisia noin.
- Anonyymi
Nimittely noin... luetaan henkiseksi kiusaamiseksi!
- Anonyymi
Voisitteko mennä johinkin toiseen kohtaan ketjua tappelemaan? Näillä teidän toistenne haukkumisilla ei ole mitään tekoa mun vastaukseni kanssa.
- Anonyymi
Kyllä se mies antaa isolla kädellä jos on tarvetta...
- Anonyymi
Pelko pois
- Anonyymi
Ei helvetissä kunnia asia on antaa.
- Anonyymi
Paitsi et kun oltu 35 v naimisissa niin on ne omat ja toisen kyl menneet niin sekasin jo ajat sitten mut tasan kuitenkin lopulta. Siis jos ei olis tää ja joku pyytää syömään niin kyl oletan et sit maksaa ne. Itse voin maksaa seuraavat. Kyllä se ensitreffit Jenni oikees et jos ukko pyytää dinnerille ja alkaa siel pytää puolia rahoja pöydässä ni mänkööt helkkarin kuuseen ihan oikeesti suksikoot😅
- Anonyymi
Siksi en kutsu naisia treffeille, koska naiset harrastaa tätä, että käydään syömässä ja juomassa ilmaiseksi. Vasta sitten voin tarjota, kun ilmainen lounas ei ole se juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi en kutsu naisia treffeille, koska naiset harrastaa tätä, että käydään syömässä ja juomassa ilmaiseksi. Vasta sitten voin tarjota, kun ilmainen lounas ei ole se juttu.
Ilmaiseksi 🤭 Tiedätkö miten paljon nainen joutuu näkemään eforttia tullakseen treffeille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä pyytäisit jos sulla olis rahaa
- Anonyymi
Miehen pitää ansaita nainen. Kuinka teette sen miehet?
- Anonyymi
Mä avaan naiselle oven ja sitten hän on valmista kauraa. Lähtee vaatteet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä avaan naiselle oven ja sitten hän on valmista kauraa. Lähtee vaatteet...
Sulla onkin korkeat kriteerit deiteille
Esimerkiksi jos mies jättää elämänmuutoksen (vaihdevuosien) takia naisen, koska kotiseksi silloin loppuu tai muuttuu kelvottomaksi, ja jättää vaikka talon ja auton naiselle, niin voihan siinä tilanteessa mies jonkun roposen ottaa vaihtarina.
- Anonyymi
Äiti tarjoaa pojalleen. Mies naiselle.
- Anonyymi
Asunto ostetaan yhdessä silloin
- Anonyymi
Nykyajan nuoret naiset on oppineet lokkeilemaan. Sugardaddyt on ihan normaalia ja kaikki on myynnissä only fansissa. Ei enää eroteta materiaa ja rahaa rakkaudesta. Naiset odottaa, että miehet elättää, maksaa laskut, tarjoaa aina ravintoloissa ja ostaa vaatteet, meikit ja puhelimet ja vastineeksi ollaan perse pystyssä. Kyllä ennen oli kaikki paremmin
- Anonyymi
Niin miten ennen oli paremmin? Miehet tarjosi nuo ilman tuollaisia halventavia puheita.
- Anonyymi
Taas vika on nykynaisissa. Noin sanotaan, kun ei tiedetä riittävästi menneisyydestä, jossa naiset eivät ole edes saaneet käydä töissä, eikä heillä ole saanut virallisesti olla omaa rahaa ja keinoja ansaita sitä.
- Anonyymi
Seksi on aina ollut kauppatavaraa. Aikojen alusta lähtien, nyt sitä yritetään sitten kieltää kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas vika on nykynaisissa. Noin sanotaan, kun ei tiedetä riittävästi menneisyydestä, jossa naiset eivät ole edes saaneet käydä töissä, eikä heillä ole saanut virallisesti olla omaa rahaa ja keinoja ansaita sitä.
Ei nyt puhuta aivan niin kaukaa menneisyydestä, mutta lähimenneisyydessä tämä ilmiö ei ole ollut yhtä räikeä, kun nyt nuorten naisten keskuudessa. Häpeilemättä odotetaan, että mies maksaa kaiken ja naisen rooliksi jää helppo elämä kotona ja miehen rahojen törsötys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt puhuta aivan niin kaukaa menneisyydestä, mutta lähimenneisyydessä tämä ilmiö ei ole ollut yhtä räikeä, kun nyt nuorten naisten keskuudessa. Häpeilemättä odotetaan, että mies maksaa kaiken ja naisen rooliksi jää helppo elämä kotona ja miehen rahojen törsötys
Helppo elämä kotona? OMG
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että et tosiaan tunne historiaa juurikaan, jos luulet tuon olevan erityisen yleistä juuri nyt. Se, että nykyisenkaltausta somemaailmaa ja kaijen tekemistä julkiseksi ei ollut, ei tarkoita, että asiat olisivat olleet eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo elämä kotona? OMG
Niin, laiskoja ämmän lätkyröitä on nämä nuoret. Tahtoo mähötä kotona ja saada itselleen "sponsorin"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että et tosiaan tunne historiaa juurikaan, jos luulet tuon olevan erityisen yleistä juuri nyt. Se, että nykyisenkaltausta somemaailmaa ja kaijen tekemistä julkiseksi ei ollut, ei tarkoita, että asiat olisivat olleet eri tavalla.
Kyllä se on selkeästi yleistymään päin. Ainahan sitä jonkun verran on ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on selkeästi yleistymään päin. Ainahan sitä jonkun verran on ollut
Ei todellakaan ole, vaan on vähentynyt paljon. Noissa "nykyään sitä sun tätä" jutuissa on se ongelma, että pitäisi ensiksi tietää miten aiemmin on ollut ja yleensä noita hokevilla ei ole siitä mitään käsitystä.
- Anonyymi
Äläpäs nyt sekoita OF- naisia ja normaaleja naisia keskenään. Itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan. Olen normaali vakinaisessa työssä käyvä nainen ja elätän ihan itseni palkkatuloilla ja säästöönkin jää noin pari tonnia kuussa. Kun pelaa korttinsa oikein, niin ei tarvitse myydä sek€iä somessa.
- Anonyymi
Se mitem rahastetaan on vain hieman muuttunut, mutta ei mikään pikeasti sitten kuitenkaan ole muuttunut. Nyt on OF ja ennen oli puhelinseksilinjat, joita mainostettiin avoimesti miltei joka lehdessä ja telkkarissakin. Sugardaddyjä on ollut iät ja ajat, mutta niitä juttuja ei ole avoimesti kerrottu ja mainostettu kaikille. Ainoa tuossa muuttunut asia on julkisuus ja avoimuus. Tämä on sama ilmiö kuin erilaisten katastrofien ja kauheuksien kanssa. Tiedonvälitys on tehostunut ja nopeutunut niin paljon, että nyt kaikki lävähtää heti kaikkien silmille, vaikka aiemmin niiden tietojen tulemiseen on voinut mennä viikko tai enemmän ja tiedot tulleet tipotellen. Siitä syntyy helposti kuva, että nykyään tapahtuisi enemmän pahaa, vaikka todellisuus on päinvastainen.
Anonyymi kirjoitti:
Se mitem rahastetaan on vain hieman muuttunut, mutta ei mikään pikeasti sitten kuitenkaan ole muuttunut. Nyt on OF ja ennen oli puhelinseksilinjat, joita mainostettiin avoimesti miltei joka lehdessä ja telkkarissakin. Sugardaddyjä on ollut iät ja ajat, mutta niitä juttuja ei ole avoimesti kerrottu ja mainostettu kaikille. Ainoa tuossa muuttunut asia on julkisuus ja avoimuus. Tämä on sama ilmiö kuin erilaisten katastrofien ja kauheuksien kanssa. Tiedonvälitys on tehostunut ja nopeutunut niin paljon, että nyt kaikki lävähtää heti kaikkien silmille, vaikka aiemmin niiden tietojen tulemiseen on voinut mennä viikko tai enemmän ja tiedot tulleet tipotellen. Siitä syntyy helposti kuva, että nykyään tapahtuisi enemmän pahaa, vaikka todellisuus on päinvastainen.
Yksi tuntemani hyvä kaveri maksoi tytöille intiimipalveluksisista rahaa (markkoja) koulussa jonka nimi oli oppikoulu, 70-luvulla. Nykytermein siinä varmaan oli sokeriteinipoika joka maksoi sokerityttölapsille, mutta silloin se oli tavallista ja normaalia, ihanaa ja hauskaa, elämää, kaikille. Tämä vaan assosioitui empaattisesti tulvahtaen mieleeni.
- Anonyymi
Parempi, että ihmiskunta kuolee kokonaan sukupuuttoon. Pois pariutumiset ja lasten teot. Naiset voivat helpommin käydä työssä, kun voi elää vain itselleen ja voi tehdä omilla rahoilla mitä haluaa.
- Anonyymi
Mistä sä olet katkera?
- Anonyymi
Naisen pitäisi tulla treffeille ja maksaa puolet? Never!!! Eikö miehet teillä ole rahaa, ketkä vouhotatte asiasta?
- Anonyymi
Jos pyydän miehen kahville tai drinkille, niin mun ei ole mikään ongelma tarjota miehelle ja maksaa laskua. Harvoin vaan törmään kiinnostavaan mieheen Suomessa. Ulkomailla kylläkin, mutta siellä miehet eivät anna naisten maksaa ravintolalaskua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyydän miehen kahville tai drinkille, niin mun ei ole mikään ongelma tarjota miehelle ja maksaa laskua. Harvoin vaan törmään kiinnostavaan mieheen Suomessa. Ulkomailla kylläkin, mutta siellä miehet eivät anna naisten maksaa ravintolalaskua.
Mikäs miesten ollessa täysihoidossa. Nainen pyytää treffeille, maksaa treffit, tarjoaa lämpöö, pesee pyykit ja kokkaa
- Anonyymi
Tasa-arvo naiset maksaa puolet..
- Anonyymi
Maksetaan vuoronperään. Naiset ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksetaan vuoronperään. Naiset ensin.
Se sopii erinomaisesti. Tottakai naiset tarjoaa maskuliiniselle miehelle. Ilmanmuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sopii erinomaisesti. Tottakai naiset tarjoaa maskuliiniselle miehelle. Ilmanmuuta.
Feminiiniset miehet antaa naisen maksaa tai suorastaan toivovat sitä 😆
- Anonyymi
Jos mies ottaa naiselta rahaa tulee fiba äitisuhteesta. Romantiikka häviää samalla täysin.
- Anonyymi
Itse nyt ajattelisin tuon niin, että jos toisesta oikeasti välittää ja toinen tarvitsee apua, tuo on ihan kohteliasta jos nainenkin sponssaa miestä. Eri asia tietenkin mihin ne rahat menee. Joku uhkapelaaminen ja rahaongelmat niin ei, ei. Mutta jos muuten elämän arvot kunnossa, mutta talous tiukilla niin joo. Ei nyt ekoilta treffeiltä tietenkään, mutta jonkun kuukauden kun tuntenut niin miksi ei
- Anonyymi
Sponssaa missä kerro enemmän. Eikö mies selviä omilla rahoilla? Miten alas miehen pitää laskeutua jos eka vaihtoehto on pyytää naiselta tuota?
- Anonyymi
Sivusta. Kohteliasta mieheltä on jättää kokonaan pyytämättä tota
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838