Saldo Bank luottokortti?

Anonyymi-ap

Onko kellään käytössä saldo bankin luottokorttia? Paljon on tullut valituksia olemattomista laskuista, ja mietin onkohan laskutusta saatu vieläkään kuntoon. Kertokaa kenellä on kyseinen kortti, mikä on meininki nykyisin. Olisi tarkoitus ottaa tämä kortti, mutta jos lähettelevät edelleen haamulaskuja, jää kyllä ottamatta.

6

1214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpi on pahempi, kansalaisluottamuksen menettäminen vai luottotietojen menettäminen? Arvioin asiaa omalta kohdaltani ;

Kansalaisluottamuksen menettäminen:
      Olen menettänyt äänioikeuden vaaleissa sekä kelpoisuuden asettua ehdokkaaksi vaaleihin; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

En voi olla todistajana oikeudessa; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

Minua ei voida nimittää valtion tai kunnan virkaan; tällä asialla ei ole minulle merkitystä

Luottotietojen menettäminen:
      Vakuutusyhtiöt eivät myönnä minulle tapaturma- eikä sairaskuluvakuutuksia edes vuoden etukäteismaksua vastaan, koska olen kuin ruttoinen eläin, jolle ei tarvitse myöntää turvaa terveyteni hoitamiseen. Myöskään autoon ei myönnetä edes osakaskoa, koska olen polttamassa omaa autoani ja tekemässä ilkivaltaa sitä kohtaan (totta tietenkin, koska olen rikollinen). Ainoastaan pakollinen liikennevakuutus myönnetään vuoden etukäteismaksua vastaan; tällä asialla on minulle merkitystä

Luottokorttiyhtiöt eivät myönnä minulle luottokorttia edes 500 euron luotolla, jotta voisin varata itselleni hotellin ulkomailta (monet hotellit edellyttävät luottokortin numeroa varauksen yhteydessä), lisäksi luotolla maksaminen antaa turvaa esimerkiksi matkatoimiston konkurssin varalta, ja tilaamaan tavaraa verkkokaupoista vailla huolia; tällä asialla on minulle merkitystä

Yhteenvetona sanoisin, että haluaisin vaihtokaupan, jossa minut tuomitaan menettämään kansalaisluottamukseni sitä vastaan, että saan luottotietoni takaisin

• Anonyymi

Paitsi ettei Suomessa aikoihin ole laissa ollut kansalaisoikeuksien menettämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi ettei Suomessa aikoihin ole laissa ollut kansalaisoikeuksien menettämistä.

Ei niin, mutta kysymys oli, että onko luottotietojen menetys pahempi asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, mutta kysymys oli, että onko luottotietojen menetys pahempi asia?

Arvelet, että kansalaisoikeuksien menettämisen jälkeen saisi luottokortin ja vakuutuksia?

• Anonyymi

On kokemuksia. Suosittelen ajattelemaan sen melkein kuin joustoluottona perinteisen luottokortin sijaan. Hyvää on esimerkiksi se, että kortti on vuosimaksuton ja nopea saada. Saldon nettipalvelun kautta voi myös siirtää kortilta helposti rahaa omalle pankkitilille. Siirrot vaikuttaisi tapahtuvan heti.

Toisaalta sitten korko ei ole edullinen eikä kortin mukana tule mitään varsinaisia etuja eikä kortin käyttäminen esimerkiksi tuo cashbackia. Oon maksanut lyhennykset Saldo nettipalvelun kautta, niin en osaa sinänsä tarkemmin sanoa laskutuksesta. Tuolla lisää kokemuksia: https://turvallinenlaina.fi/saldo-bank-luottokortti/ mutta lyhyesti sanottuna tosiaan kortin voi melkein ajatella hyvänä vaihtoehtona perinteiselle joustoluotolle.

• Anonyymi00006

S-Pankin Visa on kaikista paras ja kokonaisuutena halvin. Jossei sitä saa, niin on kyllä ryssinyt asiansa pahasti. Näkyy esim. olevan S-Visa noin joka toisella somalimammalla, jotka maksaa Lidlin kassalla kaksi kärryllistä ostoksia. Kelan elättejä huonommin jos on omat talousasiat , on jo aika sama vaikka mennä riippukeinuun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      21
      4724
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      43
      4374
    3. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      254
      4209
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      66
      2390
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      45
      1821
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      23
      1764
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1694
    8. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      17
      1688
    9. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1417
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      12
      1404
    Aihe