Onko kellään käytössä saldo bankin luottokorttia? Paljon on tullut valituksia olemattomista laskuista, ja mietin onkohan laskutusta saatu vieläkään kuntoon. Kertokaa kenellä on kyseinen kortti, mikä on meininki nykyisin. Olisi tarkoitus ottaa tämä kortti, mutta jos lähettelevät edelleen haamulaskuja, jää kyllä ottamatta.
Saldo Bank luottokortti?
3
335
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi on pahempi, kansalaisluottamuksen menettäminen vai luottotietojen menettäminen? Arvioin asiaa omalta kohdaltani ;
Kansalaisluottamuksen menettäminen:
Olen menettänyt äänioikeuden vaaleissa sekä kelpoisuuden asettua ehdokkaaksi vaaleihin; tällä asialla ei ole minulle merkitystä
En voi olla todistajana oikeudessa; tällä asialla ei ole minulle merkitystä
Minua ei voida nimittää valtion tai kunnan virkaan; tällä asialla ei ole minulle merkitystä
Luottotietojen menettäminen:
Vakuutusyhtiöt eivät myönnä minulle tapaturma- eikä sairaskuluvakuutuksia edes vuoden etukäteismaksua vastaan, koska olen kuin ruttoinen eläin, jolle ei tarvitse myöntää turvaa terveyteni hoitamiseen. Myöskään autoon ei myönnetä edes osakaskoa, koska olen polttamassa omaa autoani ja tekemässä ilkivaltaa sitä kohtaan (totta tietenkin, koska olen rikollinen). Ainoastaan pakollinen liikennevakuutus myönnetään vuoden etukäteismaksua vastaan; tällä asialla on minulle merkitystä
Luottokorttiyhtiöt eivät myönnä minulle luottokorttia edes 500 euron luotolla, jotta voisin varata itselleni hotellin ulkomailta (monet hotellit edellyttävät luottokortin numeroa varauksen yhteydessä), lisäksi luotolla maksaminen antaa turvaa esimerkiksi matkatoimiston konkurssin varalta, ja tilaamaan tavaraa verkkokaupoista vailla huolia; tällä asialla on minulle merkitystä
Yhteenvetona sanoisin, että haluaisin vaihtokaupan, jossa minut tuomitaan menettämään kansalaisluottamukseni sitä vastaan, että saan luottotietoni takaisin- Anonyymi
Paitsi ettei Suomessa aikoihin ole laissa ollut kansalaisoikeuksien menettämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ettei Suomessa aikoihin ole laissa ollut kansalaisoikeuksien menettämistä.
Ei niin, mutta kysymys oli, että onko luottotietojen menetys pahempi asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030