Syyrian Talepanit, antoi lännelle Joululahjan ja ilman demokraattista äänestystä !?

Anonyymi-ap

Tämäkin todistaa lännen kaksinaamaisuutta , Ukrainassakin,että suo siellä ja vetelä täällä,on pelin henki !?
Assadinkaan rauha,ei kestänyt kauan,kuin Suomen itsenäisyys metsineenkin,ilkomaisten omistuksessa, ei Venläisten !?

11

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lännen kateus Syyriaakohtaan, on ajata jolloin rauhaa turvasivat Libanonissa !?

• Anonyymi

JA jaksat jauhaa kateudesta jokapuolelle vaikka MITÄÄN KATEUTTA EI OLE!!

• Anonyymi

Älä sinä jauha demokratiasta mitään kun teillä venäjällä ei sellasta edes ole!!
      Ja oletko sitä mieltä että että venäläisten pitäisi omistaa Suomi?? Olet todellakin r*ssä!

• Anonyymi

Yhdyysvallat koulutti Afganistani Talepaneja,aikanaan Venläisiä vastaan,onko nyt taas syyriassamsen ollessa rauhantilassa !? Länsi taas pelkää larmeaa totuutta ja sillä ei ole muuta keinoa, kuin taipua kapinallisten auttajaksi,niin taloudessa ja sotilaallisesti !?

• Anonyymi

No kuule, totuudesta te venäläiset ymmärrätte yhtä vähän kuin sika kumisaappaasta! ELI ette mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule, totuudesta te venäläiset ymmärrätte yhtä vähän kuin sika kumisaappaasta! ELI ette mitään!

Sika syö kumisaappaat aamupalakseen.

• Anonyymi

Syyrian terroristi kapinalliset, isis mukaanluettuna,sain lännenavun,kaikessa hiljaisuudessa ja vuosia, olihan Afganistan häpeä jotenkin kostettava !?

• Anonyymi

Syyriaan tulossa arki ja kapinalliset isisin vahvistuksella,tulee arjen kokemaan yllätyksellä !?
      Niin kävi Yhdyvaltai hyökkäyksellä Libyassa, niin talouskateuden,kuin sotilaallisesti,kun maa jaettuna elänyt yli 20 vuotta !?
      Opama rauhannopelistina ja Gadafille kateellisena, vei sen varat,kun väitti ne olleen Gadaffin tileillä,vaikka sillä ei ollut yhtään !?

• Anonyymi

Mnä teirtysti tarkiotan saman laista tekraadi sta änestyss dä kun meilä Rysil aina onn ?!

• Anonyymi

Siellä lopuksi Yhdysvallat teki taas yhteistyötä. Talibanien kanssa,kuin alkuun Afganistanissa,mutta kuinka lopullista,tässä Venjä kateudesssa !?

• Anonyymi

Paina nyt saakeli siihen kovaan venäläiskalloosi ettei kukaan tai mikään ole kateellinen venäjälle!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe