Olen joutunut tilaamaan työmatka-asioissa silloin tällöin taksikyytejä Taksi Helsingin kautta, jota olen aiemmin pitänyt luotettavana. Tänä vuonna kyyteihin on ilmaantunut uusi ilmiö, joka on nyt toistunut useita kertoja.
Tilanne menee näin: Tilauksen jälkeen taksia ei kuulu tilauksessa mainittuun osoitteeseen (normaali suomalainen kadunnimi). Ehkä noin vartin odotuksen jälkeen soittaa huonosti suomea puhuva mies, joka ilmoittaa olevansa esim. A-rapun kohdalla (vaikka tilauksessa olisi toinen rappu), ja kysyy missä asiakas on. Koko kadulla tai kulman takana ei kuitenkaan näy taksia minkään rapun kohdalla. Katu on melko suora ja näkyvyys hyvä.
Jos taksi viimein tulee perille, mittari on ollut ns. odotusajan päällä. Eli laskutetaan väärässä paikassa odottamisesta. Viimeksi summa oli tuossa vaiheessa 17 euroa, vaikkei oltu edes lähdetty liikkeelle.
Tätä on nyt tapahtunut useita kertoja, ja se alkaa vaikuttaa huijaukselta. (Taksi Helsingin puhelinpalvelusta ei ole ollut apua. Kun sinne yrittää soittaa ja pyytää uutta taksia, sieltä vastaa koneääni: taksinne on tulossa. Myöskään tekstiviestillä saatu karttalinkki, jolla pitäisi voida seurata taksin tuloa, ei ole toiminut näissä tapauksissa.)
Onko tätä tapahtunut muille?
Huijausyritys Taksi Helsingillä?
9
71
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ole tapahtunut, koska emme käytä huumeita ja näe harhoja.
- AnonyymiUUSI
..koska osataan kävellä itse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
..koska osataan kävellä itse
..koska ollaan puhtaasti työttömiä onnellisesti
- AnonyymiUUSI
Missä matu, siellä ongelma.
- AnonyymiUUSI
Me kantasuomalaiset ei tykätä matuista. Vievät meijän Kelarahat ja naiset.
- AnonyymiUUSI
et sinäkään tiedä missä se on
- AnonyymiUUSI
Jalkariksa on sopiva kotiutumisen vaihe ykköseksi, jolloin kun kokemusta kertyy, voi nostaa korkeampiin vaiheisiin aina ambulanssi ajoon ja ym.
- AnonyymiUUSI
jouduin raivaamaan tieni jaloin vihreään ajavaan taksiin
taksin maine on huono ja taksin rällitys jatkuu monessa ulkomaan maassa eikä pelkästään suomessa- AnonyymiUUSI
Voisit kirjoittaa suomeksi seuraavalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949