Vanhimmat joutaa kohta 80 vuotiaat pois eduskunnasta ovat jo tuhlanneet veronmaksajien varoja aivan liikaa Tuomiojan aikaisia hippejä Zyskowicz sun muut höpöpäät säästyisi nekin joka oikeasti tarvitsee
Vanhat ELÄKELÄISET POIS EDUSKUNNASTA
10
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kansanedustajien eläkeiästä ja sopeutumisrahasta on puhuttu yhtä paljon kuin yhdenvertaisuuslaista. Miksi kansanedustajiin ei sovelleta yhdenvertaisuutta muihin kansalaisiin nähden. Kuka tekisi kansalaisaloitteen?
Kansanedustajan täyttäessä 65 vuotta, hän ei saisi enää asettua ehdokkaaksi, mutta kesken olevan vaalikauden loppuun hän saisi jatkaa. Kansanedustajien työeläke pitäisi määräytyä samoin perustein kuin palkansaajien työeläke. Samoin kansanedustajien työttömyyskorvaus samoin määräytyväksi kuin palkansaajien. Sopeutumisraha
pitäisi poistaa tai antaa sama kaikille työpaikalta potkut saaneille. Jos kansanedustajaa ei valita uudelleen vaaleissa, hän on hoitanut työnsä huonosti, ts. saanut potkut. Miksi tällaista pitää palkita sopeutusrahalla?- Anonyymi
Odotan myös kansalaisaloitetta.
- Anonyymi
Kyllä säätää ikäraja vanhoja pidetään horisenassa!!!
- Anonyymi
Kalliiksi tulee elättää paskanpuhujia on muutenkin aivan liikaa ei saa mitään aikaan
- Anonyymi
SDP Diesel veron keksijä LIPPONEN KÄVI TYÖ AIKAAN UIMASSA EDUSKUNNAS
Onko sallittua myös normaali ihmisten käydä saattaa tulla valtiolle takkiin - Anonyymi
Eihän se ole näiden vanhusten vika, vaan kansalaisten! Ihmiset itse ovat äänestäneet heidät sinne, joten olisi pitänyt käyttää sitä järkeä jo silloin!!!
- Anonyymi
Työajan väärin käyttöä Lipponen maksamaan velkansa
- Anonyymi
Nyt tuli ap:ltä asiaa!
Täysin samaa mieltä.- Anonyymi
Onneksi Eero putos, viime vaalikaudella nukkui ison osan työajasta.
Ja ei ollut kyse että rahaa olis tarvinnu, valta kiehtoo kun vaan olis pysyny hereillä.
- Anonyymi
Vieläkö Paavo nurkissa kuikuilee kinkuu syö eduskunnan piikkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 821225
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916