Unet ja painajaiset, gallup.

Anonyymi-ap

Mikä on hirvein uni, jonka olet nähnyt ?
Minä näin viime yönä semmosta unta, että kaverit oli järjestäneet mulle sokkotreffit yhteen baariin. Menin sinne baariin ja istahdin pöytään. Se pöytä oli etukäteen neuvottu, että mene siihen ekaan pöytään istumaan. Siinä istui joku mies. Katsoin miestä tarkemmin ja huomasin, että se oli Hitler.
Yritin jotakin puhella ja aina livahtaa karkuun. Menin ulos ja lymysin jossain pusikossa, jne.

26

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinasin ottaa lompakostani rahaa, mutta sitä ei ollut. Kun sitten etsin sitä, niin sieltä löytyikin vihreiden jäsenkortti!

• Anonyymi

unien tulkinnan mukaan pyrit kieltämään todellisen homoseksuaalisuutesi.

• Anonyymi

Kiitos vakuuttavasta analyysistä, entä mikäs diagnoosi on jos heittelee siitä noppia?

• Anonyymi

Mä olen nainen. Oma selostus tuohon uneen on se, että olen lukenut liikaa kirjoja viimeaikoina ( kuten aina ) enkä voi luottaa mun kavereihin. Haluan pysytellä sinkkuna, mutta joskus... Rajansa kaikella, niinku ällötyksillä. Parempi yksin ku huonossa seurassa.

• Anonyymi

Polttari-ideaa naisille !

• Anonyymi

Näin unta että koirani söi minut 😭

• Anonyymi

Niin siis, mä olen nainen ja joskus katson tätä palstaa. Pyrin kirjottamaan positiivisia kommentteja, jos joku on laittanut hyvää asiaa. Välillä laitan galluppikyselyn. En halua kirjottaa negatiivisia kommentteja. En vaan ymmärrä, miks jotku ihmiset purkaa pahan olonsa tänne. Mä haluan luoda hyvää keskustelua, mutta toki kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä.

• Anonyymi

Kaikille hyvä keskustelu ei ole lähellekkään käsityksesi mukainen malli. Onpa mukavaa kuitenkin että heti luokittelet sellaisen "pahan olon purkamiseksi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille hyvä keskustelu ei ole lähellekkään käsityksesi mukainen malli. Onpa mukavaa kuitenkin että heti luokittelet sellaisen "pahan olon purkamiseksi".

Tarkoitin vaan, että asiallista keskustelua. Mutta sana on vapaa. Pyydän anteeksi, jos sun tunteitasi loukkasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin vaan, että asiallista keskustelua. Mutta sana on vapaa. Pyydän anteeksi, jos sun tunteitasi loukkasin.

et saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et saa.

Tämähän jo hulluksi menee.

• Anonyymi

Painajainen oli semmoinen, että olin pihamiehenä ekiksen pihalla ja pakkasta oli likemmäs -20C. Palelti niin penteleesti, mutta piti vaan seisoa pakkasessa. Kotiin tultua nukahdin.

• Anonyymi

niin unta että sanna marin valittiin uudestaan pää ministeriksi juuri ennen kruunajaisia heräsin hikisenä omaan huutooni

• Anonyymi

Näin painajaista että Kela lopetti rahojen maksamisen ja jouduin menemään töihin

• Anonyymi

Jatko-osassa olet varmaan ekiksellä töissä!

• Anonyymi

Mun toistuva painajainen on se, ettei kukaan nainen enää usko mun pötypuheisiin.

• Anonyymi

Puhuko se Hitler suomea siinä unessa ?

• Anonyymi

Näin kerran Pulkkisesta ja Ismo Laitelasta unta, sen enempää kertomatta koska puistattaa edelleen

• Anonyymi

näin unta että kaupunki myi esen.

• Anonyymi

Älä lue niitä kauhukirjoja.

• Anonyymi

Minä näin painajaisen, jossa uusi naapurini puhui suureen ääneen Tampereen murteella.

• Anonyymi

Unihalvaus, jossa joku olento painoi minua selästä sänkyä vasten, enkä voinut liikkua ja sitten se perseraiskasi minut. Tuntui tosi aidolta tilanteelta ja oli myös traumaattinen kokemus. On myös ainoa unihalvaus, jonka olen kokenut.

M 39

• Anonyymi

Minä luin yhdestä kirjasta mukavan joulutarinan. Oli maalaistalo ja siellä muutama lapsi. Kaksi nuorta veljestä olivat juottaneet talon kukon humalaan jouluna. Sitten kukko oli kiekunut ja hoipertaen kävellyt pihamaalla. Olipa veljeksillä jouluriemua kerrakseen !

• Anonyymi

Köyhillä on halvat huvit

• Anonyymi

Unta i ei julkaistu. En muista mkkä se oli. Nyt vituttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe