Mikä on hirvein uni, jonka olet nähnyt ?
Minä näin viime yönä semmosta unta, että kaverit oli järjestäneet mulle sokkotreffit yhteen baariin. Menin sinne baariin ja istahdin pöytään. Se pöytä oli etukäteen neuvottu, että mene siihen ekaan pöytään istumaan. Siinä istui joku mies. Katsoin miestä tarkemmin ja huomasin, että se oli Hitler.
Yritin jotakin puhella ja aina livahtaa karkuun. Menin ulos ja lymysin jossain pusikossa, jne.
Unet ja painajaiset, gallup.
26
230
Vastaukset
- Anonyymi
Meinasin ottaa lompakostani rahaa, mutta sitä ei ollut. Kun sitten etsin sitä, niin sieltä löytyikin vihreiden jäsenkortti!
- Anonyymi
unien tulkinnan mukaan pyrit kieltämään todellisen homoseksuaalisuutesi.
- Anonyymi
Kiitos vakuuttavasta analyysistä, entä mikäs diagnoosi on jos heittelee siitä noppia?
- Anonyymi
Mä olen nainen. Oma selostus tuohon uneen on se, että olen lukenut liikaa kirjoja viimeaikoina ( kuten aina ) enkä voi luottaa mun kavereihin. Haluan pysytellä sinkkuna, mutta joskus... Rajansa kaikella, niinku ällötyksillä. Parempi yksin ku huonossa seurassa.
- Anonyymi
Polttari-ideaa naisille !
- Anonyymi
Näin unta että koirani söi minut 😭
- Anonyymi
Niin siis, mä olen nainen ja joskus katson tätä palstaa. Pyrin kirjottamaan positiivisia kommentteja, jos joku on laittanut hyvää asiaa. Välillä laitan galluppikyselyn. En halua kirjottaa negatiivisia kommentteja. En vaan ymmärrä, miks jotku ihmiset purkaa pahan olonsa tänne. Mä haluan luoda hyvää keskustelua, mutta toki kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä.
- Anonyymi
Kaikille hyvä keskustelu ei ole lähellekkään käsityksesi mukainen malli. Onpa mukavaa kuitenkin että heti luokittelet sellaisen "pahan olon purkamiseksi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille hyvä keskustelu ei ole lähellekkään käsityksesi mukainen malli. Onpa mukavaa kuitenkin että heti luokittelet sellaisen "pahan olon purkamiseksi".
Tarkoitin vaan, että asiallista keskustelua. Mutta sana on vapaa. Pyydän anteeksi, jos sun tunteitasi loukkasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin vaan, että asiallista keskustelua. Mutta sana on vapaa. Pyydän anteeksi, jos sun tunteitasi loukkasin.
et saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et saa.
Tämähän jo hulluksi menee.
- Anonyymi
Painajainen oli semmoinen, että olin pihamiehenä ekiksen pihalla ja pakkasta oli likemmäs -20C. Palelti niin penteleesti, mutta piti vaan seisoa pakkasessa. Kotiin tultua nukahdin.
- Anonyymi
niin unta että sanna marin valittiin uudestaan pää ministeriksi juuri ennen kruunajaisia heräsin hikisenä omaan huutooni
- Anonyymi
Näin painajaista että Kela lopetti rahojen maksamisen ja jouduin menemään töihin
- Anonyymi
Jatko-osassa olet varmaan ekiksellä töissä!
- Anonyymi
Mun toistuva painajainen on se, ettei kukaan nainen enää usko mun pötypuheisiin.
- Anonyymi
Puhuko se Hitler suomea siinä unessa ?
- Anonyymi
Näin kerran Pulkkisesta ja Ismo Laitelasta unta, sen enempää kertomatta koska puistattaa edelleen
- Anonyymi
näin unta että kaupunki myi esen.
- Anonyymi
Älä lue niitä kauhukirjoja.
- Anonyymi
Minä näin painajaisen, jossa uusi naapurini puhui suureen ääneen Tampereen murteella.
- Anonyymi
Unihalvaus, jossa joku olento painoi minua selästä sänkyä vasten, enkä voinut liikkua ja sitten se perseraiskasi minut. Tuntui tosi aidolta tilanteelta ja oli myös traumaattinen kokemus. On myös ainoa unihalvaus, jonka olen kokenut.
M 39 - Anonyymi
Minä luin yhdestä kirjasta mukavan joulutarinan. Oli maalaistalo ja siellä muutama lapsi. Kaksi nuorta veljestä olivat juottaneet talon kukon humalaan jouluna. Sitten kukko oli kiekunut ja hoipertaen kävellyt pihamaalla. Olipa veljeksillä jouluriemua kerrakseen !
- Anonyymi
Köyhillä on halvat huvit
- Anonyymi
Unta i ei julkaistu. En muista mkkä se oli. Nyt vituttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848