Älkää ostako mitään täältä sillä kun paketti ei tule niin selittely alkaa ja kiva e-postin kanssa keskustella niiden kanssa sillä puhelut maksiai 10 kertaa mitä koko tilaus ja kuulemma palautukset totaali mahdottomia Trustpilotin sivustojen arvostelujen mukaan. Mainosta amuuten suomen verkkolehdissä ja törkeästi oli Hesarissakin että tilaa 17.12 niin saat 23.12 kotiin.TUlee muuten Hollannista kaikki eikä tule parissa päivässä vaan vähintään kuukaudessa kuten kaverille tuli ja koska meni maksaan Klarnalla joutui maksamana sen vaikka tavaraa ei edes näknyt tai olisi mennyt lasku ulosottoon. Itse maksoin PayPal ja kun pakolliset yhteydenotot olen nyt tehnyt niin voi reklamoida ja saada rahat takaisin PayPallin kautta. Kiva vaan kun pyydetyt joululahjat lapsenlapsille jäi saamatta ja vastaavia ei enään löydy mistään suomi liikkeestä edes kivijalkakaupasta.Kaikki loppu.
Varoitus CROCS.FI
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole muuten tullut vaikk alupasivat uudelleen lähetyksen 19.12.2024 eli kun annoin takarajan armeliaasti kun pyhiä 17.1.2025 niin jos ei tule menen PayPalliin valittaan että huijari vaikka luvattu.Onneksi kaikki e-postit tallella mitä Crocks.fi kanssa sopinut.
- AnonyymiUUSI
No nyt sain sentään peruttua koko tilauksen ja maksaneet PayPal takaisin ja vitutti kun eivät jättäneet PayPal tilille vaan vieläkin pitää odottaa että pankkiin saakka tulee. No tämä PayPal ongelma ei Crocsin. Onkohan PayPal sivustoll ajoku asetus että jos tulee palautuksia ne menisi tilille eikä takaisin omaan pankkiin saakka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865