Kun Kylmiksen raittius etenee pidemmälle, niin hän epäilemättä tulee myös tolkkuuntumaan. Minkälaisia veikkauksia teillä on miten Kylmiksen seikkailut jatkuvat tästä eteenpäin?
Itse veikkaan, että Kylmis menee kokemusasiantijakoulutukseen ja sieltä antamaan juopoille vertaistukea. Voi sitä nöryytyksen päivää hoitsulle ja nuorelle lääkärille, kun heidät passitetaan katkon kautta alkoholiterapiaan ja siellä on Kylmis luennoimassa sontaseppoudesta.
Hoosianna! Kylmis on raitistunut!
8
323
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös kaikista juopoista, narkeista ja linnakundeista tule tosiaan kokemusasiantuntijoita? Kouluihin puhumaan ovihyökkäyksien vaaroista ja pitämään podcastia.
- Anonyymi
Ei se selvinpäin tee yhtään mitään, jos edes on elossa.
- Anonyymi
Saattaa olla, että hän on kylmennyt lopullisesti
- Anonyymi
Siihen asti kunnes toisin todistetaan, niin kylmennyt on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusin shorts kuitenkin tullut youtubeen kuukausi sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
This.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusin shorts kuitenkin tullut youtubeen kuukausi sitten
Oli menny meikällä ohi tämä Kylmiksen uusin video https://www.youtube.com/shorts/bJdFFm1_zcQ
Olen siis ketjun aloittaja ja nostan kädet pystyyn ja pahoittelen väärää informaatiota mitä levitin. Kylmis kuulostaa videolla täysin rapajuopolta ja on luultavasti tälläkin hetkellä kännissä, joten Kylmiksen raittius on peruttu. Eli hox! Kylmis ei ole raitistunut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli menny meikällä ohi tämä Kylmiksen uusin video https://www.youtube.com/shorts/bJdFFm1_zcQ
Olen siis ketjun aloittaja ja nostan kädet pystyyn ja pahoittelen väärää informaatiota mitä levitin. Kylmis kuulostaa videolla täysin rapajuopolta ja on luultavasti tälläkin hetkellä kännissä, joten Kylmiksen raittius on peruttu. Eli hox! Kylmis ei ole raitistunut!Kylmis nielaisi valtavan pötsinsä ja syntyi uudelleen. Onko hän nyt raitis vai vauva?
Kaipuuta polttavaa mä pötsissä näin jäkä jäkä jäkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512