Kun Kylmiksen raittius etenee pidemmälle, niin hän epäilemättä tulee myös tolkkuuntumaan. Minkälaisia veikkauksia teillä on miten Kylmiksen seikkailut jatkuvat tästä eteenpäin?
Itse veikkaan, että Kylmis menee kokemusasiantijakoulutukseen ja sieltä antamaan juopoille vertaistukea. Voi sitä nöryytyksen päivää hoitsulle ja nuorelle lääkärille, kun heidät passitetaan katkon kautta alkoholiterapiaan ja siellä on Kylmis luennoimassa sontaseppoudesta.
Hoosianna! Kylmis on raitistunut!
7
218
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös kaikista juopoista, narkeista ja linnakundeista tule tosiaan kokemusasiantuntijoita? Kouluihin puhumaan ovihyökkäyksien vaaroista ja pitämään podcastia.
- Anonyymi
Ei se selvinpäin tee yhtään mitään, jos edes on elossa.
- Anonyymi
Saattaa olla, että hän on kylmennyt lopullisesti
- Anonyymi
Siihen asti kunnes toisin todistetaan, niin kylmennyt on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusin shorts kuitenkin tullut youtubeen kuukausi sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
This.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusin shorts kuitenkin tullut youtubeen kuukausi sitten
Oli menny meikällä ohi tämä Kylmiksen uusin video https://www.youtube.com/shorts/bJdFFm1_zcQ
Olen siis ketjun aloittaja ja nostan kädet pystyyn ja pahoittelen väärää informaatiota mitä levitin. Kylmis kuulostaa videolla täysin rapajuopolta ja on luultavasti tälläkin hetkellä kännissä, joten Kylmiksen raittius on peruttu. Eli hox! Kylmis ei ole raitistunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5557305Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3292755Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852