Hei!
Moni teista television töllääjistä tietää hei mihin viittaan tällä julkealla julkaisullani. Tosissaan kuin topi kerron, että nyt kirjoitan täydestä huolesta. Olen uutisista bongannut kullanmurusta aki keisarista kuullut juorua, että mies syöpää sairastaa.
"Oli myöhäinen ilta" OJ avaa yle uutiset. Naamani (normaalisti oranssin sävyhtävä) lävähtää täysin siniseksi. Otsikko lukee "huutokauppakeisari akille on todettu syöpä"
Puhelimeni tipahtaa juuri kiillotetulle parketilleni. Päästän tunteiden pyörremyrskyssä kauhean rääkäyksen "Ei, viekää Hedberg, viekää vaikka Parkkali(melko herkku). Mutta EI, älkää nyt AKIA viekö."
Aki on siis nuoresta tytöstä ollut silmäni lemppari, kun katson tätä rakastettavaa miestä, sydämeni sulaa.
LOPETUS
eli jos tiedätte mitä akille kuuluu, kertokaa!
Kuittaan.
mitä kuuluisalle huutokauoppakeisarille tänäpäivänä kuuluu?
Anonyymi-ap
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm, nyt heitit pahan!! GOOGLAAN
- Anonyymi
kepalepaloposti123 kirjoitti:
mitävittua miksi sua kiinnostaa joku vintage vanhus,
ketä ei kiinostais friikki aki
- Anonyymi
Viettää talvea Espanjassa☀️🤗
- Anonyymi
Olipa ilkeä heitto Hedbergin ja Parkkalin suuntaan toivoa heille huonoa. Häpeäisit.
- Anonyymi
vuorotellen selvisivät syövästä,seuraavaksi varmaan markku saa syövän ja sitten paskatauti kaikille vuorotellen .niin sitä julkisuutta saa aika tyrkkyjä ovat
- AnonyymiUUSI
Hei kirjoittaja! En usko että kukaan tälläistä kipulaista lähtisi feikkamaan. Erityisesti näin vielä joulun alla. JA JÄTÄ SE VITUN MARKKU POIS TÄSTÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430