Onko kovatkin pääsyvaatimukset, pitääkö olla tatuointeja ja korvakoruja taikka iso maha.
Eräs tyyppi pääsi kun oli älyllisesti kehitysvammainen ja narsistinen, kalluus ei siis ainakaan ole esteenä.
Vartijoiden taso porissa
121
980
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi aloittajaa kiinnostaa vartijoiden taso Porissa, onko hän ehkä joutunut heidän kanssaan tekemisiin?
Vai mistä kiinnostus johtuu?- Anonyymi
Jotkut pitää roolileikeistä. Ei kiinnosta mutta jos jotain kiinnostaa niin laittaa menemään.
- Anonyymi
Utelut ja kyselykaudet tasolla,jolle moni jää 3-6 sitten aikuistutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Utelut ja kyselykaudet tasolla,jolle moni jää 3-6 sitten aikuistutaan.
Vartijan kirjoittama, paljon virheitä ja katkeruutta :D
- Anonyymi
Kiinnostus johtuu varmaan siitä, että monella on hirveitä kokemuksia. Tämä aihe on tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostus johtuu varmaan siitä, että monella on hirveitä kokemuksia. Tämä aihe on tärkeä.
Onhan se kokemus kun läski apukoululainen seurailee ilman syytä, ties mitä tuollaisen rämetyypin kajuutassa liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kokemus kun läski apukoululainen seurailee ilman syytä, ties mitä tuollaisen rämetyypin kajuutassa liikkuu.
Ei minua ole vartijat koskaan seurailleet ja jos on jostakin keskustelua tullut, siitä on selvitty keskustelemalla rauhallisesti.
Fiksu pärjää aina ja änkyrälle tulee aina hankaluuksia? En tosin tiedä toimiiko tuo vartijoiden kanssa, mutta luulen vielä niin. - Anonyymi
vatuttaa kattoo tota touhua kun osa olevinaan niin lainkuuliaista ja kuitenkin vetää laittomia aineita, ne dopingaineet ei tee päällekään hyvää
- Anonyymi
Vaatiiko kuinka hyvvät pamputustaidot ?Onko persu jässenkirja varma pääsy ?
- Anonyymi
Minkätyylin luonnehäiriö on paras ?
- Anonyymi
Kaikki kehitysvammat lasketaan plussiksi
- Anonyymi
kateus loistaa noin ohuesta päästä jolloin tyhmyys loistaa läpi
- Anonyymi
laita pipo niin ei loista niin helposti :D
- Anonyymi
Miksi kukaan olisi kateellinen vartijalle, ihme kuplassa sinäkin elät :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan olisi kateellinen vartijalle, ihme kuplassa sinäkin elät :D
Joku taxi kuski varmaa😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku taxi kuski varmaa😎
Epäilen, taxikuskit saa pillua enemmän
- Anonyymi
Vartijoita sanotaan lelupoliisiksi.
- Anonyymi
Jep, suunnilleen samat vaatimukset kuin papeilla. Pitää olla tatuointeja, ainakin yksi naamalävistys, rikosrekisteri, alkoholismitausta, ainakin yksi avioero, sinkku pitää olla ja pysyvä mielialalääkitys.
- Anonyymi
Ja hyvä jos ei ole sekaantunut taksikuskeihin :D
- Anonyymi
Kyllä, tältä vaikuttaa. On kauheita kokemuksia vartijoista Porissa.
- Anonyymi
Juu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvä jos ei ole sekaantunut taksikuskeihin :D
Taksikuskit on 2000 luvun juoruämmiä.
- Anonyymi
Ei ole hyviä kokemuksia vartijoista. Olen pieni ja kiltti nainen, pari kertaa joutunut näiden kynsiin. Syy ei selvinnyt, toisesta jäi elinikäiset vammat. Olen todennut, että julkisissa paikoissa, esim työkkäri tai sairaala, jos kysyy vaikka luukulla asiaa, ja se on "tädeille" hankala, ei saa vastauksia, vaikka ihan ystävällisesti kysyy, niin painavat hälyä. Ilman, että mitään huutaa, remuaa, on häiriöksi tms. Vain kysyy. Sekin riittää, ettei sinun olemus, pärstä, asia tai mikä milloinkin miellytä. Periaatteessa sinussa voi mikä tahansa ärsyttää sitä vastapuolta. Se johtaa nykyään nopeasti, jopa välittömästi siihen, että saat vartijat kimppuun. Vartijat ei kuuntele sinua, täti tai tädit nauttii naureskellen tiskillä. Kaupoissa saa vielä olla rauhassa, tämä vartijaongelma koskee lähinnä julkisia paikkoja Porissa. Omien kokemusten perusteella sanon tämän. Ei siis hyvää sanottavaa, pelkään vartijoita mutta enemmän pelkään asiointia julkisissa paikoissa, koska niissä tuntuu olevan kauhein meno. Ei tarvinnut ennen pelätä, julkispalveluista vartijoihin tai muuhunkaan. Nyt on syytäkin olla varuillaan ja syytä pelätä, valitettavasti. Paras neuvo, mitä olen saanut on se, että suhtaudu vartijoihin kuten häiriintyneeseen koiraan. Älä katso, älä juokse, älä näytä pelkoa. Silti se voi hyökätä. Tämän neuvoi eräs vertaistukiryhmäläinen, myös nainen. Mitään pahaa en minäkään tee, en ole häiriöksi, mutta minkäs teet, kun vastassa on naureskeleva ja tilanteesta selkeästi nauttiva luukkutäti (tai vastaava) ja kimpussa vartijat. Ovat erittäin kyseenalaisia, pelottavia, on jäänyt paljon traumoja. Ihan turhaan, ilmankin olisin pärjännyt. Kun kysyäkään ei enää saa mitään esim luukulta ilman pelkoa vartijoista. Korostan, ettei sillä ole väliä, kuinka nätisti tai "kiltti tyttö" olisit, vaan sillä, jos otat jostain perusteettomasta syystä vastapuolta aivoon. Tai kysymykseesi on liian hankala. Minäkin luulin aiemmin, että vartijat tulevat vain, jos on joku oikea syy eli häiriötä tai muuta. Näin ei ole. Sinun ei tarvitse olla tehnyt mitään pahaa. Ei tarvitse uskoa tätä, mutta kun kerran joudutte kokemaan saman, tiedätte. Toivon todella, ettette joudu. Joten: olkaa varovaisia ainakin sairaala, työkkäri, terveyskeskus ja jos vierailette vanhusten luona, myös oikeastaan kaikki missä on ns. virkatyyppejä. Yrittäkää ottaa kaveri ja mahdollisesti nauhuri mukaan. Ei se auta, mutta voi todistaa, ei ole vain sana sanaa vastaan. Näin Porissa nykyään siis, ennen oli toisin.
- Anonyymi
Lahjaksi anustappi niin paha mieli poistuu vartijalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahjaksi anustappi niin paha mieli poistuu vartijalta
Joillakin vakseilla taitaa olla jo sellaiset XXXL kokoiset asennettuna kun kulkevat kauppakeskuksissa ihmeellinen virne naamalla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin vakseilla taitaa olla jo sellaiset XXXL kokoiset asennettuna kun kulkevat kauppakeskuksissa ihmeellinen virne naamalla :D
ei siihen tappia tarvita, kun se tetsausvyö on täynnä kaikkea turhaa krääsää niin että polviin sattuu, kyllähän siinä irvistää kun pitää vetää sitä Dirty Harry-roolia hiki hatussa :D
- Anonyymi
Julkisten paikkojen ja mihinkään yhteiskuntaan liittyvien instanssien vartijat on pahimpia. Tosin kaupoissa saa myös varoa. Ei tarvi tehdä mitään. Riittää kun olemus ärsyttää. Sillehän ei mahda kukaan mitään, kaikkia kun ei voi miellyttää. Toisissa ammateissa on liikaa valtaa ja sitä käytetään melko mielivaltaisesti. Pieni ihminen liian isolla pallilla. Usein nauttii tilanteesta. Eivät usuta vartijaa tai käy isojen miesten kimppuun niin helposti. Toista naisilla. Ja minkäs teet, valita jollekin esipampulle vai...
- Anonyymi
totta, mitä pienempi aivosolu niin sitä suuremmat ongelmat
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Samoja kokemuksia. Pori...voi jestas.
- Anonyymi
Porissa on helppo olla (muottiin sopiva) mies, yhä karmeampaa nainen, nykyään ainakin. Ystäväni muutti tänne muualta, katuu. Edellisellä paikkakunnalla oli kuulemma aivan eri meno. Ottaa aivoon, kun osti Porista paluumuuttajana asunnon. Täällä meno muuttunut huonompaan, sen huomaa ihan täällä ikänsä asuneenakin. Ja ikää on kertynyt sen verran, että mummoiässä jo ollaan. Nykyään virastoissa on pahinta, vartijoita saa ja täytyy pelätä. Fakta. Valitettavasti. Ei tarvitse tehdä pahojasi. Ärsytyskynnys ylittyy hyvin helposti. Virastoissa saa todella nykyään varoa, samoin kaikki julkiset paikat, iso fakta. Olen nykykielellä ilmaistuna "porilaine muija", joten tiedän satavarmasti mistä puhun. Olen elänyt koko ikäni täällä ja sanon: meno on mennyt alamäkeen. Ja: se on totta, mitä näistä paikoista ja vartijoista puhutaan. On myös itselläni kokemusta, todella huonoa. Enkä ole ainoa. Sen verran on elämänkokemusta takana, että tiedän, millainen olen ja todellakin mistä puhun. Olen normaali (mitä nyt kukaan normaali on) ihminen ja ystävällinen nainen. Se ei riitä. Varo vartijaa, varo virastoja, varo julkisissa paikoissa, varo kaupoissa. Periaatteessa missä vaan, jos olet nainen tai mies, mutta et ole ns.Pori-äijä muotissa. Ei todellakaan tarvitse olla häiriöksi, riittää että joku ei pidä sinusta, ja se tyyppi on väärällä paikalla tai asemassa, sinä väärässä paikassa väärään aikaan. Erityisesti naisena, sama mikä on ikäsi, ole valppaana. Eli ottakaa "tädin" neuvosta vaari ja olkaa varovaisia. Jos ei ole vielä sattunut mitään, olkaa kiitollisia, mutta pysykää valppaana. En toivo kenellekään sellaisia kokemuksia, joita tässä kaupungissa olen osakseni saanut. Ystäväni sanoi, että jos olisin asunut muualla, esim. siellä, missä hän ennen asui, olisin säästynyt. Koska en ole häiriöksi ja olen normaali, kiltti ihminen. Siellä ystäväni entisessä kotikaupungissa ei ole tällaista, kuulemma. Ja, nyt hänkin on sitten saanut tämän edellä kuvaamani ihanan "Pori-kokemuksen". Hän on iäkäs, pikkuruinen ja kiltti nainen. Se ei merkitse mitään. Riittää, että ärsyttää jotain. Näin se nyt vaan menee, ja ikävä on todellakin vanhaa Poria, täällä nyky-Porissa. Jos olisi mahdollista tällä hetkellä lähtisin pois, kuten ystävänikin. Ei tarvitse uskoa kertomaani jos et halua, onhan se villin tuntuista. Ei ennen näin ollutkaan. Ja ne kyllä tietävät, jotka ovat osansa tästä kokemuksesta syyttä suotta saaneet. Kumpa säästyisitte tältä, toivon, ja sanon vielä kerran: olkaa varovaisia, erityisesti naiset. Jankutan, joo, mutta jos yksikin säästyy tältä, on hyvä. Jos luit, kiitos, koska pitkä.
- Anonyymi
Kirjoitat mielenkiintoisia asioita, laita vähän kappalejakoa niin jaksaa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, todellista kokemusta hän kirjoittaa. No kappalejako puuttuu, mutta muuten teksti erinomaista.
Ja mitä voisimme hänelle neuvoksi antaa? Vaikeaa se on, mutta toivon hänelle jatkossa parempia kokemuksia niin luukkutädeistä kuin vartijoitakin ja onkin rauhallista ja hyvää joulunaikaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vain ärsyke.
- Anonyymi
On hyvä, että joku rohkeasti avasi keskustelun tästä vartija-jutusta. Siihen liittyy julkiset paikat erityisesti. Totta.
- Anonyymi
Kyllä varoa saa ja pitää, naisena hyvin vaikeaa, jos on vielä yksin. Jos voit, ota kaveri mukaan.
- Anonyymi
Miehenä on helpompi, naiselle tämä kaupunki on yhä vaarallisempi. Todella.
- Anonyymi
Hyvä (tai siis ei hyvä), kun muillakin on samoja kokemuksia. Julkiset paikat ja vartijat. Porissa. Naisena.
- Anonyymi
Tosi.
- Anonyymi
Olkaa varovaisia. Naiset ja julkiset paikat. Porissa. Myös kadulla on nykyään oltava valppaana. Poliisi on kyllä hyvä, kokemukseni mukaan. Taitaa ollakin ainoa.
- Anonyymi
Kai tiedätte, että Suomi on Euroopan toiseksi vaarallisin maa naiselle (uutiset). Missähän siinä akselilla sijoittuu Pori...kärkeen varmaan. Hyvä, kun näistä nyt rohkeasti puhutaan. Kiitos kun joku avasi keskustelun tästä.
- Anonyymi
Ei sijoitu varmaan kärkeen Pori, sen voin sanoa ilman tutkimuksia. Mitään tutkimusta ei sen suhteen ole tehty, joten kukaan ei voi sanoa, että varmaan kärkeen Pori sijoittuisi.
Tutkimustuloksia käytetään mediassa miten sattuu ja niistä aika harva mitään ymmärtää! - Anonyymi
Vedit tuon omasta päästäsi. Sellaista tutkimusta ei ole koskaan tehty.
Porissa on ehkä maan hulluimmat naiset. YH narkkien ja aviottomien lapsiäitien pillerinhuuruinen elämä hylättynä läskinä on paikallista aatelia. Mitä lihavempi ja etovampi, sitä enemmän tatuointeja ja päävärejä. Niillä pyritään kompensoimaan puutteet, ja siirtämään huomio vajavaisuudesta toisaalle. Olen rohkea ja gootti, tukkani on sininen ja olen anarkisti, joten kukaan ei katso mustaa säkkipukuani ja vanhoja maihinnousukenkiä sillä mielellä että olen nainen. Kuoletan elämäni ja sukupuoleni näihin rekvisiittoihin, kun minusta ei ole liikkumaan, lopettamaan tupakointia, lopettamaan päihteitä, laihduttamaan, tai mihinkään terveeseen elämään viittaavaan. Elämä somessa yökaudet on elämää. Se on säälittävää, laiskuus.
Maahanmuuttajatkin pitävät huolta itsestään.
- Anonyymi
Ja ne lukemat, miten naisiin kohdistuvaan väkivaltaan suhtaudutaan, siis se miesten suhtautuminen asiaan, se uusi tutkimus, sekin tuli uutisissa muutama viikko sitten. Aika karmeaa. Hyvä kun puhutaan näistä ja myös tästä vartija sekä julkispaikkajutusta juurikin täällä Porissa. Varmasti muuallakin Suomessa on samoja kokemuksia. Tiedän tosiaan kyllä Porin, koska asun täällä naisena. On näitä kokemuksia.
- Anonyymi
Uusi tutkimus kertoo, että vain 2% miehistä hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan. Tänään kuulin radiosta tuon tiedon.
Se aiempi oli poliittisen naisten yhteistyöjärjestön NYTKI ry:n tiilaama kyselytutkimus, joka oli täysin pieleen mennyt tutkimus. EI päätä ei häntää ja silti sen täysin väärää tietoa miehistä antavia tuloksia rääviteltiin mediassa oikein olan takaa. Ja pahimpia taisivat olla jotkut miehet loukkaantumaan siitä, että kun kyseinen "tutkimus" osoitettiin "sudeksi".
En voi väittää vastaan siihen asiaan, että vartijat, siis ainakin jotkut vartijat, olisivat epäpäteviä tehtäviinsä tai ainakin joissakin tilanteissa toimisivat väärin.
Mutta, pistää kyllä ajattelemaan, että minkälaisia kysymyisiä pitää esittää asioidessaan esimerkiksi sairaalassa, että niistä seuraa vartijan kutsuminen paikalle.
Ja sitten jos vartija tulee paikalle, voiko joku todella ajatella, että alkamalla sitten pullikoida heidän antamiaan ohjeita tai neuvoja vastaan, voi jotenkin päästä tilanteen herraksi tai rouvaksi?
Varmasti on kaikkialla samoja kokemuksia, että jos alkaa hankalaksi, saa sitä mitä tilaa.
Nämä ovat kovia sanoja, mutta näin se vaan taitaa olla? - Anonyymi
Puutun nyt sanaan "juurikin", mitä sillä tarkoitetaan? Onhan se niin tyhmä täytesana kuon vain voi olla, "tota":kin on parempi!
- Anonyymi
Se on pötypuhetta. En ole Suomessa nähnyt naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, vaikka totuuden nimessä on sanottava että syytä olisi monesti ollut. Sen sijaan olen nähnyt naisen olevan väkivaltainen usein, ja olen itsekin joutunut naisen väkivallan kohteeksi.
Nainen käyttää hyväkseen sitä fraasia ettei naista saa muka lyödä, kun lyövät itse miestä.
Ajat muuttuu Eskoseni. Nyt paukkuu. Tämä on tasa-arvoa.
Krista tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi tutkimus kertoo, että vain 2% miehistä hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan. Tänään kuulin radiosta tuon tiedon.
Se aiempi oli poliittisen naisten yhteistyöjärjestön NYTKI ry:n tiilaama kyselytutkimus, joka oli täysin pieleen mennyt tutkimus. EI päätä ei häntää ja silti sen täysin väärää tietoa miehistä antavia tuloksia rääviteltiin mediassa oikein olan takaa. Ja pahimpia taisivat olla jotkut miehet loukkaantumaan siitä, että kun kyseinen "tutkimus" osoitettiin "sudeksi".
En voi väittää vastaan siihen asiaan, että vartijat, siis ainakin jotkut vartijat, olisivat epäpäteviä tehtäviinsä tai ainakin joissakin tilanteissa toimisivat väärin.
Mutta, pistää kyllä ajattelemaan, että minkälaisia kysymyisiä pitää esittää asioidessaan esimerkiksi sairaalassa, että niistä seuraa vartijan kutsuminen paikalle.
Ja sitten jos vartija tulee paikalle, voiko joku todella ajatella, että alkamalla sitten pullikoida heidän antamiaan ohjeita tai neuvoja vastaan, voi jotenkin päästä tilanteen herraksi tai rouvaksi?
Varmasti on kaikkialla samoja kokemuksia, että jos alkaa hankalaksi, saa sitä mitä tilaa.
Nämä ovat kovia sanoja, mutta näin se vaan taitaa olla?Se on valetta se 2 %. Se on niinpäin että enää 2% miehistä on sitä mieltä ettei naista saa lyödä.
Lähtökohta on se ettei ketään saa lyödä, mutta väkivallan voi lopettaa vain väkivallalla, niin se vaan on.
- Anonyymi
Kyllä se näin on.
- Anonyymi
Kiitos sinulle, joka avasit tämän keskustelun! Tärkeä aihe. Ihmiset ovat monet saaneet kokea kamalia. Nyt uskaltavat vähän puhuakin. Kiitos!
- Anonyymi
On pitkää ja lyhyttä tarinaa, totta ovat. Hyvä kun puhutaan.
- Anonyymi
Kertokaa rohkeasti kokemuksia vartijoista Porissa ja julkisissa paikoissa, hyvä kun joku vihdoin uskalsi avata tämän jutun. Monille kipeän tuttu ja vaiettu, siinä kun tulee häväistyksi(kin). Nyt voi puhua. Tosi tärkeä aihe. Kiitos tämän ketjun avaajalle. Iso teko, iso hali!
- Anonyymi
ISO kiitos sinulle joka rohkenit alkaa puhua, teille jotka uskallatte kertoa. Tämä on erittäin tärkeä aihe.
- Anonyymi
Totta ovat ne koetut kokemukset. Hyvä ja tärkeä aihe.
- Anonyymi
Oletteko varmoja ettette sittenkään ole rosvoja?
- Anonyymi
Vartija näkee taas rosvoja joka puolella :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartija näkee taas rosvoja joka puolella :D
Se on vartija ammattitaitoa, että Teidät tunnistaa! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vartija ammattitaitoa, että Teidät tunnistaa! :)
Lukihäirästä aina tunnistaa ammattilaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukihäirästä aina tunnistaa ammattilaisen
Ammattilaisia on niin helppo höynäyttää. Mutta ennen kuin voi puhua ammattilaisuudesta, pitää olla harjoittanut ammattia useita menestyksekkäitä vuosia. Siihen ei työtävieroksuvien somelasten peruskoulutodistus riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaisia on niin helppo höynäyttää. Mutta ennen kuin voi puhua ammattilaisuudesta, pitää olla harjoittanut ammattia useita menestyksekkäitä vuosia. Siihen ei työtävieroksuvien somelasten peruskoulutodistus riitä.
Vartijan yliopistotukinto se onkin sellainen tutkinto johon ei tavallinen kuolevainen yllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen höynään kukaan mene. Joka toinen plagioi.
- Anonyymi
Joulun aikaan sopii hyvin sanonta "ei taida olla kaikki piparit pellillä" !
- Anonyymi
Jouluna pitääkin tarjota ahkerasti piparia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluna pitääkin tarjota ahkerasti piparia
Mun nainen on peto sängyssä ja olen ilmoittanut siitä petoasiantuntijalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt hiljaa asiasta ettei kantaa aleta rajoittaa, vaimosi saattaa päätyä täytettynä museon lasikaappiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mun nainen", mitä tuo pitää sisällään? Omistatko naisen? Onko sulla tatuointeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mun nainen", mitä tuo pitää sisällään? Omistatko naisen? Onko sulla tatuointeja?
tietysti on tatulointi :D
- Anonyymi
Pitää tilata akilta dopingia ja kasvaa isoksi. Ei viisaaksi.
- Anonyymi
Sinun sitä tilausta ei tarvitse tehdä itsellesi ainakaan, jos ymmärrät mitä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun sitä tilausta ei tarvitse tehdä itsellesi ainakaan, jos ymmärrät mitä tarkoitin.
jaa mää vai, osaammää vartioida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taidas ymmärtää, katsotaan nyt vastaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mää vai, osaammää vartioida
Erittäin huono yritys, kukaan ei uskonut, että tuon kirjoitti vartija! Mutta voimia sulle, hienoa kun kirjoitat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin huono yritys, kukaan ei uskonut, että tuon kirjoitti vartija! Mutta voimia sulle, hienoa kun kirjoitat!
sä oot kyllä oikeesti tonttu, vitsiksi se oli tarkoitettukin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tiedetään mitä tarkoitit, jos tiedät mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Kyl se homma on nii, et jos on hankaluuksia vartioiden kanssa, niin on hankaluuksia muidenkin kanssa. Jos elämäsi on paskaa, niin se on paskaa, minkäs teet?
- Anonyymi
niin se on, vartija on aina täydellinen yksilö ja muut on kalluja elämämkoullulaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin se on, vartija on aina täydellinen yksilö ja muut on kalluja elämämkoullulaisia
Ei tuo sitä tarkoittanut! Tuota "kallu" sanaa en tosin oikein ymmärrä, jotain pahaa kai silla kirjoittaja tarkoittaa.
Ei siitä kannata lannistua, jos on ajautunut tilanteeseen, jossa vartijat ja niiden toimet tuntuvat pahalta ja tulee ajatelleeksi, että ne ovat apukoululaisia ja kaikkea muuta huonoa ja pahaa!
Pitää ainakin yrittää ymmärtää, että ne vartijatkin yrittävät vaan parhaansa ja joidenkin kanssa ei aina onnistu?
Narsismia voi olla vaikka myymälävarkaissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo sitä tarkoittanut! Tuota "kallu" sanaa en tosin oikein ymmärrä, jotain pahaa kai silla kirjoittaja tarkoittaa.
Ei siitä kannata lannistua, jos on ajautunut tilanteeseen, jossa vartijat ja niiden toimet tuntuvat pahalta ja tulee ajatelleeksi, että ne ovat apukoululaisia ja kaikkea muuta huonoa ja pahaa!
Pitää ainakin yrittää ymmärtää, että ne vartijatkin yrittävät vaan parhaansa ja joidenkin kanssa ei aina onnistu?
Narsismia voi olla vaikka myymälävarkaissa?sitä narsismia on kuule eniten huipulla, oli se huippu sitten vaikka kalluporukan huipulla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismia voi olla vaikka myymälävarkaissa?Pitää muistaa myymälävarkaan aiheuttamat kauppiaan menetykset, nostaa tuotteiden hintoja. Varas on kuin nykyinen hallitus, siirtäen palveluja yleiseltä sektorilta yksityiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muistaa myymälävarkaan aiheuttamat kauppiaan menetykset, nostaa tuotteiden hintoja. Varas on kuin nykyinen hallitus, siirtäen palveluja yleiseltä sektorilta yksityiselle.
"Pitää muistaa myymälävarkaan aiheuttamat kauppiaan menetykset, nostaa tuotteiden hintoja. Varas on kuin nykyinen hallitus, siirtäen palveluja yleiseltä sektorilta yksityiselle."
Nyt en kyllä ymmärtänyt, ymmärsikö joku muu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä narsismia on kuule eniten huipulla, oli se huippu sitten vaikka kalluporukan huipulla :D
Ja voisitko ystävällisesti kertoa, mikä se on sellainen "kalluporukka"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voisitko ystävällisesti kertoa, mikä se on sellainen "kalluporukka"?
kallua ahdistaa nyt :D
- Anonyymi
Mun vaimo on vartija ja on, kuin peto sängyssä.
- Anonyymi
Porissa tosiaan on pari hyvännäköistä naisvartijaa
- Anonyymi
Joo sun vaimo on kyllä peto sängyssä. Muutama kerta tälläkin viikolla "tavattu"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sun vaimo on kyllä peto sängyssä. Muutama kerta tälläkin viikolla "tavattu"
korkeintaan takahuoneessa olet kohdannut kun sinun taskujen sisältöä on tarkistettu :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porissa tosiaan on pari hyvännäköistä naisvartijaa
Niin on. Meinasin jo aikaisemmin sanoa asiasta, mutta MeToo-aikakaudella pitää olla sanoissaan varovainen. Porissa olevat naisvartijat ovat sen verran kuumia, että rehellinekin kansalainen päättää kohta näpistää ja mennä sen jälkeen ilmoittamaan vartijalle tekosistaan, jotta pääsee takahuoneeseen tutkittavaksi.
Ilmeisesti vaatteet on riisuttava pois, että varmistetaan, ettei missään piilotella enää mitään näpistyksiä. Haave sekin, että halaisi tulla naisvartijan tutkittavaksi. Harmi, että vain naiset pääsevät naisen käsittelyyn. Miehelle se olisi toivottava kokemus.
- Anonyymi
Ennen oli tapana sanoa, että jos ei missään muualla pärjää niin hae poliisikouluun. Siellä riittää kun on 180 pitkä ja vetää 10 leuanvetoa tangolla. Nyt näistäkin on luovuttu, kun edes alkukarsinnoissa ei päässyt juuri kukaan läpi.
Asetelma ammatinvalinnassa on sikäli muuttunut viime vuosina, että poliisikoulusta reputetuilla on vielä yksi mahdollisuus työllistyä, vartijakurssit. Sinne riittää että on syntymämulkku ja huonotapainen, sekä on ritari ässän faniklubikortti.- Anonyymi
Täytyy sanoa, ettei sinulla hyvin mene. Otan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa, ettei sinulla hyvin mene. Otan osaa.
joo, oon mä sulle kateellinen, pakko myöntää
sulla kun on niin koree akkari-merimiesnuttu ja kaasukotelo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, oon mä sulle kateellinen, pakko myöntää
sulla kun on niin koree akkari-merimiesnuttu ja kaasukoteloAnteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on akkari-merimiesnuttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on akkari-merimiesnuttu?
sivistymättömälle joutuu kertomaan, sehän on Aku Ankan vaatetus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivistymättömälle joutuu kertomaan, sehän on Aku Ankan vaatetus
Tuskin tässä tapauksessa, en usko vartijoiden pukeutuvan akuankkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tässä tapauksessa, en usko vartijoiden pukeutuvan akuankkoihin.
sää oot pippeliäs esitellyt mää oon nähny itte
- Anonyymi
Sokoksessa on mukavat vartijat.
- Anonyymi
ja hyvät tissit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja hyvät tissit
No se on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on totta.
Ovat muutoinkin ihan mielettömän upeita, vaikka nykyaikana naisten ulkonäköä ei saisi kehua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat muutoinkin ihan mielettömän upeita, vaikka nykyaikana naisten ulkonäköä ei saisi kehua.
Uuden Vuoden lupaukseni on kehua ja kannustaa naisia vuonna 2025. Jos joku haastaa oikeuteen oman ulkonäkönsä kehumisesta, niin sittenpä joudun oikeuteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuden Vuoden lupaukseni on kehua ja kannustaa naisia vuonna 2025. Jos joku haastaa oikeuteen oman ulkonäkönsä kehumisesta, niin sittenpä joudun oikeuteen!
mitäs jos tuomarillakin on hyvät tissit ja kehuu, tuleeko lisää sakkoa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs jos tuomarillakin on hyvät tissit ja kehuu, tuleeko lisää sakkoa :D
Harvoin tuomarilla on isoja tissejä, paitsi jos se on mies. Jos naisella on kookkaat kannut niin ei sen tarvitse käydä kouluja ja lukea tuomariksi. Sen kun opettelee hyvin teeskentelemään origameja, ja menee ja nai miestuomarin. Pääsee paljon vähemmällä elämässä ja pääsee helposti tuomarin palkkapusseille.
- Anonyymi
Jos joutuu vartijoiden kanssa ongelmiin, niin silloin ei ehkö mene hyvin, noin muutenkaan elämässä? Ja turhaa niistä ongelmista on vartijoita syyttää? Mutta en pilkkaa tai syyllistä heitä, joille niin käy.
Kun kuitenkaan en ole vartijoiden kanssa viime aikoina "asioinut", niin luulopuhettahan tuo minulta oikeastaan on. Voihan siellä vartijoissakin olla alalle huonosti sopivia henkilöitä, kuten kai on joka alallaon ja on aina ollut?- Anonyymi
Sopiiko narsisti kallu alalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiiko narsisti kallu alalle?
En osaa sanoa, koska en tiedä mikä tai mitä on kallu ja kalluus.
- Anonyymi
Vartijakin on vain läskiä ja verta. Jos käy syyttä iholle niin samalla mitalla takaisin. Väkivaltaan pitää vastata väkivallalla. Oikeus itsensä puolustamiseen on kaiketi olemassa, eikä vartijan ompelumerkki hihassa oikeuta väkivaltaiseen käytökseen, jollei ole vaarallinen pakkotilanne.
- Anonyymi
Tuo on totta, jokaisella on oikeus puolustaa itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta, jokaisella on oikeus puolustaa itseään.
Kalluilla vaan on usein häilyvä käsite sen kanssa, missä menee hyväksyttävän itsepuolustuksen raja :D
Monesti niiltä väkivaltatilanteilta välttyy jos ei ole täysi kallu ja hengaile kallujen seurassa. Yleensä nää katutappelut jne ovat kallujen välisiä nahisteluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalluilla vaan on usein häilyvä käsite sen kanssa, missä menee hyväksyttävän itsepuolustuksen raja :D
Monesti niiltä väkivaltatilanteilta välttyy jos ei ole täysi kallu ja hengaile kallujen seurassa. Yleensä nää katutappelut jne ovat kallujen välisiä nahisteluja.Esimerkkinä kerron että, mikäli vartija pysäyttää minut ilman syytä kaupan kassalinjan jälkeen ja vaatii takahuoneeseen taskujentarkistukseen, tyhjennän taskut siinä kassalla jonka jälkeen laitan sisällön takaisin taskuihin ja poistun.
Kun mitään varastettua ei ole, minä siis poistun, ei tarvitse pyytää anteeksi koska muut asiakkaat tietävät nyt että en varastanut mitään.
Mikäli vartija tarttuu minuun kiinni estääkseen poistumiseni, seuraa siitä itsepuolustusreaktio, johon vartija on syyllinen.
Hakkaan paskat pihalle ja poistun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkkinä kerron että, mikäli vartija pysäyttää minut ilman syytä kaupan kassalinjan jälkeen ja vaatii takahuoneeseen taskujentarkistukseen, tyhjennän taskut siinä kassalla jonka jälkeen laitan sisällön takaisin taskuihin ja poistun.
Kun mitään varastettua ei ole, minä siis poistun, ei tarvitse pyytää anteeksi koska muut asiakkaat tietävät nyt että en varastanut mitään.
Mikäli vartija tarttuu minuun kiinni estääkseen poistumiseni, seuraa siitä itsepuolustusreaktio, johon vartija on syyllinen.
Hakkaan paskat pihalle ja poistun.Niin varmaan joo :D
- Anonyymi
Vartijan uhkaileminen tai vastustaminen on rikos. Vartijalla ei ole oikeutta väkivaltaiseen käytökseen. Voimakeinojen käyttö ei edellytä pakkotilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan joo :D
Juu ja sitten hän herää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja sitten hän herää.
Herää huomaamaan vartioiden, pelastushenkilökunnan sekä poliisit äänestävät persuja. Tunnettu poliisi Aarnio kuuluu kuulemma Marinin jauhobilettäjiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää huomaamaan vartioiden, pelastushenkilökunnan sekä poliisit äänestävät persuja. Tunnettu poliisi Aarnio kuuluu kuulemma Marinin jauhobilettäjiin
Matut on ainakin häipynyt. Eikö se kerro hyvästä vartija ja poliisi työstä Porissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan joo :D
Ja sieltä: Voittamaton vartija on löytynyt, hän on kaikkeista kaikkein, ablodit Hänen Suuruudelleen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sieltä: Voittamaton vartija on löytynyt, hän on kaikkeista kaikkein, ablodit Hänen Suuruudelleen :D
Porin oma Tysonin Maik :D
- Anonyymi
Porissa kaikkien ammattikuntien taso on vähän omaa luokkaansa.
- Anonyymi
Totta, vartijat tienaa paremmin kuin diplomi-insinöörit ja ovat myös tuplaten älykkäämpiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, vartijat tienaa paremmin kuin diplomi-insinöörit ja ovat myös tuplaten älykkäämpiä
No kyllä on heikot palkat porilaisilla insinööreillä :D
Vitsi taitaa olla siinä ettei Porissa dippa-insseille edes ole töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä on heikot palkat porilaisilla insinööreillä :D
Vitsi taitaa olla siinä ettei Porissa dippa-insseille edes ole töitä.Mutta itse asiassa porissa on kyllä mukavia vartijoita, pori on kiva mesta, täällä on nistitkin kivaa porukkaa.
Virkanarsistit taas kuuluisivat uuniin, toivottavasti alkavat saada useammin kadulla naamariinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta itse asiassa porissa on kyllä mukavia vartijoita, pori on kiva mesta, täällä on nistitkin kivaa porukkaa.
Virkanarsistit taas kuuluisivat uuniin, toivottavasti alkavat saada useammin kadulla naamariinsa.Joo tosi mukavia, muuten vaan porilaisia pidetään Suomen vittumaisimpina ihmisinä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tosi mukavia, muuten vaan porilaisia pidetään Suomen vittumaisimpina ihmisinä :D
no kehitysvammalle ei voi mitään mutta ei täällä jokainen ole vammainen
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111167Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 42888
- 96844
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775