https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/archie-cruz-myy-omaisuuttaan-tyhj%C3%A4taskujen-turha-vaivautua/ar-AA1w53PR?ocid=msedgdhp&pc=LCTS&cvid=a0388f7a25a84a268482d0e136562192&ei=2
Archie Cruz myy omaisuuttaan – tyhjätaskujen turha vaivautua
Tyhjäntasku arttu myy jo vaatteitaan päältä
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hyvä asia vaan, vauva syntyy kohta heille ja tarvitsevat rahaa, toivotaan vaan vauva tervetulleeksi perheeseen 🩷.
- Anonyymi
Pelottaa mihin vauva joutuu noitten käsissä...
- Anonyymi
Toivotaan, että turvamekanismit toimivat. Suomessa on kuitenkin parhaat mahdolliset olosuhteet ja yhteiskunnan tuki. Lisäksi läheisten ja ystävien apu.
- Anonyymi
Turvamekanismit eivät ole toimineet monessakaan tapauksessa, valitettavasti.
- Anonyymi
Veikkaan avioeroa alle kuukaudessa kun lapsi on syntynyt...
- Anonyymi
Avioero, eihän noi naimisissa ole?
- Anonyymi
Kyllä. Ilmapäitä molemmat.
- Anonyymi
Mitä tuosta myyhän sitä vaatteitaan moni muukin ja mitä vauvaan tulee, kyllä hänelle varmasti hoitajia löytyy.
- Anonyymi
Sinäkö sen tiedät?
- Anonyymi
Viikari on viskari tyhjätasku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895