Olisiko sinulla vinkkejä, mistä sijoittaja tai sijoittajia voisi löytää?

Hei, kiinnostaisiko sinua sijoittaa kasvavaan ja kehittyvään liiketoimintaan?

Etsimme vakavasti otettavaa, passiivista sijoittajaa autokorjaamoliiketoimintaamme, jolla on vakiintunut brändi, laaja asiakaskunta ja hyvät kasvumahdollisuudet. Olemme tehneet merkittäviä investointeja, ja varastossamme on valmiina kaikki tarvittava toimintamme kehittämiseksi. Nyt tarvitsemme lisärahoitusta suurten suunnitelmiemme toteuttamiseen ja liiketoiminnan seuraavaan kasvuvaiheeseen.

Meillä on vahva visio tulevaisuudesta, ja haluamme kumppanin, joka näkee potentiaalimme ja haluaa olla mukana rakentamassa menestystarinaamme.

Olisiko sinulla vinkkejä, mistä sijoittaja tai sijoittajia voisi löytää? Pankkivaihtoehdot ovat tiedossa, mutta tällä hetkellä etsimme joustavampaa yhteistyötä yksityisen sijoittajan kanssa.

Huomio! Tämä ilmoitus on suunnattu vain vakaville ja asiallisille kiinnostuneille. Pyydämme ystävällisesti, että ilmoitusta ei käytetä arvosteluun tai turhaan kommentointiin. Keskustelemme mielellämme vain todellisista yhteistyömahdollisuuksista.

Jos näet potentiaalin ja olet kiinnostunut tai sinulla on vinkkejä, ota rohkeasti yhteyttä!

6

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarvitsen rahaa näyttävään konkurssiin muiden rahoilla. Jos kaikki on niin hienoa, niin kasva tulorahoituksella ja lainalla.

• Anonyymi

>>Huomio! Tämä ilmoitus on suunnattu vain vakaville ja asiallisille kiinnostuneille. Pyydämme ystävällisesti, että ilmoitusta ei käytetä arvosteluun tai turhaan kommentointiin.
      Jos näet potentiaalin ja olet kiinnostunut tai sinulla on vinkkejä, ota rohkeasti yhteyttä!>>

Kiitos ihanasta korjausalan kasvuyrityksen viestistänne. Antamanne kuvauksen perusteella korjaamonne on juuri sellainen sijoituskohde, jota olemma jo jonkin aikaa kammanneet esille ja etsineet.

Sijoituspäällikkömme ottavat yhteyttä antamaanne sähköpostiin pikapuoliin. Ehdimme varmasti neuvotella nokakkain asiasta vielä ennen vuodenvaihdetta.

• Anonyymi

Vakavasti siis mikä yritys ja milainen on liike vaihto,
      Millaista sijoitusta tarvitset ja millä korolla

• Anonyymi

Laita sähköpostia niin vastailen, vaikka minulla ei olekkaan kaupallista koulutusta, osaan korjata autoja. Konkurssin tehneenä en tee sitä uudestaan. 100% luotettavuus

• Anonyymi

otit aikoinaan (jos sama veijari) ennakkomaksun ja lupasit lainan.

Sitten katosit, summa ei ollut suuri mutta ärsytti sinun lipeäkielisyys.

• Anonyymi kirjoitti:

otit aikoinaan (jos sama veijari) ennakkomaksun ja lupasit lainan.

Sitten katosit, summa ei ollut suuri mutta ärsytti sinun lipeäkielisyys.

En ole koskaan pyytänyt tai ottanut ennakkomaksua keneltäkään. En tullut tänne pelleilemään, vaan etsin aivan tosissani vakavasti otettavaa henkilöä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3622
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2982
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2477
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2187
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2168
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2030
    Aihe