Toivottavasti kukaan Sievin taajama-alueella asuva ei saa lumisadepäivinä sairauskohtauksia, että tarvitsisi pikaista apua. Auraus on ollut viime ja tänä talvena hyvin ala-arvoista. Eikä voida perustella, että "lunta vaan tulee paljon" "ei ehdi joka paikkaan samaan aikaan". Mikäli urakan haalii, se pitää hoitaa! Kumma jos muilla paikkakunnilla on aamu 8-9 tiet aurattu jos jo illalla on alkanut sataa. Tällä urakoitsijalla uupuu herätyskello tai sääennusteen lukutaito? Näillä sademäärillä ei voi odottaa, että sade loppuu! Tarvittaessa pitää jaksaa aurata yhden sateen aikana kaksikin kertaa, joka taitaa olla täälläpäin utopiaa!
Auraus (vai mitä se oli?) taajamassa
Anonyymi-ap
4
252
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikki kylätiet ovat myös auraamattomia. Kun Oulaskankaan yöpäivystys loppuu ja ambulanssitkaan eivät riitä kuljettamaan potilaita Ouluun ja omalla autollakaan ei pääse, niin aivohalvaus ja aivoinfarktipotilaat kuolevat kotiin
- Anonyymi
Sori piti nukkua krapulaa pois, katotaa huomena jos jaksais.
- Anonyymi
Missä te asutte? Kolme kertaa tänään on auratraktori mennyt ohi auraten samaa pyörätietä. Lunta on todellakin tullut, pari tuntia ja taas on tie tukossa.
- Anonyymi
Lunta tuli melkein enemmän mitä maanantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238