Toivottavasti kukaan Sievin taajama-alueella asuva ei saa lumisadepäivinä sairauskohtauksia, että tarvitsisi pikaista apua. Auraus on ollut viime ja tänä talvena hyvin ala-arvoista. Eikä voida perustella, että "lunta vaan tulee paljon" "ei ehdi joka paikkaan samaan aikaan". Mikäli urakan haalii, se pitää hoitaa! Kumma jos muilla paikkakunnilla on aamu 8-9 tiet aurattu jos jo illalla on alkanut sataa. Tällä urakoitsijalla uupuu herätyskello tai sääennusteen lukutaito? Näillä sademäärillä ei voi odottaa, että sade loppuu! Tarvittaessa pitää jaksaa aurata yhden sateen aikana kaksikin kertaa, joka taitaa olla täälläpäin utopiaa!
Auraus (vai mitä se oli?) taajamassa
Anonyymi-ap
4
329
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikki kylätiet ovat myös auraamattomia. Kun Oulaskankaan yöpäivystys loppuu ja ambulanssitkaan eivät riitä kuljettamaan potilaita Ouluun ja omalla autollakaan ei pääse, niin aivohalvaus ja aivoinfarktipotilaat kuolevat kotiin
- Anonyymi
Sori piti nukkua krapulaa pois, katotaa huomena jos jaksais.
- Anonyymi
Missä te asutte? Kolme kertaa tänään on auratraktori mennyt ohi auraten samaa pyörätietä. Lunta on todellakin tullut, pari tuntia ja taas on tie tukossa.
- Anonyymi
Lunta tuli melkein enemmän mitä maanantaina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698