Toivottavasti kukaan Sievin taajama-alueella asuva ei saa lumisadepäivinä sairauskohtauksia, että tarvitsisi pikaista apua. Auraus on ollut viime ja tänä talvena hyvin ala-arvoista. Eikä voida perustella, että "lunta vaan tulee paljon" "ei ehdi joka paikkaan samaan aikaan". Mikäli urakan haalii, se pitää hoitaa! Kumma jos muilla paikkakunnilla on aamu 8-9 tiet aurattu jos jo illalla on alkanut sataa. Tällä urakoitsijalla uupuu herätyskello tai sääennusteen lukutaito? Näillä sademäärillä ei voi odottaa, että sade loppuu! Tarvittaessa pitää jaksaa aurata yhden sateen aikana kaksikin kertaa, joka taitaa olla täälläpäin utopiaa!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kyllä kaikki kylätiet ovat myös auraamattomia. Kun Oulaskankaan yöpäivystys loppuu ja ambulanssitkaan eivät riitä kuljettamaan potilaita Ouluun ja omalla autollakaan ei pääse, niin aivohalvaus ja aivoinfarktipotilaat kuolevat kotiin
- Anonyymi
Sori piti nukkua krapulaa pois, katotaa huomena jos jaksais.
- Anonyymi
Missä te asutte? Kolme kertaa tänään on auratraktori mennyt ohi auraten samaa pyörätietä. Lunta on todellakin tullut, pari tuntia ja taas on tie tukossa.
- Anonyymi
Lunta tuli melkein enemmän mitä maanantaina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821182
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455