mattila X 4

= tuputtamista..

vai mitäpä ootte mieltä, juhannusaaton tansseihin lippu maksoi 20 ekeä ja Anne Mattilan "piti" olla yksi laulusolisteista, vaan hänpä fiksuna tyttönä toi näytille luultavasti viimeisen A. Mattilan ja meitä oli monta tanssivassa yleisössä jotka olimme tulleet ja maksaneet ihan kohtalaisen kovan lippuhinnan, vastineeksi... 11v. muksu kirkuu miksi jätit ja petit. Jossain mättää ja pahasti. ps. yleisön pyynnöstä extra kappale(viimeinen) tähänkin Anne sanoi että annetaan (oliko hän nyt Anita)"pikkusiskon laulaa tulee esiintymis kokemusta" voi eiiii ikinä Mattilaa, täytyy myöntää pettymyksen tunne.

25

3090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tuputus...

Hyvä. Kerrankin sanotaan suoraan ettei solisti voi tehdä mitä haluaa, pitää tehdä mitä yleisö haluaa, kun kalliin lipun hinnankin maksaa. Mattilat luulevat liikoja itsestään kun suosio kasvanut. Järki päähän tytöille!!!

• pakkopullaa

Enpä olisi uskonut Annesta..lienee ollut tosi pettymys...Mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki artistit toisivat suvun mukaan laulamaan, että pääsisi itse helpommalla..taitaisi tulla stoppi monen uralle! Mitä niitä töitä sitten haalii, jos ei niitä pysty hoitaman!!! Vai onko niin, että niitä töitä ei riitä KAIKILLE Mattilan sisaruksille, pitää siis monen esiintyä yhden keikalla ja kaikkien on PAKKO päästä esiintymään..

• Jopas on

Nuorin A. Mattiloiden siskoista on Anitta.

• paula

pitää oikein kirjoittaa annen sivulle ja kiitellä ihanasta illasta latosaaressa.oli hienoa että anittakin lauloi meille .saimme rahallemme tuplavastinetta.olin myös anittan juttusilla joka kertoi että hänen ei pitänyt laulaa mutta oli niin moni käynyt pyytämässä.annehan on sellanen tyttö laulamaan,niinkuin muutkin tytöt,että ei voi kuin ihailla.

• rita

Eipä se tietenkään mukavaa ole,mutta ei kai se sisko montaa laulua esittänyt.Ja Annella on kyllä kotisivut jossa voi antaa palautetta.Menee ainakin oikeaan osoitteeseen toisin kuin täällä.

• Mä en kyllä käsitä tuota Anne Mattilan ja hänen siskojensa suosiota.Mun mielestä heissä ei ole yhtään mitään. Kyllä laulajassa pitäisi olla edes ripaus karismaakin. Mattilan siskoksissa sitä on yhteensäkin yhtä paljon ,kuin kelohongassa.
      Lauluääni heillä on kohtalainen, muttei mitenkään sävähdyttävä.Biisit taas ovat mitäänsanomatonta lallatusta.Kaikki kuulostaa samanlaisilta.
      Varmasti ovat miellyttäviä persoonia, mutta ei se yksin riitä.

• Eri mieltä

siinä oli taas olevinaan ammattitaitoinen "kriitikko"

• HUH HUH
        Eri mieltä kirjoitti:

siinä oli taas olevinaan ammattitaitoinen "kriitikko"

No niinhän se on tietävinään joka asiasta!

• rita

Miten ihmeessä sulle ei mee jakeluun käsite makuasia.Jaksat jauhaa aina vaan että maanpäällä on yksi ylite muiden ja muut on rupusakkia,ajattelisit vähän.Minä pidän Annesta ja erittäin moni muukin.Jos et sinä pidä,ei tartteis ainakaan haukkua.

• häpeämätön
        rita kirjoitti:

Miten ihmeessä sulle ei mee jakeluun käsite makuasia.Jaksat jauhaa aina vaan että maanpäällä on yksi ylite muiden ja muut on rupusakkia,ajattelisit vähän.Minä pidän Annesta ja erittäin moni muukin.Jos et sinä pidä,ei tartteis ainakaan haukkua.

Ihan samaa mieltä olen kanssasi Justiinax enkä ollenkaan häpeä mielipidettäni. Sehän on ihan mun omani. Ja ihan vapaasti saa muutkin pitää omansa. Jos joku saa ilonsa Mattiloiden musiikista, niin siitä vaan..minä en...

• Saapas
        rita kirjoitti:

Kyllä Mattilat mahtuu nelistäänkin tanssilavoille ja vaikka koko muu sukukin, jos on laulutaitoisia (sama pätee muihinkin artisteihin ja sukuihinsa). Itse pidän kaikista Mattislan sisrusten esityksistä ja he ovat mukavia persooninakin. Hyvä Anne, Anneli, Anniina ja Anitta!

• rita kirjoitti:

Kai makuasioihin liittyvään keskusteluun kuuluu sekin ,että saa sanoa mielipiteensä myös jos ei tykkää jostain?
        Miks mun pitäis tässä nyt alkaa hehkuttamaan jotain kolkko äänistä ja tylsää Anne Mattilaa, jos en kerran tykkää siitä ? Kyllä laulajan(ja hänen faniensa) on arvosteluihin totuttava ja myös siihen ,ettei kaikki voi hänestä tykätä.

• Saapas
        rita kirjoitti:

On hölmöä haukkua sellaista artistia, josta ei itse pidä. Jollekin toiselle taas kolahtaa makuun heti. Ei makuasioista voi kiistellä. Voihan sitä lyhykäisesti mainita, ettei pidä jostakin artistista alkamatta moittimaan ja haukkumaan tätä!

• viitsi
        Justiinax kirjoitti:

Kai makuasioihin liittyvään keskusteluun kuuluu sekin ,että saa sanoa mielipiteensä myös jos ei tykkää jostain?
        Miks mun pitäis tässä nyt alkaa hehkuttamaan jotain kolkko äänistä ja tylsää Anne Mattilaa, jos en kerran tykkää siitä ? Kyllä laulajan(ja hänen faniensa) on arvosteluihin totuttava ja myös siihen ,ettei kaikki voi hänestä tykätä.

No tuo kyllä kuulostaa tekopyhältä sun kirjoittamanas.Itsehän tuota oot aina karvat pystyssä jos joku asialliseenkin tyyliin kertoo mielipiteensä T.Kansasta.

• Saapas kirjoitti:

On hölmöä haukkua sellaista artistia, josta ei itse pidä. Jollekin toiselle taas kolahtaa makuun heti. Ei makuasioista voi kiistellä. Voihan sitä lyhykäisesti mainita, ettei pidä jostakin artistista alkamatta moittimaan ja haukkumaan tätä!

Niin vois ,mutta kun täälä osa poraa ,että pitää perustella, että miksi ei tykkää jostain.

• viitsi kirjoitti:

No tuo kyllä kuulostaa tekopyhältä sun kirjoittamanas.Itsehän tuota oot aina karvat pystyssä jos joku asialliseenkin tyyliin kertoo mielipiteensä T.Kansasta.

Asiallisen kritiikin mä hyväksyn kyllä. Esim. jotkut muusikot ovat kritisoineet Tapsaa siitä ,että se ei ole aina niitä kaikkein helpoinpia säestettäviä artisteja. Mä tiedän ,että se on ihan totta.

• sukupuu

Eikö ne Korisevankin sisarukset joskus essintynnet, kaikki? Vaan suosio ei taida, kaikilla heillä ainakaan,olla päätä huimaava...lievätkö koskaan laulaneetkaan yhdessä lavalla..

• jaahas jaahas

Piia Koriseva on nykyisin Iskelmäradiossa viikonloppuisin juontajana, Eija Korisevalta pitäisi tulla syksyllä 3:lmas pitkäsoitto.

• kas näin
        jaahas jaahas kirjoitti:

Piia Koriseva on nykyisin Iskelmäradiossa viikonloppuisin juontajana, Eija Korisevalta pitäisi tulla syksyllä 3:lmas pitkäsoitto.

Ja Babitzininkien perhe: Muska, Ykä, Anna ja Kirkakin esiintyivät monta vuotta sitten yhdessä.

• ......
        kas näin kirjoitti:

Ja Babitzininkien perhe: Muska, Ykä, Anna ja Kirkakin esiintyivät monta vuotta sitten yhdessä.

Eikös sitten pitäisi ilmoituksessa lukea että Anne ja Anitta Mattila esiintyvät yhdessä, niin ei tulisi yleisölle pettymyksiä.

• Olikoli
        ...... kirjoitti:

Eikös sitten pitäisi ilmoituksessa lukea että Anne ja Anitta Mattila esiintyvät yhdessä, niin ei tulisi yleisölle pettymyksiä.

On Annella ollut mukana keikoilla sisariaan niin kauan kun on keikkaa tehnyt. Ainakin muutaman kerran olen havainnut, että yleisön joukosta on toivottu siskoja mikin taakse. Eikä siitä mitään kritiikkiä ole syntynyt. Päinvastoin he ovat saaneet hyvät suosionosoitukset. Tosin suurin osa näkemistäni on ollut duettoja mutta ovat soolojakin esittäneet. Ja onhan se ollut odotettavissa että kyllä Anittakin mikin taakse tanssipaikalla tulee. Onhan hän ollut keikoilla mukana jo useampiakin kertoja.

• anu
        ...... kirjoitti:

Kyllä nyt on kamala asia jos tämä sisko lauleli biisin tai pari,tuskin maailma siihen kaatuu.Kertoisiko joku montakos niitä kappaleita oli?Ja todellakin,jos palautetta haluaa antaa niin se menee oikeaan osoitteeseen kun lähetätte suoraan Annelle,täältä se tuskin niitä lukee.

• Jonna
        anu kirjoitti:

Kyllä nyt on kamala asia jos tämä sisko lauleli biisin tai pari,tuskin maailma siihen kaatuu.Kertoisiko joku montakos niitä kappaleita oli?Ja todellakin,jos palautetta haluaa antaa niin se menee oikeaan osoitteeseen kun lähetätte suoraan Annelle,täältä se tuskin niitä lukee.

no niinpä oon ihan samaa mieltä sun kanssa anu.. Kyllä ihmiset jaksaa ruikuttaa jossain tämmösessä paikassa jostain tommosesta tai jostain jonkun toisen muka huonosta musiikkimausta, josta ei pitäisi kellään olla nokan koputtamista. Joku tykkää Mattiloista, joku ei. Itse olen hyvinkin tottunut erilaisiin mielipiteisiin tässä asiassa, koska olen 21-vuotias tyttö, joka pitää Mattiloista, eikä yksikään ystävistäni tai tuttavistani pidä yhtään edes koko iskelmä musiikista.. Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia!

• kukkikoon
        Jonna kirjoitti:

no niinpä oon ihan samaa mieltä sun kanssa anu.. Kyllä ihmiset jaksaa ruikuttaa jossain tämmösessä paikassa jostain tommosesta tai jostain jonkun toisen muka huonosta musiikkimausta, josta ei pitäisi kellään olla nokan koputtamista. Joku tykkää Mattiloista, joku ei. Itse olen hyvinkin tottunut erilaisiin mielipiteisiin tässä asiassa, koska olen 21-vuotias tyttö, joka pitää Mattiloista, eikä yksikään ystävistäni tai tuttavistani pidä yhtään edes koko iskelmä musiikista.. Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia!

mutta ei kylläkään minun maksamilla tanssilipuilla. En tullut kuuntelemaan todellakaan lapsen laulantaa ikärajat pitävälle tanssilavalle. Lasten laulannat kuuluvat muualle kuin humalaisten tässätapauksessa miesten eteen, vai mitä mieltä lienee isä-pappa Mattila, ehkä mielipide on setelitukossa, itse en päästäisi lastani tällaiselle lavalle "esiintymään tai paremminkin kyse on esittämisestä" Mielipiteeni on edelleen en hyväksy.

• Raha
        kukkikoon kirjoitti:

mutta ei kylläkään minun maksamilla tanssilipuilla. En tullut kuuntelemaan todellakaan lapsen laulantaa ikärajat pitävälle tanssilavalle. Lasten laulannat kuuluvat muualle kuin humalaisten tässätapauksessa miesten eteen, vai mitä mieltä lienee isä-pappa Mattila, ehkä mielipide on setelitukossa, itse en päästäisi lastani tällaiselle lavalle "esiintymään tai paremminkin kyse on esittämisestä" Mielipiteeni on edelleen en hyväksy.

Olet oikeassa, raha, ahneus, kasvaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3930
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      189
      3195
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2986
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      70
      2570
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      368
      2310
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      172
      1971
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1515
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1408
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1382
    Aihe