Miten saa yhteyttå keskiyö tuntijasi näkijään
keskiyö tuntijasi
9
321
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen kiinnostunut
- Anonyymi
Ehkä keskiyöllä. Voi saaha yhteyksii päivääläki. Jos tsäkä nii jopa aamupäivällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä keskiyöllä. Voi saaha yhteyksii päivääläki. Jos tsäkä nii jopa aamupäivällä.
eksyit sitten tähänkin ketjuun aukomaan päätäsi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiyö itekö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kommentoi kaikkiin näin. En ymmärrä. Onkohan keskiyö tehnyt enää, kun joskus tekikin mutta häipy kun tämä haukkuminen alkoi. Ja näköjään jatkuu. Ois kans kiva saada kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihi! :) :) :) hih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kommentoi kaikkiin näin. En ymmärrä. Onkohan keskiyö tehnyt enää, kun joskus tekikin mutta häipy kun tämä haukkuminen alkoi. Ja näköjään jatkuu. Ois kans kiva saada kiinni.
Juakseeko lujjjaaki. Jos oikein kirittäisi niinp saisikohan kuitennii kii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tainnut lopettaa. Moni näkijä lähti näiltä sivustoilta kun haukkuminen alkoi ja pahemmaksi on vaan muuttunut. Hän oli hyvä niinkuin eräs toinenkin.
- Anonyymi
mistä löytyy tuntijasi sähköpostiosoite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039