Olla niin ärsyttävän hyvännäköinen. Helpompi olisi muutoin unohtaa.
Miten joku voi
29
648
Vastaukset
- Anonyymi
Eks oo ärsyttävää.
- Anonyymi
Sanos muuta. Pirullista.
- Anonyymi
Voit aina miettiä että olisikin ihanhirvee.
- Anonyymi
Lohduttaudu sillä että kun meikit ja muut krumeluurit lähtee niin ihan basic, jäljelle jää vaan problematiivinen luonne ja perse 😂
- Anonyymi
Tuskin deal breaker sekään. Hymähdys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin deal breaker sekään. Hymähdys.
Olet rakastunut, kyllä mä ymmärrän.
- Anonyymi
Juu mäkin näin kaupssa tosi hyvännäköisen sohvan ja en saa mielestä sitä.
- Anonyymi
Vetäydyt yleensä jos sulle näyttää vihreää valoa. Kyllä mä unohdan, usko pois. Sitähän sä haluat. Yritän pitää jatkossa vähemmän yhteyttä. Vientiä on.
- Anonyymi
En vetäydy kun ei tule mitään aloitteitakaan. Hyvä jos on vientiä on. Maailma on täynnä kauniita ja ihania naisia.
- Anonyymi
Arvaa haluanko että unohdat 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vetäydy kun ei tule mitään aloitteitakaan. Hyvä jos on vientiä on. Maailma on täynnä kauniita ja ihania naisia.
Ja maailma on myös täynnä komeita miehiä. Hyvin komeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän vetää puoleensa. Ei vain ulkonäön suhteen vaan muutenkin. Luonne ja ulkonäkö täydellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä merkitystä komeudella/kaubeudella on? 😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo.13.24 kommentti ei sitte ollut multa eikä nuo sen jälkeiset eikä kyllä mikään muu tässä ketjussa kuin tämä viesti 😵💫😵💫😵💫
Keskityn suhun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä merkitystä komeudella/kaubeudella on? 😂😂😂😂😂
Olet oikeassa, ei mitään merkitystä. Jos kaikki naiset olisivat samannäköisiä, samoin miehet, kuinka kätevää olisi ottaa lähin sähköpotkulauta ja lähteä vain huristelemaan.
- Anonyymi
Ennen niin komea voi muuttua tosi rumaksi, kun hän näyttää todellisen luonteensa.
Se mikä ennen oli niin hot🔥hot🔥hot muistuttaa joulukinkkua.
Sitten tapaat kivan ihmisen, joka voisi olla joku supermalli. Mut niin se vaan menee.- Anonyymi
Mun tuntemat miehet ei meikkaa
- Anonyymi
Onpa lapsellisia analyyseja 😏
- Anonyymi
Eikö lapsenmielisyys ole joskus hyvä 😉
- Anonyymi
Kyllä sä taidat itse tietää miksi koet jonkun ärsyttävän hyvännäköisenä. Toisinsanoen et haluaisi kokea näin jostain syystä, jotta pystyisit unohtamaan, ja se miksi haluat unohtaa on vain ja ainoastaan sun tiedossa.
- Anonyymi
Älä nyt. Näistä sun kirjoittelusta tietää jo tämän kylän miliisitkin että kannattiko, ei ehkä 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lapsenmielisyys ole joskus hyvä 😉
Tällä palstalla se korottuu potenssiin 💯
- Anonyymi
No on varmasti vaikeaa olla ihminen, joka voi noin edes ihastua jonkun ulkonäköön. Itselleni ei ole olemassakaan sellaista ulkonäköä, joka aiheuttaisi mitäön tuollaista.
- Anonyymi
Sanoppa muuta, en jaksaisi enää ajatella sinua 🙄
- Anonyymi
Minua arsyttaa et aina pitäis unohtaa. Ihastua unohtamista varten. Mihin suuntaan on tarkoitus kävellä ja takaperinkö. Ei muuta kun rasvaa huuleen ja menoks. No minne. No sinne mukamas hyvännäköisen luo.
- Anonyymi
Saa sitä ihastua. Se on kemiaa. Toiset vain vetää enemmän puoleensa ja sopivat toisilleen paremmin. Vetovoima ❤️
- Anonyymi
Täyttä totta, onhan se aikamoista. Samalla kiehtovaa, samalla sydäntä raastavaa ja pelkää kadottaako hänet. Ikäänkuin huomaa viimeisen unelmaleivoksen lautasella. Juuri kun on kietomassa sormensa sen ympärille, röyhkeä mies tulee sivusta ja nappaa leivoksen.
- Anonyymi
Niinpä. En ole kauniimpaa nähnyt, kun hänet eilen näin. Kaikki se vilkkuu vieläkin mielessä. Törmäisinpä häneen kahdenkesken.
- Anonyymi
Jos voisin joskus olla kahdestaan hänen kanssa, se olisi taivaallista ❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876