Yle bännää kaikki kommentit

Anonyymi-ap

Ihan mahdoton foorumi! Haluaisin silloin tällöin minäkin kommentoida artikkeleita. Kirjoitan täysin asiallista tekstiä, en käytä rumaa kieltä, en dissaa. Silti tämä Julkinen Palvelu lähettää tämän tästä kirjoitukseni bumerangina sähköpostiini, todeten etteivät julkaise asiatonta tai muussa yhteydessä jo julkaistua tekstiä. No, kehitelkää botti joka edes tietää kumpaa se teksti on: asiatonta vai muualla julkaistua? Itse en tiedä.

Olen pitänyt Ylen sovelluksesta kun siellä on muutakin kuin keltaista klikkiotsikkoa, mutta tänään kyllästyin lopullisesti ja bännäsin itse itseni pois koko pirun palvelusta. Luen asiauutiset ulkomaan medioista. Kiitos ja näkemiin.

11

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos vähänkään kritisoit vihervasemmistoa yle ei julkaise kommenttejasi. Ala haukkumaan oikeistoa tai persuja, niin saat mielinmäärin palstatilaa siellä.

• Anonyymi

Just näin. Onko se oikein jos moderointi = väärä mielipide? Veroeuroilla puuhastelevat kumminkin

• Anonyymi

Tuttua. Itsekin olen ollut samassa tilanteessa. Ääri loukkaavaa Yleltä!

• Anonyymi

Terve! Vapaan kommentoinnin loppumisesta voitte syyttää Perussuomalaisia rasisteja. He masinoivat keskustelupalstat tukkoon. Nyt sama näkyy Kauppalehden ja iltapäivälehtien sivuilla. Profiilit jotka häpäisee Suomen lipun meuhkaa siellä. Yle teki oikean ratkaisun.

• Anonyymi

YLE;n "moderointi" on sellaista ajatuspoliisi tasoa. Vain oikeaoppiset kommentit hyväksytään.

• Anonyymi

Katsotaan niin tuohon kammottavaan Magdeburgin joulumarkkinoiden terrori-iskuun YLE ei edes avaa kommenttikenttää. Ainakin 11 uhria vaatineen iskun tekijänä kun on.... no arvaattekin "monikulttuurisuus on rikkaus. ei mulla muuta".

• Anonyymi

Tässä hyvä esimerkki ketkä ja mitä uutisia halutaan kommentoida. Vitun oksettavat persurasistit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki ketkä ja mitä uutisia halutaan kommentoida. Vitun oksettavat persurasistit!

Niin sinua ei muslimiterrroristin tekemä isku Joulumarkkinoille siis häiritse yhtään? Ainostaan se että siitä uutisoidaan ja keskutellaan avoimesti? Kertoo paljon sinun arvoistasi. Kerrrohan muuten myös miksi te äärivasemmistolaiset vihaatte sananvapautta ja avointa keskustelua niin paljon?

• Anonyymi

Ylen Facebook sivut oli ainakin pelkästään näiden nutipää siniristilippu leijonariipus vajaaälyisten öyhötystä. Osa varmaan persuja, osa oodineita ja osa vaan muuten natseja. Osalla ei edes profiilikuvaa näkynyt. Ei siellä normaalijärkisten keskustelua pystynyt käymään. Ihan hyvä, että Yle on blokannut nämä isänmaan häpäisijät sieltä pois.

• Anonyymi

Saako veronmaksajien rahoilla pyöritetty laitos blokata niitä veronmaksajia pois jotka sen toiminnan kustantavat? Eikö se ole moraalisesti ja eettisesti väärää toimintaa YLE:n taholta?

• Anonyymi

Kun henkilöillä alkaa viiraamaan niin pahasti päästä, että näkee natseja kaikkialla ja kaikki erimieltä olevatkin tuomitaan natseiksi löytyy konkreettinen malliesimerkki itänaapuristamme mitä siitä seuraa. Ja täällä vallanhimoinen vihervasemmisto haluaa seurata idolinsa Putinin jalanjälkiä "väärämielisten" tuhoamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5104
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4258
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2431
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1898
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1511
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1227
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe