Liika sokeri on mielenterveyden vihollinen. Useiden lääketieteellisten tutkimusten mukaan sokerin saantia rajoittavan ketogeenisen ruokavalion noudattaminen helpottaa sekä psykoosi-, masennus- että ahdistusoireita. Osa potilaista on pystynyt jopa jättämään lääkityksen pois.
https://www.youtube.com/watch?v=Hl8XjRELySY
Ketoosidietti auttaa
6
442
Vastaukset
- Anonyymi
Sopivasti näin joulun alla kirjoitit sokerin syönnistä. Minulla menee ainakin herkkuja enemmän kuin laki sallii. Aloitan sitten joulun jälkeen dieetin.
- Anonyymi00003
Pitkän ajan skitso Lauren on parantunut keton avulla.
https://www.youtube.com/@LivingWellAfterSchizophrenia- Anonyymi00004
Yksi joo mut en vielä yleistäsi tuloksia
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yksi joo mut en vielä yleistäsi tuloksia
Lauren on skitsoaffectiivi. Mulla Paranoidinen empä usko et auttaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lauren on skitsoaffectiivi. Mulla Paranoidinen empä usko et auttaa.
toisaalta jokainen kokeilee jos haluaa. Kiva jos auttaa niitä jotka kokeilee
- Anonyymi00007
Sokeri/hiilihydraatit ovat terveyden tuohoaja, varsinkin yhdessä rasvan kanssa. Amerikan aivopesuteollisuus huiputti suomalaisiakin kymmenien vuosien ajan syömään heti aamuisin muroja. Tuloksena on ylipainoinen ja sairas kansa, erityisesti suuri osa nuorisoa. Mikä on erityisesti tämän ylipainoisen nuorison tulevaisuus, kun vuosia tulee lisää. Nyt tuputetaan kuituja, kuituja. Suomalainen perus-/kotiruoka kunniaan, hiilihydraatteja vain kohtuullisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94907Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv654613- 453836
- 193482
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343368Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453242No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413153- 522839
- 422565
- 452309