Eläkkeellä olevana yrittänä täytyy sanoa, että sosialistit vituttaa. Töitä täytyy vaan paahtaa, kun sosialistit on eläkkeenikin niin pieneksi saaneet, ettei muuten pärjää. Ja tuo oma poikakin on ihan tollo, vituttaa sekin, ei ole perussuomalaista luonnetta ollenkaan. Ei se pääse mihinkään kunnon töihinkään ja suuta vaan soittaa. Saatanan sosialistit, Marinin syy.
Sosialismi vituttaa
34
209
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoppa muuta
ottaa aivoon tuo sdp.
Tuhlaavat rehellisten ihmisten rahat ja ottavat heidän nimiin vielä hullun lailla velkaa.- Anonyymi
Orpo oppositiosta vaati vielä enemmän rahaa yrityksille korona ja energia tuissa .
- Anonyymi
Sitähän se kommunismi on. Mitähän tuon pojan kanssa tekisi, kun ei siitä näytä miestä tulevan? Kalliit koulut käynyt ja ei muuta kuin droneja lennättelee ja haistattelee vittua minkä jonkun pallon potkimiselta ehtii. Kyllä ei ennen noin haistateltu ja itsekin perussuomalaisena tiedän kyllä mitä se on kun kaikkensa tekee ja itseään kehuu mutta eipä riitä, sosialistit vie leivän päältä voinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän se kommunismi on. Mitähän tuon pojan kanssa tekisi, kun ei siitä näytä miestä tulevan? Kalliit koulut käynyt ja ei muuta kuin droneja lennättelee ja haistattelee vittua minkä jonkun pallon potkimiselta ehtii. Kyllä ei ennen noin haistateltu ja itsekin perussuomalaisena tiedän kyllä mitä se on kun kaikkensa tekee ja itseään kehuu mutta eipä riitä, sosialistit vie leivän päältä voinkin.
Olisit mennyt rehellisiin töihin etkä yrittäjäksi.
- Anonyymi
Persut ja Kokkelit ovat kateellisia köyhien rahoista
- Anonyymi
Onneksi meille eläkeläislle on turvaa tiedossa, kun katsoi Hesarin vaaligalluppia. Äärioikeisto haluaisi eläkeläiset kerjuulle.
- Anonyymi
Mihinkäs paloivat eläkemaksusi, kun eläkeiässä vielä "joudut" raatamaan töissä? "Unohtuiko" maksaa ja vedit ne kurkusta alas viikonloppujen vitutuksiin, jotka olivat tietysti sosialistien aiheuttamia nekin?
- Anonyymi
Eläkkeesi määräytyy sen mukaan mitä olet niitä eläkemaksuja itse maksanut. Joko olet helvetin tyhmä koska olet maksanut niitä liian vähän tai sitten eivät tulosi ole olleet kovinkaan kummoiset. Eli täyttä persuainesta. Eikä se ole marriinin syy.
- Anonyymi
Kyllä töitä tekevälle löytyy. Olen nähnyt jopa tapauksia, joissa vähemmänkin töitä tekevälle on jotain puuhastelua löytynyt isukin firmasta. Jos haistattelee, niin haistattele takaisin, ei siitä kannata tehdä isompaa ongelmaa.
Tässä eräs esimerkkitapaus, jossa jälkikavusta ei ollut oikeisiin töihin, mutta ratkaisu löytyi. Nepotismia sanoisi joku ja niinhän se onkin, mutta so what?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a2e7c7bc-9c4b-473a-b993-bdf84d8d8eae - Anonyymi
Millainen se poikasi äiti/isä on/oli? Oma sukupuolesihan ei käy ilmi purkauksestasi.
- Anonyymi
Akka oli ihan perseestä, ero tuli, kolmas jo minulle. Poika tuli äitiinsä, pilalle hemmoteltu kakara ja nyt Marinia kehuu ja minulle haistattelee ja minä en mitään saa sanoa ja jos sanon jo sanoo että älä huuda. Äitinsä oli samanlainen, aina sanoi älä huuda. Ei ihme että tuli ero siitäkin.
- Anonyymi
Ap:n olisi kannattanut oikeasti tehdä töitä ja sijoittaa ja jäädä pois työelämästä omiin touhuihin jo 50 -vuotiaana. Näin meillä kokoomuksessa.
- Anonyymi
Marinin aikana ei eläkkeet nousseet mutta nyt kyllä kun on eri hallitus ja itsekin olen rikastunut sillä tavoin ja matkailuauto on Fiat ja eläke on tonnin. Olen pienyrittäjä myös.
- Anonyymi
Niin? Niinpä tietenkin. Mitenpä muutenkaan. Edullisia kilometrejä vaan toivotan, kun persut alensi polttoaineen hinnankin euroon litralta tai jotain sinnepäin.
- Anonyymi
Onko Fiatisi edes tämän vuosituhannen mallia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Fiatisi edes tämän vuosituhannen mallia?
Mitä? Se on diisseli. Iso diisseli.
- Anonyymi
Persut eivät alenna mitään hintoja, ei ikinä.
Ne on oikistolaisia
Köyhät kyykkyyn ja sitä rataa - Anonyymi
Mikä on palkkataso Elokapinan harhaanjohdetuilla ?
Punkkupullo per viikko vai ? - Anonyymi
Ainahan se persuyrittelijää vähän vituttaa. Eihän se ole normipäivä eikä mikään, jos ei persuyrittelijää vähän vituta. Nyt kun se purrakin osoittautui pettymykseksi ja oma poika on tuota lajia, niin kyrsiihän se aivan varmasti. Vaikka eipä tuo minulle kuulu, jos pitää vielä eläkkeelläkin lonttasta töissä vitutuksiin saakka.
- Anonyymi
perusyrittäjät ovat näitä katiskantekijöitä, kiljupöntön veistäjiä ja kuusikauppiaita. Ei ne oikeita yrittäjiä ole juuri kukaan. Näennäisyrittäjyys persuissa on yleistä.... mm. kuusikauppiaat laskuttavat pelkkiä kuluja, yhtään kuusta eivät saa myytyä (ainakaan kuitilla), joten miinusnettoa helposti tuhansia euroja/ joulukuu. Nähty on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perusyrittäjät ovat näitä katiskantekijöitä, kiljupöntön veistäjiä ja kuusikauppiaita. Ei ne oikeita yrittäjiä ole juuri kukaan. Näennäisyrittäjyys persuissa on yleistä.... mm. kuusikauppiaat laskuttavat pelkkiä kuluja, yhtään kuusta eivät saa myytyä (ainakaan kuitilla), joten miinusnettoa helposti tuhansia euroja/ joulukuu. Nähty on.
ei se pientoiminta useinkaan kannata, niin pizza poikien tavoin harmaa talous tuo tulot ja muu on teatteria vain..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hah se vaan kun ei ole noin. Yrittäjät maan Suomen pystyssä pitää ja ja maksaa palkat eikä ole koskaan varmasti aina on ollut kuitit kohdallaan. kyllä se on siellä vasemmalla reunalla se joka kieroilee ja plkansa pimeänä vaatii ja ei tee mitää edes sen eteen. Joka kuitti on nähtävissä vaikka eduskunnan puhelinmiehen tarakastettvaksi, jos vaaditaan. Kyllä jämpti on näin ja perussuomalaisen sana on kuin kuin Lapin miehen sana, se pitää kuin kuin kunnon hiihtomiehn suksi. JA palkansaaja se on joka aina on maanantaina sairauslomalla kun on kännissä ja se saa luvan loppua minä tiedän.
- Anonyymi
nyt eu sosialismin aikana kyttäävät tilisiirtoja ja nostoja,, - miten tähän on tultu että on epäilty kun nostaa tai talletta tai siirtää rahaa...
On mennyt jo täysin tärviölle tämä maa.- Anonyymi
Ei siinä epäillä mitään, vaan pyritään estämään/tutkimaan rikoksia. Ei rehellisen ihmisen tarvitse olla huolissaan.
- Anonyymi
Persut meni tärviölle, kun poistivat puolueohjelmassaankin oikein virallisesti EU-vastaisuuden. Silläkin sektorilla persut petti. Ei kannata persuja äänestää. Ainut persumeppikin on mustan miehen kanssa naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä epäillä mitään, vaan pyritään estämään/tutkimaan rikoksia. Ei rehellisen ihmisen tarvitse olla huolissaan.
se kyttäys on pienissäkin summissa. ja luulen että se on jokin suomi-yli reaktio. kun samaan aikaan isot toimijat saa touhuta rauhassa.. aika käytetään pikkusten kyttäämiseen.
- Anonyymi
Ei pienyrittäjä tarvitse kuitteja eikä oikeita tuloja. Vaihtokauppa paras kauppa. A vaiha sie kaks kertaa varastettu hyvä viimevuotinen kuusi vaikka sohvakalustoon.
Kestävää kehitystä. - Anonyymi
Ärsyttää tämä hallitus.Lapsiköyhyys on tullut takaisin ja suomalaisilta lapsilta puuttuu ruokaa,vaatteita ja jopa saippuaa ja hammastahnaa.Laitaoikeisto porskuttaa ja eliitti lihoo.Suomalaisten lapsilla ei kaikilla mene hyvin kuten rikkaiden syöttöporsailla.
- Anonyymi
Et saa pienyrittäjää töihin jollet maksa rahalla käteen. Tilatessa sanovat jo minkä verran pitää varata rahaa.
- Anonyymi
Muuta Amerikan Yhdysvaltoihin. Se on sinun ihannemaasi selvästi.
- Anonyymi
Oikea yrittäjä ei eläkkeiden perään itke. Hän nettoaa jo työaikanaan niin paljon, että elää herroiksi vaikka jossain lämpimässä palmun alla loppuikänsä. Ylimääräiset miljoonat ovat turvassa paratiisisaarilla.
- Anonyymi
Olen käynyt siellä niissä merkeissä, ei sopinut minulle.
Mikä se on se sosialismi, mihin viittaat? Kerro lisää!
Nyt kun et ole kertonut mitä se on, niin kaikki voivat olla keveillä perusteilla sosialisteja. Esimerkiksi perussuomalaiset ovat onnistuneesti sosialisoineet verovaroja omille tutuille.
Vai onko tämä sitä oikeanlaista sosialismia?- Anonyymi
Ei, se on kansallissosialismia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642