....... ihmisiä
jotkut voikaan olla!
Yrittävät esittää ja väittävät ihan pokkana että ovat
hyviä, rehellisiä, virheettömiä
eivätkä ole koskaan tehneet vääryyksiä tai pahaa kellekään.
Ei edes vahingossa koskaan.
Ja sitten,
hupsista vaan,
piilosta alkaakin
ihan muunlainen toiminta.
Haukutaan,
mustamaalataan,
valehdellaan,
kiu*ataan,
va*notaan,
ved*tetään,
leikitään toisilla,
vähätellään,
rikotaan,
petetään,
uhk*illaan,
pe*otellaan,
kir*stetään
Sekä
tuhotaan
ihmisiä ja elämiä.....
Jopa ihan ilman syytä.
Niin rehellisiä ja hyviä voi että,
silti toimivat noin
minkä kerkeevät vaan...
Jösses miten tekopyhiä.......
56
581
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin oon joskus kuullut että joku sanoo olevansa kiltti tai vastaavaa vaikka on oikeasti vihaa sisällään omaava persoona. Jos jotakin asiaa täytyy korostaa niin silloin käsillä voi olla ongelmallinen tapaus. Se on jonkinlaista itsensä ylentämistä tai itsensä huijaamista. Olen minäkin virheitä elämässäni tehnyt mutta paha en ainakaan pyri olemaan. Vanhemmiten ihmiset yleensä viisastuvat ja rauhoittuvat.
Nytkö sä kettuilet mulle jotain?
Kiitti vaan.
Terkuin ongelmatapaus vissiinkin....
- Anonyymi
Oih kuulostaa vakavalta.
-Pitkä mies - Anonyymi
Tämä on tuttua huttua 👍
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Järvellä taisit kans peukutella muutama aika sitten....
Ihan rannalla olin...
Kaikkihan meistä virheitä tekee, ei virheetöntä ole olemassakaan. Mutta tuommoisista, mitä mainitsit, kannattas kyllä pysyä mahdollisimman kaukana 🤔
🐼🧸originalpieninainen kirjoitti:
Pysyn kaikista kaukana.
Ei nyt sentään erakoksi kannata ruveta🤔 Toki joillekin se sopii tietty sekin 🐼
🧸
Mä en ole sulle ollu paha. Toivottavasti et ajattele niin.
- AnonyymiUUSI
Montako kertaa olet aloittajaäijä curettanut nämä kaksi hahmoasi ristiin näitä intellektuelleja varten?
- AnonyymiUUSI
Hieno nähdä että nämä rekatut tukevat toinen toistaan täällä aina. Onko se täällä sivustolla niin että rekatut pitää yhtä ja tuntee toisensa ja anot on sitte ihan oma porukkansa täällä joilla ei tukijoita ole vaan kaikki kimpussa. Täällä on hyvin huono henki ja hirveä koston ja katkeruuden kierre ihmisillä. Mitä jos kaikki hautaisivat sotakirveensä ja voisi olla ainakin asiallinen olipa kuka hyvänsä. Kaikkien kanssa ei tarvi kavereita olla mutta asiallinen voi olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hieno nähdä että nämä rekatut tukevat toinen toistaan täällä aina. Onko se täällä sivustolla niin että rekatut pitää yhtä ja tuntee toisensa ja anot on sitte ihan oma porukkansa täällä joilla ei tukijoita ole vaan kaikki kimpussa. Täällä on hyvin huono henki ja hirveä koston ja katkeruuden kierre ihmisillä. Mitä jos kaikki hautaisivat sotakirveensä ja voisi olla ainakin asiallinen olipa kuka hyvänsä. Kaikkien kanssa ei tarvi kavereita olla mutta asiallinen voi olla.
Osaa ne rekatutkin ilkeillä ei ehkä toisilleen mutta muille juurikin anoille. On todistettu aika monesti. Tuntuu että kirjoittipa tänne mitä hyvänsä siitä saa aina köniinsä ja voihan se olla että nuo rekatut tuntee palstan ulkopuolella toisensa ja ovat täällä siksi toisilleen mukavampia kuin muille joita eivät voi tietenkään tuntea kuin jonkun kirjoituksen perusteella. Mutta henki on hyvin huono yhtä kaikki ja riitaa ja taistelua koko ajan päivästä toiseen. Hyvää mieltä täältä ei kyllä saa ikinä. Vaikka olisi itse yrittänyt olla mukavakin sekin ärsyttää selvästi. Mikään ei ole hyvä.
https://youtu.be/goU0_LHGu5o?si=YpI53-WLgeEHiYRf
Josko tollasta kuuntelis tässä tän yön.... 🎼
Aika huikeeta musaa kyllä oikeesti...
Sydänsuruihin ja mielen parannukseen täydellistä ❤
Samalla vois vaikka kirjoitella...... 📝
Jos en innostu pakkaamaan....- Anonyymi
Puhuuko gubbe nyt itsestään! Lopeta se ritsailu,se on rikollista touhua! Voihan sitä kaupassa käydä,ilman pahantekovälineitä!
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä on nykyään tekopyhiä. Siksi viihdyn enemmän yksin. c.
- Anonyymi
Noh, jösses...
Haluja... kovana alhaalla...- AnonyymiUUSI
Käyt kuumana tähän palstaäijän hahmoo vai mitenkä? Up joors tms
- AnonyymiUUSI
Tämähän on vanha aloitus. Tai no viime joululta. Mutta onhan siitä kohta vuosi.
- AnonyymiUUSI
No hienoa palstaäijä että löysit tämänkin elämänkouluvedätyksesi arkistojesi kätköistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hienoa palstaäijä että löysit tämänkin elämänkouluvedätyksesi arkistojesi kätköistä
Sinä se olet jo vuosi sitten ollut tässäkin aloituksessa haukkumassa ihmisiä ja kääntämässä naisia miehiksi.
P.S. Aloitus on naisen tekemä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olet jo vuosi sitten ollut tässäkin aloituksessa haukkumassa ihmisiä ja kääntämässä naisia miehiksi.
P.S. Aloitus on naisen tekemä!No mutta jos sulla aloittajaäijä oikein digiallekirjoitus ja kaikki löytyy. -T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos sulla aloittajaäijä oikein digiallekirjoitus ja kaikki löytyy. -T
Kylläpä olet vastenmielinen tyyppi. En ole aloittajaäijä, enkä ylipäätään mikään äijä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä olet vastenmielinen tyyppi. En ole aloittajaäijä, enkä ylipäätään mikään äijä.
Paitsi että olet juurikin se sama sossuyksiössään tumputtava skitsoidi. Sulla ei taida kauheen kaksisesti mennä, pahenee vaan. Lupaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos sulla aloittajaäijä oikein digiallekirjoitus ja kaikki löytyy. -T
Sinähän tämän aloituksen takana olet T nainen.
- AnonyymiUUSI
Luuletko sä taukki omistavas tän paikan, vai mikä riepoo?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuuysbyyn setä siis joka haluaisi olla T nainen ....heh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo T nainen kyllä ole aloittaja.
Ihme porukkaa kun on menneet uskomaan tuonkin origin jutuiksi kuten muutkin missä sitä on esitetty mustamaalauksen avulla.
- AnonyymiUUSI
Teidän kirjoitukset on kuin pienen kylän riidat.
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltapäivää sinulle nimimerkki "originalpieninainen" .
Ketju tuli listasta eteeni luin kommentit läpi nopeasti, joten en esitä asiantuntijaa itsekunkin tilannetta koskien, jotka eivät edes kuulu minulle.
Pyri välittämään ihmisistä niin kauan kun he vielä ovat lähelläsi.
Se ei aina onnistu, tiedän kokemuksesta, mutta saatat välttää monet itkut myöhemmin ja miksi sanon, uskon että olet vahvasti tunteva ihminen ?
Hyvää aurinkoista iltapäivää- AnonyymiUUSI
En ole kyseinen henkilö, vaikka näin on väitetty. Vastaan vain ulkopuolelta. Olen välittänyt aina ihmisistä . Olen ystävällinen, mutta ne ,jotka häärii siinä sivussa valehtelevat muille ihmiselle vallan päinvastaista ja häiritsevät töitä. Kerroppa tämä heille.
Kukaan ei ota todellisesta minästä itse selvää, vaan kuuntelevat ja uskovat, mitä milloinkin valehdellaan ja toimivat sen mukaan. Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyseinen henkilö, vaikka näin on väitetty. Vastaan vain ulkopuolelta. Olen välittänyt aina ihmisistä . Olen ystävällinen, mutta ne ,jotka häärii siinä sivussa valehtelevat muille ihmiselle vallan päinvastaista ja häiritsevät töitä. Kerroppa tämä heille.
Kukaan ei ota todellisesta minästä itse selvää, vaan kuuntelevat ja uskovat, mitä milloinkin valehdellaan ja toimivat sen mukaan. SivustaMiksi tulit väliin kun ei ollut sinulle. Sehän oli aloittajalle nimenomaan tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulit väliin kun ei ollut sinulle. Sehän oli aloittajalle nimenomaan tarkoitettu.
Koska häntä on väitetty aloittajaksi niinhän kirjoitti mitenhän sekin on mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulit väliin kun ei ollut sinulle. Sehän oli aloittajalle nimenomaan tarkoitettu.
Siksi, kun on luultu kyseiseksi henkilöksi. Kenelle itse kuvittelet kirjoittavasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, kun on luultu kyseiseksi henkilöksi. Kenelle itse kuvittelet kirjoittavasi?
No mutta oletko sitten hän, et kai hänen puolestaan voi vastailla täällä jos et ole. Ei luultu ole sama kuin on. Eiköhän teillä ole omat ajatukset kuitenkin. Kuka ikinä oletkaan, miten sinua anona voidaan yli päänsä luulla joksikin rekatuksi aika outoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta oletko sitten hän, et kai hänen puolestaan voi vastailla täällä jos et ole. Ei luultu ole sama kuin on. Eiköhän teillä ole omat ajatukset kuitenkin. Kuka ikinä oletkaan, miten sinua anona voidaan yli päänsä luulla joksikin rekatuksi aika outoa.
Aloittaja ei ole ollut paikalla ainakaan kuukauteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole ollut paikalla ainakaan kuukauteen.
Tuo ei ole totta, olen nähnyt hänet täällä ihan vasta. Useampaan kertaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole totta, olen nähnyt hänet täällä ihan vasta. Useampaan kertaan.
Etenkin öisin kirjoittaa, minäkin olen huomannut hänet. Ei ole edes kauaa.
- AnonyymiUUSI
Eikö joku ole täällä useasti ilmoittanut. Olette väärän ihmisen kimpussa. Kukaan teistä ei korviaan klopsauta.
Missäköhänpäin se vika mahtaa olla?
Koskaan ei ole epäystävälliseksi edes moitittu. Päinvastoin. Autan ihmisiä sen kun ehdin. Kato peiliin.- AnonyymiUUSI
Miksi tulette väliin. Kuka hän kato peiliin oli sitten. Ihmiset vastaa muiden puolesta miksi, Antakaa aloittajan vastata kun hänen ketju.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulette väliin. Kuka hän kato peiliin oli sitten. Ihmiset vastaa muiden puolesta miksi, Antakaa aloittajan vastata kun hänen ketju.
Miten joku voi puhua pyri välittämään muista ihmisistä, mistä tietää välittääkö joku vai ei anonyyminä.
Paremminkin osoitusta jotain henkilöä kohtaan kohun saamiseksi.
- AnonyymiUUSI
No taitaa rekatut nyt vähän pissittää ihmisiä ilman nimimerkkiä taas vastailemalla. Se on se mitä hyvä käyttää kun joku homma tai jekutus päällä. Molemmat vastailijat taitaa olla tän ketjun rekattuja jotka puhuu hyvinkin samaa kieltä näköjään ja aika ajatuskaksosia näyttää olevan kuinka muut on aina pahoja ja muissa vika, he vain hyviä. Muiden pitää katsoa peiliin, ei heidän. Sanoma tuli ainakin selväksi. Oikein kahdesta jos ei useammasta eri suusta.
- AnonyymiUUSI
Selvännäkijä näkee.
- AnonyymiUUSI
Tässä ketjussa on kolme rekattua Aloittaja, Buddylove, Mustasusi...Ei varmaan kovin selvänäkijä tarvi kenenkään olla. Buddylove harvemmin täällä kyllä enää käy. Joskus kai kävi enemmän, eikö oo enemmän sinkut puolen miehiä. Tämähän on vuoden vanha ketju. En tiedä miksi haluttu nostaa esiin heti aikaisin aamulla. Kai sille joku syynsä on. Sitä ei tarina kerro.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ketjussa on kolme rekattua Aloittaja, Buddylove, Mustasusi...Ei varmaan kovin selvänäkijä tarvi kenenkään olla. Buddylove harvemmin täällä kyllä enää käy. Joskus kai kävi enemmän, eikö oo enemmän sinkut puolen miehiä. Tämähän on vuoden vanha ketju. En tiedä miksi haluttu nostaa esiin heti aikaisin aamulla. Kai sille joku syynsä on. Sitä ei tarina kerro.
Unhappyjoe oli kolmas rekattu ei se joku buddy mutta minusta myös ovat sinkutosion vakiokalustoa olleet. En tiedä heistä mitään juuri kun en sinkuissa ole ollut. Miehiä kai kumpikin sen verran. Ja tämä ketjuhan oli nostettu aamulla jollain pervoilulla.
- AnonyymiUUSI
Ja vainoharhainen luulee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vainoharhainen luulee.
En edes tiedä mistä on kyse kun en jaksa lukea mutta oli pakko huomauttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En edes tiedä mistä on kyse kun en jaksa lukea mutta oli pakko huomauttaa.
No ehkei kannata huudella mitään ikäviä syytöksiä jotain kohtaan jos et edes tiedä mistä on kyse etkä ole lukenut. Miten voit silloin ketään nimitellä.
- AnonyymiUUSI
No kaikki me anot ollaan tekopyhiä ja pahoja. Itse ainakin yritän muistaa tämän jatkossa etten rekatuille kirjoita enkä häiritse heidän rauhaansa ja elämäänsä. Toinen puhui että töitä on häiritty, sitä en ymmärtänyt ei kai kukaan tänne työaikana kirjoittele.
- AnonyymiUUSI
Ei työaikana, mutta työnkulussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei työaikana, mutta työnkulussa.
Ai poistettiin kysymys mitä on työnkulku? Nyt on hämärää. Työnkulussa=työnkulku...kukahan näitä ylläpidossa poistelee. Ei sitte mitään pahaa mutta näin se menee.
- AnonyymiUUSI
Minun on pakko myöntää että pelkään jonkun verran tuota aloittajanaista koska aika kiukkuinen ja päällekäyvä usein, pahoin sanoin ja samoin tuota sutta arastelen jotenkin jäänyt arvaamaton kuva että voi hermostua hyvinkin äkkiä jos ei ole samaa mieltä kuin hän ja sitten voi tulla pahaa tekstiä. En uskalla kirjoittaa kummallekaan mitään. Eikä kyllä ole mitään yhteisiä juttujakaan ollut. Kunhan kerroin että en tiiä miksi hieman pelkään molempia. UnhappyJoe ja Buddylove niitä en pelkää koska eivät näy täällä juurikaan. Eikä kai mitään hermostumista heiltä oo ollut. Leppoisia kai sitten.
- AnonyymiUUSI
Kuvitelmaa ja unta nää juttus
- AnonyymiUUSI
Sivusta/ Ei niin osaa sanoa sopankeittäjistä, mutta aika tunnistettavasti ihmisistä joskus kirjoitetaan, vaikka ei paikkaansa pitäisikään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18122386Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant779589Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.377567Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846385SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1886076Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot475071HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1154721Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1034445Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942175Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821449