JuuTuupi poisti aiemman avaukseni videolinkkiosoitteen aiheesta.., syitä voimme toki arvailla..?
Kenen jauhoja YouTube popsii...?
Se on kuitenkin (vielä) katsottavissa kun paukutatte Tuubin hakjulaatikkoon sanat:
"Kalvin Moschkau and Connor Duffy: Greetings from the South Pole."
Keskustelu Etelämantereesta on ajankohtainen.
20
338
Vastaukset
Aiheeseen liittyy uusi video:
https://www.youtube.com/watch?v=_2GRcb-mEL0
Jos JuuTuupi tämänkin piilottaa niin se löytyy DITRH:n kanavalta nimellä:
TFE - The First Expedition - SQUASHED?- Anonyymi
DITRH eli Flat Earth Dave, jonka Professor Dave jauhotti ja nöyryytti niin maan perusteellisesti eräässä väittelyssä. Vieläkö tuo tyyppi jatkaa hölynpölynsä levittämistä ?
- Anonyymi
Ja tuo todistaa... mitä ?????
- Anonyymi
Oletko nyt varmasti tehnyt tarpeeksi aloituksia tänne salaliittopalstalle?
Toki olisin voinut tehdä noita myös nimettömänä mutta ajattelen teitä hyvät lukijani.
Eikö olekin mukavampaa kohdistaa vastaväitteet ja joskus jopa vihat yksilöön jos vaihtoehtona on persoonaton Anonyymi..?- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Toki olisin voinut tehdä noita myös nimettömänä mutta ajattelen teitä hyvät lukijani.
Eikö olekin mukavampaa kohdistaa vastaväitteet ja joskus jopa vihat yksilöön jos vaihtoehtona on persoonaton Anonyymi..?Monesti olet jäänyt kiinni kuinka komppaat itseäsi.
Puppugeneraattoreiden tuottama puppu saadaan yksinkertaisetsi pois, kun palstalle tulee pakollinen tunnistautuminen. Siis sen tyyppinen, että nimimerkkiä voi käyttää, mutta operaattorin tiedossa on kirjoittaja.
Tietenkin tunnistautuminen vie kirjoittajia muualle, joka ei liene operaattorille mieleen.
Eipähän tätä palstaa lueskele ja vielä kommentoi kuin hyvin harva henkilö. Itseäni palstan kirjoittajat ja sisältö kiinnostaa ammatillisesti.
Ehkä tästä voi aikanaan "kirjan" kirjoittaa:).- Anonyymi
Markku.Lahtinen kirjoitti:
Puppugeneraattoreiden tuottama puppu saadaan yksinkertaisetsi pois, kun palstalle tulee pakollinen tunnistautuminen. Siis sen tyyppinen, että nimimerkkiä voi käyttää, mutta operaattorin tiedossa on kirjoittaja.
Tietenkin tunnistautuminen vie kirjoittajia muualle, joka ei liene operaattorille mieleen.
Eipähän tätä palstaa lueskele ja vielä kommentoi kuin hyvin harva henkilö. Itseäni palstan kirjoittajat ja sisältö kiinnostaa ammatillisesti.
Ehkä tästä voi aikanaan "kirjan" kirjoittaa:).Millähän aikovat tunnistaa ulkomaiset kirjoittajat kun ei ole mitään Suomalaisia pankkitunnuksia, ja kansalaisuuden poisantaneena tuskin saan mitään muutakaan Suomalaista tunnistetta vaikka haluaisin. (en halua)
(sori jos tää on tuplasti, eka kerta vaitetysti epäonnistui) Anonyymi kirjoitti:
Millähän aikovat tunnistaa ulkomaiset kirjoittajat kun ei ole mitään Suomalaisia pankkitunnuksia, ja kansalaisuuden poisantaneena tuskin saan mitään muutakaan Suomalaista tunnistetta vaikka haluaisin. (en halua)
(sori jos tää on tuplasti, eka kerta vaitetysti epäonnistui)Tämä on tiedossa oleva ongelma yleisellä tasolla, ei siis pelkästään tällä palstalla.
- Anonyymi
Tämä on tiedossa oleva ongelma yleisellä tasolla, ei siis pelkästään tällä palstalla.
Markkusetä voi mennä muualle pupeltamaan jos nopin ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti olet jäänyt kiinni kuinka komppaat itseäsi.
Mitä?
Onko Viki kirjoittanut tänne Anonyyminä?
Ihan kamalaa.
Pitäiköhän ilmoittaa tosta Ylläpidolle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä?
Onko Viki kirjoittanut tänne Anonyyminä?
Ihan kamalaa.
Pitäiköhän ilmoittaa tosta Ylläpidolle?Eihän siinä mitään mutta kun kehuu itseään anonyyminä, pari kertaa unohtanut kirjautua ulos rekisteröidyllä nimimerkillä kun on kehunut itseään 😂
Aika säälittävää. Anonyymi kirjoitti:
Markkusetä voi mennä muualle pupeltamaan jos nopin ahdistaa.
Ei minua ahdista - on vain harvinaisen hölmöä lueskella täysin päättömiä pupelluksia ja trollauksia.
Kaikenlaisia väitteitä on, mutta niitä ei pystytä tieteellisesti todistamaan. Miksi ei mennä itse paikalle havainnoimaan ja tuomaan sieltä todiste väitteelle?- Anonyymi
Ei minua ahdista - on vain harvinaisen hölmöä lueskella täysin päättömiä pupelluksia ja trollauksia.
Kaikenlaisia väitteitä on, mutta niitä ei pystytä tieteellisesti todistamaan. Miksi ei mennä itse paikalle havainnoimaan ja tuomaan sieltä todiste väitteelle?Ei kuukäyntejäkään olla tieteellisesti todistettu.
Ei ollut nääs ketään paikalla havainnoimassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuukäyntejäkään olla tieteellisesti todistettu.
Ei ollut nääs ketään paikalla havainnoimassa.Todistustaakka ettei siellä ole käyty on sinulla ja kaltaisillasi; hakekaa Kuusta todisteet ettei siellä ole käyty.
Todiste josta selviää ettei Kuuhun vaan voi mennä kelpaa myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistustaakka ettei siellä ole käyty on sinulla ja kaltaisillasi; hakekaa Kuusta todisteet ettei siellä ole käyty.
Todiste josta selviää ettei Kuuhun vaan voi mennä kelpaa myös.Juu, Kuuhun ei voi mennä.
Sen jokainen TERVEJÄRKINEN ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Kuuhun ei voi mennä.
Sen jokainen TERVEJÄRKINEN ymmärtää.Miksei voi, jos on käytössä riittävä teknologia?? Hevoskärryt tai vanha Lada ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Kuuhun ei voi mennä.
Sen jokainen TERVEJÄRKINEN ymmärtää.Olen edelleen valmis koska tahansa menemään ammattilaisen arvioitavaksi tuosta tervejärkisyydestä.
Mulla on myös aiemmasta arviosta edelleen paperi osoittamassa että olen täysissä järjissäni.
Mites sulla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen edelleen valmis koska tahansa menemään ammattilaisen arvioitavaksi tuosta tervejärkisyydestä.
Mulla on myös aiemmasta arviosta edelleen paperi osoittamassa että olen täysissä järjissäni.
Mites sulla?Tervejärkisyyttään ei tarvitse todistaa!
Nuo salalittohörhöt voisivat todistaa tervejäkisyytensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervejärkisyyttään ei tarvitse todistaa!
Nuo salalittohörhöt voisivat todistaa tervejäkisyytensä.Vain ne jotka epäilee että todetaan mielisairaiksi pelkäävät/väistävät kokeita joissa mielenterveus arvioidaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1065805Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1844861- 1213580
- 722747
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul592566On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva221988- 341644
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä141303- 101284
- 101252