Jotenkin jokaisen miehen kaipaus on hinkata sontareikää ulokkeillaan pirkka-olutta juoden ja koristen viivytelevästi, vain kuten sontaseppo vain osaa. Hajut, maut ja tuntemukset saavat aikaan aivan omanlaisensa sinfonian, teki sitä sitten yksin aseman yleisövessassa vartijan renkuttaessa ovea tai lähikaupan jäisellä takapihalla varastettu margariini purkki toisessa kädessä ja toisessa roskiksen päältä löydetty puolikas light lonkero, josta juoda pitkiä siemauksin eläimelliseati äännähdellen.
Asd
Kaipaus reiästä
Anonyymi-ap
3
189
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin asti viinakaapin sisältö ulottuu? Tarjolla on vodkaa, viskiä ja kaljaa.
Erityisen tärkeää on myös tehdä periaatepäätös siitä, kuinka syvälle bylyyn sormet ulottuvat fistauksen aikana, rystysiin saakkako vai jääkö vähän vajaaksi?
Asd- Anonyymi
Rannetta myöden vähintään, muuten ei ole fistausta.
- Anonyymi
Lisää porkkanoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739