Guns N' Roses tulee

Anonyymi-ap

Historian merkittävimpiin rock-yhtyeisiin lukeutuva Guns N' Roses on julkistanut vuoden 2025 massiivisen Because What You Want & What You Get Are Two Completely Different Things -kiertueensa. Lähi-itään ja Eurooppaan suuntautuvalla kiertueella yhtye esiintyy Suomessa.
Axl Rosen luotsaama yhtye nähdään Tampereen Ratinan stadionilla 7.7.2025. Lämmittelijänä toimii Public Enemy.

Menetkö katsomaan ?

43

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Olisi kyllä huikea ja vielä 7.7. 😮

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ehkä Gunnarien kannattaa vaan kierrellä kun virtaa piisaa ja soitella vanhoja biisejä pienillä vaihdoila. Nostalgia-aktina se on erinomainen ja tuo meille vähän vanhemmille mieleen ajat, jolloin rock n roll oli vielä kapinallista ja vaarallista, eikä mitään siististi pukeutuneiden nynneröiden muniinpuhaltelua.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Todellakin viimeinen suuri, ja musiikillisesti yksi kaikkien aikojen parhaita. November rain, Estranged ja 14 years itselle ne kaikkein kimaltavimmat helmet. Ja onhan se Paradise citykin mainio.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Tärkeäksi osaksi populaarikulttuuria juurtunut yhtye teki läpimurtonsa 1987 moninkertaista platinaa myyneellä Appetite For Destruction -albumillaan, joka on yhä Yhdysvaltojen kaikkien aikojen myydyin esikoisalbumi sekä 11. myydyin albumi Yhdysvaltojen historiassa.
        Ei ihan uskoisi noin mutta striimaukset kertoo totuuden suosiosta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Osittain samaa mieltä keikka tulosta mutta siis kyllä mulla sitten loppupeleissä Illusionit kovimmassa kuuntelussa olivat. Olin silloin 3 kk Englannissa ja kuuntelin kyllä jatkuvasti.
        Voi vitsi niitä aikoja. Dead Horse, Bad Apples, Yesterdays, Pretty Tied Up, Coma, Locomotion, Estranged. Kovia, kovia biisejä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kova lämppäri nuoruusvuosilta.
        Fear of a Black Planet (1990) valittiin mukaan Yhdysvaltain kongressin kirjaston National Recording Registry -kokoelmaan, johon kootaan esteettisesti, historiallisesti tai kulttuurisesti merkittäviä yhdysvaltalaisia äänitteitä.
        Rolling Stone-lehti valitsi vuonna 2021 Public Enemyn kappaleen Fight the Power kaikkien aikojen toiseksi parhaaksi kappaleeksi.

https://youtu.be/jRJKjiCtVco?si=67su_GRuygMm2Ivn
        Fight the Power

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kova lämppäri nuoruusvuosilta.
        Fear of a Black Planet (1990) valittiin mukaan Yhdysvaltain kongressin kirjaston National Recording Registry -kokoelmaan, johon kootaan esteettisesti, historiallisesti tai kulttuurisesti merkittäviä yhdysvaltalaisia äänitteitä.
        Rolling Stone-lehti valitsi vuonna 2021 Public Enemyn kappaleen Fight the Power kaikkien aikojen toiseksi parhaaksi kappaleeksi.

https://youtu.be/jRJKjiCtVco?si=67su_GRuygMm2Ivn
        Fight the Power

Jeesus kristus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Enpä taida mennä vaikka noi molemmat on lähellä mun sydäntä ollu aina..

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tämäpä IKÄVÄÄ !

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tottakai mennään:)

• Anonyymi

Muuten hyvä, mutta Axelin ääni on kadonnut jonnekin.

• Anonyymi

Joni mulle joskus soitti Public Enemyä, se oli mun mielestä silloin hirveetä mökää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe