Jossain kokeissa ja hakee sympatiaa Instagramissa
Jasmin sairaalassa
52
644
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko kertoa lisää? Onko rutiinijuttu vai jotain vakavampaa?
- Anonyymi
Mitä te ulkopuoliset juoruilijat sillä tiedolla teette???? Hävetkää ilkeät rienaajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te ulkopuoliset juoruilijat sillä tiedolla teette???? Hävetkää ilkeät rienaajat.
Hänen oman instagraminviestinsä mukaan oli vain laboratoriossa sokerirasituskokeessa.
Ihan tavallinen rutiinijuttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syytä muita, kun hän itse kertoo käynnistään laboratoriossa?
Oulun keskustassa on ainakin yksi Nordlabin labra, jonka hän mainitsee. On niitä kyllä muuallakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:53 Ulkopuoliset juoruilijat....rienaajat? Hoh hoijaa....😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla juoruilija, jos hän saa kaiken kommentoimansa tiedon suoraan asianomaisen henkilön instagramista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen oman instagraminviestinsä mukaan oli vain laboratoriossa sokerirasituskokeessa.
Ihan tavallinen rutiinijuttu.Joillekin tyrkyille pierukin on vakavaa ja tekokynnen katkeaminen on katastrofi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syytä muita, kun hän itse kertoo käynnistään laboratoriossa?
Oulun keskustassa on ainakin yksi Nordlabin labra, jonka hän mainitsee. On niitä kyllä muuallakin.Monet muutkin käyneet sanoissa kokeissa. Eikä julista sitä somessa.
- Anonyymi
Nykyään sokerirasituskoe tehdään lähes kaikille raskaana oleville naisille. Se tehdään yleensä raskausviikolla 24-28. Joten kyseessä on rutiini toimenpide.
- Anonyymi
Nää *yli-ikäiset* ovat aina erityistarkkailussa, riskit nuorempiin verrattuna moninkertaiset.
Jos oikein muistan, Mäntylä on reilusti yli 40. - Anonyymi
Lapsettomille nämä raskausajan tutkimukset ovat outoja ja tuntemattomia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää *yli-ikäiset* ovat aina erityistarkkailussa, riskit nuorempiin verrattuna moninkertaiset.
Jos oikein muistan, Mäntylä on reilusti yli 40.Sokerirasituskoe tehdään nykyään lähes kaikille raskaana oleville. Aiheeseen voi tutustua netin (googlettamalla) kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsettomille nämä raskausajan tutkimukset ovat outoja ja tuntemattomia asioita.
Lapsettomia on myös siellä, missä tehdään näitä kokeita, niin aik varallista sanoa, että terveydenhuollon ammattilaiselle asia on tuntematonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsettomia on myös siellä, missä tehdään näitä kokeita, niin aik varallista sanoa, että terveydenhuollon ammattilaiselle asia on tuntematonta.
Terveydenhuollon ammattilaisille nuo asiat opetetaan koulutusvaiheessa!
- Anonyymi
Ok. Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Polttaako?
- Anonyymi
Entä juoko?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä juoko?
Toivottavasti lopettanut.
- Anonyymi
Sokerirasituskoe voidaan jättää tekemättä, jos naisen lähisuvussa ei ole tyypin 2 diabetestä , hän on alle 25-vuotias ja painoindeksi on alle 25.
- Anonyymi
Minusta sokerirasitusjuoma maistui ihan kokikselta. Ei paha.🥤
- Anonyymi
Sympatiaa? Sehän on vaan kehunut ja onnessaan kaikesta. Ei näköjään pöljät täällä aloituksia tehtailevat tajua mistään mitään.
- Anonyymi
Sympatiaa ja huomiota voi hakea niin monella eri tavalla.
- Anonyymi
Suomessa on hyvä äitiysneuvola toiminta. Määräaikaisia tarkastuksia tehdään ensisynnyttäjille vähintään 9 kertaa. Siihen sisältyy kaksi lääkärintarkastusta.
Ensisynnyttäjille järjestetään myös kotikäyntejä ennen ja jälkeen synnytyksen.- Anonyymi
Kokoomus Orpon porvarihallitus romuttaa äitiyshuoollonkin koska Marinin hallitus jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus Orpon porvarihallitus romuttaa äitiyshuoollonkin koska Marinin hallitus jne.
Miten tämä hallitus romuttaa äitiyshuollon? Kerro tarkemmin.
- Anonyymi
Jasmin näyttää marttyyrilta, kun on otettu verinäytteet rutiininomaisesti.
- Anonyymi
Luulet vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vaan.
Hyvä, että näitä rutiinitehtäviä tehdään. Niitä tehdään raskauden aikana todella useita.👍🏼
- Anonyymi
NordLab on laboratorio. Ei ole sairaala.
- Anonyymi
Kävit äsken kommentoimassa jotain ikävää Martsusta toisessa ketjussa. Mietin että onko tämä kommentti Jasminia puolustava. Mitä mieltä muut ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävit äsken kommentoimassa jotain ikävää Martsusta toisessa ketjussa. Mietin että onko tämä kommentti Jasminia puolustava. Mitä mieltä muut ovat?
On ainakin Pohjois-Suomesta tuo kommentoija koska tuo NordLab on sillä seudulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ainakin Pohjois-Suomesta tuo kommentoija koska tuo NordLab on sillä seudulla.
Myös Kainuu ja Keski-Pohjanmaa kuuluu siihen mutta koska näyttää olevan Jasmin -fanittaja niin uskoisin että kommentoija on peräti Oulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kommentoijan olla Pohjois-Suomesta, koska Jasmin itse kertoi käyneensä NordLapissa. Tuo on helppo tarkistaa netistä, että mikä tuo ko."laitos" oikein on.
Se on laboratorio, ei sairaala. Tuo vaan tiedoksi aloittajalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Kainuu ja Keski-Pohjanmaa kuuluu siihen mutta koska näyttää olevan Jasmin -fanittaja niin uskoisin että kommentoija on peräti Oulusta.
Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä, jos asia kerrottiin niin kuin se on? Jasmin itsekkin kertoi laboratorin nimen ikiomassa instassaan. On ihan se ja sama mistä kommentoija on kotoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, nyt sinä kirjoittelet ihan höpöjä. En ole kommentoinut mitään ikävää mistää marsusta tai mikä martsu tuo nyt mahtaa sitten olla mistä kirjoittelet.
Pysy asiassa, hyvä ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä, jos asia kerrottiin niin kuin se on? Jasmin itsekkin kertoi laboratorin nimen ikiomassa instassaan. On ihan se ja sama mistä kommentoija on kotoisin.
Oli noussut ylös kaksi ketjua joissa oli uusimmat kommentit ja 10:49 oli käyty kommentoimassa ikävästi Martinasta ja 10:50 oli tuo kommentti laboratoriosta joka viittasi Jasminin puolustukseksi. Eli se vain tuli tiedoksi että Martinaa törkeästi haukkuva puolustaa Jasminia. Toki se on aikaisemminkin huomattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli noussut ylös kaksi ketjua joissa oli uusimmat kommentit ja 10:49 oli käyty kommentoimassa ikävästi Martinasta ja 10:50 oli tuo kommentti laboratoriosta joka viittasi Jasminin puolustukseksi. Eli se vain tuli tiedoksi että Martinaa törkeästi haukkuva puolustaa Jasminia. Toki se on aikaisemminkin huomattu.
Älä anna nyt vääriä tietoja. Lopeta tuo höpötys nyt heti alkuunsa.
Martinan kommentoija on ihan eri henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä anna nyt vääriä tietoja. Lopeta tuo höpötys nyt heti alkuunsa.
Martinan kommentoija on ihan eri henkilö.Eihän sitä kukaan voi tietää että onko tiedot vääriä vai oikeita. Eihän kukaan voi tietää onko antamasi tieto että kommentoija on ihan eri henkilö, vaikka niin sanot. Täällä kirjoitellaan anonyymeina. Itse olen huomannut että tunnistettavasti Martinaa jatkuvasti haukkuva sensijaan puolustaa Jasminia tämän ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä kukaan voi tietää että onko tiedot vääriä vai oikeita. Eihän kukaan voi tietää onko antamasi tieto että kommentoija on ihan eri henkilö, vaikka niin sanot. Täällä kirjoitellaan anonyymeina. Itse olen huomannut että tunnistettavasti Martinaa jatkuvasti haukkuva sensijaan puolustaa Jasminia tämän ketjussa.
Martinan vainoaja on vainoharhainen. Kommenteistaan tulee hyvin selväksi asia. Se LUULEE täällä kirjoittelevansa tiettyjen vainoamiensa henkilöiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:53 Kyllä se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan vainoaja on vainoharhainen. Kommenteistaan tulee hyvin selväksi asia. Se LUULEE täällä kirjoittelevansa tiettyjen vainoamiensa henkilöiden kanssa.
11:53 Tuon asian olen minäkin huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä kukaan voi tietää että onko tiedot vääriä vai oikeita. Eihän kukaan voi tietää onko antamasi tieto että kommentoija on ihan eri henkilö, vaikka niin sanot. Täällä kirjoitellaan anonyymeina. Itse olen huomannut että tunnistettavasti Martinaa jatkuvasti haukkuva sensijaan puolustaa Jasminia tämän ketjussa.
Nyt olet ihan ulalla. Mutta, minkä tälle nyt voi. Itse lopetan kommentoimasta tuota asiaa, kun se ei johda mihinkään. Totean vain vielä sen, että sinulla menee nyt Martinan kommentoijan (kuka lieneekään) ja minun kommentoinnit keskenään ihan sekaisin. Kommentoin ainoastaan NordLab-asiaa, että se on laboratorio, eikä sairaala ja siitä sinä sitten lähdit johdattelemaan jotain Martina asiaa. Ihan käsittämätöntä.
Mutta, yritä nyt jatkossa pysyä tosiasioissa.
- Anonyymi
NordLab:
*Lappi
*Länsi-Pohja
*Pohjois-Pohjanmaa
*Keski-Pohjanmaa
*Kainuu- Anonyymi
Miksi tuollainen lista täytyy tänne laittaa, kai nyt jokainen sen osaa itse hakea, jos on tarvetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuollainen lista täytyy tänne laittaa, kai nyt jokainen sen osaa itse hakea, jos on tarvetta!
Eipä nuo ole tuossa pahitteeksi. Tänne kirjoitellaan paljon ilkeitä kommentteja, joten on hyvä, että kaikki eivät ole sellaisia. Nämä asialliset asiat ja kommentit eivät ainakaan haittaa minua. 🏥💉🩺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinua vaivaa kovasti tuo tieto, niin pyydä ihmeessä ylläpitäjää, että hän poistaa ko. kommentin.
- Anonyymi
Hei kiitos niin paljon kunnollisista nauruista! Joku tulee ketjuun kertomaan NordLabin olevan laboratorio eikä sairaala, ja sen jälkeen joku toinen tulee kertomaan sen asian kertomisen olevan Jasminin puolustamista! Puolustamista!
Mahtavaa ajatuskuviota, onnea vain sinulle kuka oletkin.- Anonyymi
Samat sanat. Ihmetellä täytyy miksi tähän labra-asiaan pitää sekoittaa joku Martina ja hänestä kirjoitettu kommentti. Omituista on ajatuksen juoksu. Jollakin on nyt puurot ja vellit menneet sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat. Ihmetellä täytyy miksi tähän labra-asiaan pitää sekoittaa joku Martina ja hänestä kirjoitettu kommentti. Omituista on ajatuksen juoksu. Jollakin on nyt puurot ja vellit menneet sekaisin.
Jossain nyt nautiskellaan terästettyä glögiä ja sekoitellaan asioita, ihmisiä, ketjuja ja kommentteja.
Jatkakaa toki, hauskaa seurata mihin tämä vielä etenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasmin itsekin on ollut kova haukkumaan Martinaa julkisesti.
- Anonyymi
Sairaaloissakin on laboratorioita. Jos joku raskaana oleva äiti on sairaalan äitiyspolin asiakas, niin sokerirasituskoe voidaan kaiketi tehdä sitten sairaalan labrassa.
Mutta, rutiinijuttu tuo sokerirasituskoe kyllä nykyään on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728