Siwan talletusautomatti

Anonyymi-ap

Entisessä siwassa on uus talletus automaatti. Setelit laski oikein mut kolikot meni väärin. Sain 2 € vähemmän kuin piti
Jos talletatte niin laskekaa etukäteen paljonko rahaa on.
Ihan uudenlainen automaattiin.

11

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä tää sijaitsee? Entinen Siwa?

• Anonyymi

Joo entinen Siwa. Olin yks päivä kans siinä kun joku mies oli tallettamassa kolikoita oli kolme lasten hiekkaämpärillistä rahaa ja kun se pudotti ne sinne koneeseen niin vähän ihmettelin kun se kone laski ne aina niin nopeesti,että mahtoiko laskee oikein ja sit se yks kaks pudotti taas koura kaupalla rahoja takasin. Lopulta se mies ei laittanut enää niitä mitkä putosi niin sinne takasin vaan otti ämpärit ja lähti.
      Kun siihen tallettaa seteleitä niin kone nappasee ne tosi tiukkaan et välillä meinaa sormet jäädä kans mukaan.

• Anonyymi

Niin aina, nyt alkaa muisti pettää, oliko kaupungissa 2 Siwaa? Puistokadulla se pieni ja toinen OH-hallin vai Loimarin tiloissa?

• Anonyymi

Hirvikoskella oli varmaan yksi Siwa, nyt K-market?

• Anonyymi

Oli aikanaan kaksi kaupungissa. Toinen puostokadulla ja toinen kauppalankadulla

• Anonyymi

Niin siis missä tällainen automaatti on? Loimaalla taisi parhaillaan olla neljä siwaa, Hirvikoskelle, puistokadulla, Turuntiellä sekä vanhassa OH hallissa, missä näistä siis?

• Anonyymi

Kauppalankatu 5 entinen Siwa. Tänään se antoi jonkun muun talletus kuitin kun olin tallettanut rahaa. Ihan seko.

• Anonyymi

Jaa ei uskalla sitä talletusautomaattia kokeillakaan. Täytyypä rahalla taas joitain ostoksia maksella ensi vuonna vaikka jouluruuhkassa mieluummin kortilla tulee maksettua muttei viitsi käteistäkään täysin hylätä vaikka se nykysuuntaus onkin.

• Anonyymi

Eiks rahalla maksaminen tuu taas suosioon

• Anonyymi

Se on ollut Siwa se tyhjä tila, joka ATA-kebabin yhteydessä on ollut. Eli Siwan ovet oli tallennusautomaatin vieressä. Onpa ihmisillä huono muisti.

• Anonyymi

Niin ja nyt Siwan paikalla on se golf juttu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3415
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      104
      1720
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      212
      1333
    4. 73
      1323
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      62
      1174
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1097
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1039
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      991
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      18
      863
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      847
    Aihe