Kanta- Hämeestä löytyiskö joka tykkäis naisin suutasi. Vakkari ois kiva löytää, siisti kaluni odottaa. T. Bi ukm 66v
Hampaaton imijä etsinnässä.
9
390
Vastaukset
- Anonyymi
Imisin oon hampaaton mut asun Kuopiossa. M 76
- Anonyymi
Kävisikö piikkihampainen vanhempi muori? Voisin purra sinun tuhkamunasi tuusan nuuskaksi?
- Anonyymi
Onko hampaattomuus pakollista? Täällä olisi bi ukm 69v mutta hampaat tallella.
- Anonyymi
Asun minäkin kuopiossa . 67v ukko. Olisi mukava saada imusta kiinnostunut kaveri.
Asun itkonniemellä. Löytyiskö seuraa tästä n.5km säteellä. - Anonyymi
Tottahan hampaatkin saa olla.bi-67v kuopio
- Anonyymi
Tämä buaah,speden kirjoittaja on täys pimee ääliö. Ohittakaa ei kande lukee on senverta pimee yksilö kyseessä.
- Anonyymi
Hampaattoman suun imu on kyllä parasta. Mä tutkin ensin sormilla ikenet, ettei ole hampaita ja sitte vaan kalu suuhun. Ukko voi purra ikeniä kiinni ja mä jyystän suuhun.
Täällä omisi 45v HML vakkariksi, hampailla tosin.
65v Jyväskylän seutu
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950