Syytä voi etsiä, mutta syyllinen on suomimedia, ei ole mitään tarvetta demonisoida venäjän kansalaisia, jotka suomessa asuu, sitäkin on tapahtunut. Itse en tunne kyllä nykypäivänä yhtään kansalaista, joka olisi Suomen kansalainen ja samalla Venäjän.
Media voisi jättää rauhaan kansalaiset
Kovasti etsitään mikä voisi olla syy Venäjän demonisoimaan tiedotusvälineissä
13
198
Vastaukset
- Anonyymi
Jotenkin on outoa . Tuo Halla-ahokin on haukkunut venäjän kansan törkeästi , mutta Putinia ei ole moittinut .
Unohtui mainita että media on alkanut maalittamaan jopa venäläisiä rekka-autojen kuskeja.
- Anonyymi
Sota hullu führer fasisti diktaattori putler aiheuttaa kaikkea pazzkaa venäläisille.
- Anonyymi
Ei pitäisi edes niitä Suomessa asuvia venäläisiä "suomalaisia" maalittaa jotka vannovat putlerin ja tämän valtiollisen väkivaltakoneiston nimeen ja vittuilevat vielä Suomen kansalle joka heidät ruokkii
Annapas esimerkkejä siitä, kuinka suomalainen media demonisoi tavallisia venäläisiä.
- Anonyymi
Paitsi että Putin ei päätä mitään vaan pomppii juuri niinkuin hänelle sanotaan.
Sitten hän pääsee alankomaahan uuteen kämppään. - Anonyymi
"Kovasti etsitään mikä voisi olla syy Venäjän demonisoimaan tiedotusvälineissä"
Yritän arvata olisko terroristinen kaikkiakansainvälisiä lakeja rikkova hyökkäys suvereeniin naapurimaahan ?mahtaisiko siellä tehdyillä joukkomurhilla ryöstöillä raiskauksilla olla joku syy asiaan ? olisiko niin että kun venäläinen vielä puolustaa näitä hirmutöitä ja sen tekijää Hitl...ei ku putleria niin siinä sitten väkisinkin tällainen tyyppi demonisoituu - Anonyymi
Menkää sinne kremliin mieltänne ilmaisemaan, sieltä löytyy russofobian pää arkkitehti👽🏴☠️
- Anonyymi
Mitäv....a se naton sotiin meinaa!
- Anonyymi
Miten tämä keskustelu liittyy NATO-keskusteluun. Poistakaa,
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437