Sen verran pitää kertoa että insinöörinpapereita minulla ei enää ole kun viime kesänä kalareissulla tippui veteen kaikki koulutodistukset, passi ja henkilöllisyystodistukset ja sinnehän ne upposivat.
Oikein itsekkin ihmettelin että miten ne kaikki olikin jääneet taskuun kalareissulle lähdettäessä.
Ajattelin tulla Lieksaan insinööriksi
12
315
Vastaukset
- Anonyymi
Upsalan ekonomin paperit saapi hevosmiesten tietotoimiston mukaan nopeasti, jos rahaa riittää ja sitten hakupaperit sisään.
- Anonyymi
Jos et ole diplomi-insinööri niin voi olla työnhaku niin tai näin?
- Anonyymi
Mitä teknikko sanoi DI insinöörille grilli jonossa. Pistä kaikki mausteet ja kotipakettiin, Kiitosh
- Anonyymi
Tervetuloa Lieksaan. Täällä poismuutto ja työttömyys huipussaan niin kyllä yksi insinööri tänne mahtuu.
- Anonyymi
Mitäpä jos esittelisit itsesi kaupungin asioista päättäville: Minä ilmoitan teille suuren ilon. Teille on tänään saapunut kosminen, ulkoavaruuden insinööri, joka on nostava Lieksan taivaalliseksi paikaksi elää ja menestyä, sekä poistava kaikki kaupungin huolet tästä päivästä ikuisuuteen. Kaikki muut kunnat tulevat olemaan kateellisia Lieksalle ja halulla luovuttavat omat varansa ja päätöksenteko-oikeutensa Lieksan kaupunginvaltuustolle.
- Anonyymi
Tai menet Lieksan sossuun, kun ensin lankkaat naaman ja sanot siellä virkailijalle että , Miss sie tarvitset oikein hyvvää koneinsinöörii, täs siul on sellane? Virkailija antaa sulle heti harrasterahaa, bensakuponkeja, sekä oman auton ja asunnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai menet Lieksan sossuun, kun ensin lankkaat naaman ja sanot siellä virkailijalle että , Miss sie tarvitset oikein hyvvää koneinsinöörii, täs siul on sellane? Virkailija antaa sulle heti harrasterahaa, bensakuponkeja, sekä oman auton ja asunnon.
Erittäin hyvä huomio! Saattaapi siinä sosiaalihenkilö järjestää vielä ikioman mammankin koneinssille ikään kuin bonuksena.
- Anonyymi
Metka-insinööritoimistolla on varrettoman lumilapion kehitysryhmässä vielä yksi vapaa paikka.
- Anonyymi
En voinut uskoa silmiäni kun näin metka insinööritoimiston edessä erään värillisen lapioivan lunta ! Katselin touhua 4 minuuttia ja sinä aikana värillisen voimat uupuivat ja se kömpi viimeisillä voimillaan sisään metkataloon.
- Anonyymi
Lieksan vaihdevuotiset ämmät näkee kosteita unia insseistä hähähä
- Anonyymi
Pänär ja röllinikin hyvä huudella auringosta käsin.
- Anonyymi
Jaa. Vai meinasit kehittää tuulivoimalla toimivan pimpinsuristimen?
Olisin kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876