Tällainen vähän pehmopårnoaihe, joku nähnyt munasi seisomassa ? Siis näkijä tavallaan sivullinen, tuttu tai tuntematon.
Omia kokemuksia on joitakin, mainittakoon nyt vaikka tapaus Pihlajasaaresta viime kesältä. Olin nakupuolella, etäisyys noin3-4-kymppiseen pariskuntaan ehkä 20-25 m. Vaihtelivat välillä asentoa aurinkoa ottaessaan. En tiedä oliko tarkoituksella, mutta nainen kääntyili aina vain paremmin minun näkökenttään. Ja miehensä siveli vaimonsa/tyttöystävänsä vartaloa aina välillä. Myös tissit saivat hivelyitä. Minulla alkoi seisomaan. Molemmat huomasivat munani seisomisen, katseista huomasin. Kyllä teki mieli vetää käteen mutta olisiko se ollut sopimatonta nakurannalla aika näkyvässä paikassa, ehkä. Maltoin mieleni ja lähdin uimaan jäähylle.
Seisova Muna
Anonyymi-ap
0
266
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944